Dit onderwerp heeft 869 reacties, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 06-05-2012 21:01.
welke beroemdheden heb jij een keer gezien?
- Geplaatst op maandag 19 februari 2007 13:38birgit maasland stond naast my make up uit te proberen in de ici paris haha:P enne oja in amsterdam liep ik zo langs de grachten zag ik een mega grote hond ik d8 ooh leuk ffe aaien keek ik op keek ik recht in et gezicht van edwin de rooi van zuidewijn ofsoiets haha:P was et zijn hond
Verder ook di-rect by my op sgool - Geplaatst op donderdag 22 februari 2007 18:55ik heb Brace,Jeroen Post, Birgit Schuurmans en Elize gezienOnhandelbaar wijzigde dit bericht op 22-02-2007 18:55 met 44%Go and eat a hamburger, we still have Photoshop
- Geplaatst op vrijdag 23 februari 2007 23:28Sita
Marco Borsato
Wouter van GTST (Milan)
Benjamin (GTST)
Gio
Weet ik het.
Zoveel. - Geplaatst op zaterdag 24 februari 2007 13:44Ik heb een paar Bekende Vlamingen gezien
onder andere : K3, Fred Deburgraeve, Kaye Styles, Leki, Zohra, Chantal van Spring ( de Belgische Spring dus ). - Geplaatst op zaterdag 24 februari 2007 13:59
- Geplaatst op zaterdag 24 februari 2007 14:07In groep 8 alle mensen van Idols 1:P Ging ik naar dat concert.. Haha.. Daar zag ik toen in het publiek Aukje van Ginneken..
Verder ging ik laatst uit en toen kwam fouradi optreden samen met gio.. Toen hebk nog met ze gepraat enzo was heel leuk!
- Geplaatst op zaterdag 24 februari 2007 14:11- Marco Borsato
- Yes-r
- Ali B
- K3
- Lucie Silvas
- Ilse de Lange
- Jim
- Samsom en Gert
- Robbie Williams
dat waren ze volgens mij.. - Geplaatst op woensdag 28 februari 2007 17:16ik heb zelf di-rect gezien, chips, en jan smit
- Geplaatst op woensdag 28 februari 2007 17:19Ik heb Jaco Elthing gezien (ofzoiets) toen bestond mijn tennis club 20 jaar d8 ik, en toen ging hij ons trainen..
En Ernst & Bobby..
- Geplaatst op donderdag 01 maart 2007 10:56robbert(gtst) nick en simon jan smit dewi(idols)kellyfamilie:P baas b lange frans ninte die man van bzn en meer kan ik ff niet bedenken
ojaa elize en toen zong Ze het tietenlied dat was vet leuk:DMoniiQue wijzigde dit bericht op 01-03-2007 10:59 met 19% - Geplaatst op vrijdag 02 maart 2007 18:41- heel veel voetballers;
- Froukje de Both in de Only in Amersfoort
- Kelly ook in Amersfoort
- Marco Borsato
meer kan ik nu niet bedenken. - Geplaatst op vrijdag 02 maart 2007 20:25Ontzettend veel BN'ers..
Maaree,, Caroliens. Als jij de hele cast van Cees & Co een keer hebt gezien.. Dannee,, Heb je waarschijnlijk ook Sascha Visser gezien. Waar ik een grote fan van ben =D
Maar. De échte celebs;;
Christina Aguilera (concerten)
Britney Spears, Frankrijk, Awards ofzoiets.
Hugh Grand, in Engeland, London - Geplaatst op donderdag 08 maart 2007 14:23leuke topic:D Ik woon zelf in haarlem dus ik heb de haarlemse beroemdheden wel gezien:
-zangeres van krezip
-zanger van relax en zanger van the sheer
-Giel Beelen (in de invito)
-Meneer Veldhuis (die van kemper:P), hij woont bij mij om de hoek!
-Taffie uit Zoop
en ook nog aukje, kim lian, jim en dewi Fiona Hering
, ehsan (zit bij mij op school) en jan wolkers.. hij zei tegen mijn moeder over mij en mn zusje: wat heeft u een leuke kinderen.. zomaar midden op straat:P hha - Geplaatst op zaterdag 10 maart 2007 18:51ik heb een keer adje in de efteling gezien
ik wist niej wie het was iedereen wou met hem op de foto ik d8 echt waaarom dat met die mongool later zei iemand dat hij het was was best dom - Geplaatst op donderdag 15 maart 2007 09:51Ik ben haar naam kwijt!
Ze is zangeres met drie meiden, zingt liedjes zoals Kus..Maar de groep is er allanger dan Kus, niet heel veel maar toch ..
Is z'n blondmeisje!! - Geplaatst op vrijdag 16 maart 2007 19:49Belle perez, jody bernal, K-otic en ajax van 2 jaar terug.Met belle ben ik mee op de foto geweest
- Geplaatst op zaterdag 17 maart 2007 09:39Geloof het of niet, maar tijdens mijn vakantie in amerika liep ik adam brody tegen 't lijf! Ik viel haast van m'n stokje..
- Geplaatst op zaterdag 17 maart 2007 10:16Robin van idols :p
Bracha van Doesburgh, Noah Valentyn en Yahya Gaier van het Schnitzelparadijs
Sophie Hilbrand van Spuiten & Slikken
Spinvis
Intwine
dat was het denk ik :p - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2007 12:01
janne8. wow ik ben echt te jaloers op jou weetje, ik ben echt helemaal verlieft op adam!quote:Janne8 schreef op 17 maart 2007 @ 09:39:
Geloof het of niet, maar tijdens mijn vakantie in amerika liep ik adam brody tegen 't lijf! Ik viel haast van m'n stokje.. - Geplaatst op zondag 18 maart 2007 10:34ik heb wel een paar bekenden gezien, zoals
Gordon,
Gerard Joling
Rene Froger
Di-rect,
Bas Muijs,
Ferry Somogy,
Ron Brandtsteder
Craig David (concert)Rell wijzigde dit bericht op 20-04-2007 14:02 met 60% - Geplaatst op zondag 18 maart 2007 10:43Sita, Elize, Jochem van Gelder..
Oee, wat een beroemdheden
Oja, en Christina Aguilera..! In Londen, in een café
- Geplaatst op zondag 18 maart 2007 10:44Oja, en Gorden, Jan Smit en nog zo'n vent toen de postcode loterij in ons dorp viel..
- Geplaatst op maandag 19 maart 2007 13:47Heel veel artiesten op concerten, onder andere The Red Hot Chili Peppers. En de rest ga ik lekker niet opnoemen.
- Geplaatst op maandag 19 maart 2007 14:41* lil Bob Wow
* Kliber
* Gio/ Partysquad
* Blof ( zeeland he)
* Jantje Smit
* bijna alle presentators van TMF
* lange frans & baas B
* Yess-R
* Ilse de Lange
* Anouk
* Postman
En nog een heleboel die allemaal op de TMF awards waren, kom er zo snel even niet op - Geplaatst op dinsdag 20 maart 2007 18:36Ehm .. nja , ik heb Placebo & Daft Punk gezien op Pukkelpop maarja , wie ziet nu geen mensen op het podium ? nee , wat ik wel cool vind is dat ik Panic ! at The disco heb gezien
en Zelfs " Hi ! I like Your Music ! " naar ze heb Durven roepen , ik stond er maar enkele meters van af . ^^