Dit onderwerp heeft 255 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 20-08-2011 13:51.
wanneer gaat Amy Winejunk dood ?
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 20:44
Oh? Noem eens een paar racistische liedjes dan?quote:Stracciatella schreef op 13 juli 2008 @ 22:18:
ik vind haar achterlyk,
ze is verslaaft & ze zingt rasistische liedjes,
veel mensen hebben een scheithekel aan haar, en als ze dood is gaan ze ineens zeggen; 'we missen haar, ze was zo lief, zo ontschuldig, ze moest vluchten voor haar verslaving' enz. enz.
ik zie het al zo aankomen.
sorryhoor,
maar ik geef haar nog een jaar voordat ze het loodje legt.
Edit:
Bedoel je dit?
"June 2008 brought a report that Winehouse, singing a disparaging chant about blacks, the disabled, and homosexuals, and containing racial epithets about Asians, was taped by husband Fielder-Civil, despite assurances to her that he was not filming. Winehouse denied allegations that she was a racist, saying "I don't want to play anything down, but I'm the least racist person going." Winehouse added that the images were taken during "really, really happy times."dormant wijzigde dit bericht op 16-07-2008 20:50 met 31%Druk met school! - Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 20:45ik wed deze eeuw nog.
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 21:08ik denk dat ze het niet meer lang trekt .like that (L)
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 21:14
hahahaquote:Jevee schreef op 16 juli 2008 @ 20:45:
ik wed deze eeuw nog. - Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 21:21Ik lig echt helemaal dubbel om de titel van dit topic XDTo get from mammoth to pizza took us 27, 000 well spent years
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 21:23quote:FragileStrength schreef op 13 juli 2008 @ 21:38:
Ik weet niet wanneer zij dood gaat, maar haar haar is dat al
hahaha idd.
maar ik heb geen idee wanneer ze dood gaat,
maar als ze zo doorgaat duurt dat niet lang meer.
jammer, want ze kan echt goed zingen hoor!Every second chance begins with a first step. - Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 21:42Ik hoop dat ze het nog lang volhoudt. Maar ze moet echt hulp gaan zoeken anders houdt ze het niet erg lang meer uit denk ik. Haar muziek is echt goed. Maar wel jammer dat ze zoveel drugs gebruik en zoveel negatief in het nieuws komt. Maar wie zou er nou niet gek worden van al die papparazi overal waar je maar bent, ik zou dan echt zwaar depressief worden.
- Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 21:45ik hoop het niet
vind r muziek wel leuk.. - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 14:56dr muziek is leuk jaa.
hoe kwam ze trouwens ineens so aan de drugs vanwege dr ''man'' ofso..start every day with a smile. - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 15:00Ze moet uit de buurt van Pete Doherty blijven.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Pete geweldig maar die 2 helpen elkaar naar de verdoemenis.I was shot in the back by nilfisk addicted cowboys - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 17:21Als ze geen hulp zoekt haalt ze het nieuwe jaar niet eens denk ik.
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 17:28volgend jaar ofzo.. maar ik vind haar liedjes wel erg leuk, jammer dat ze zichzelf naar de klote helpt :l*Just remember, we're always under the same stars*
- Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 17:28
ow? racistisch? dat wist ik niet. geef eens een voorbeeld:Oquote:Stracciatella schreef op 13 juli 2008 @ 22:18:
ik vind haar achterlyk,
ze is verslaaft & ze zingt rasistische liedjes,
veel mensen hebben een scheithekel aan haar, en als ze dood is gaan ze ineens zeggen; 'we missen haar, ze was zo lief, zo ontschuldig, ze moest vluchten voor haar verslaving' enz. enz.
ik zie het al zo aankomen.
sorryhoor,
maar ik geef haar nog een jaar voordat ze het loodje legt.I\'m going crazy now - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 17:28Ik wil dr niet dood, want ze maakt geweldige muziek, maar als ik een gok moet doen..
Oktober 2008.http://thesmilinglady.blogspot.com - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 19:47Mensen ze stond dit jaar nog te zingen op de verjaardag van Nelson Mandela.
Ook al was nog niet helemaal hersteld(verre van), ze wist toch echt een show op te zetten :3Druk met school! - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 19:54quote:_chanel schreef op 16 juli 2008 @ 21:42:
Ik hoop dat ze het nog lang volhoudt. Maar ze moet echt hulp gaan zoeken anders houdt ze het niet erg lang meer uit denk ik. Haar muziek is echt goed. Maar wel jammer dat ze zoveel drugs gebruik en zoveel negatief in het nieuws komt. Maar wie zou er nou niet gek worden van al die papparazi overal waar je maar bent, ik zou dan echt zwaar depressief worden.
Kgeef je gelijk ^^
pff vind het echt jammer
!!
Vroeger zo getalenteerd en een figuur waar elke vrouw wel jaloers op kon zijn en kijk nu
Why I'm acting like a random stranger ? Well my dear , that's called 'sweet revenge' ! ;] - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 19:58
Iddquote:LRIE schreef op 13 juli 2008 @ 22:28:
i love her music!
van mij hoeft ze nog niet dood.
Oke, ze leeft echt achterlijk maar haar muziek is echt goed.I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes. - Geplaatst op donderdag 17 juli 2008 20:02En mocht ze inderdaad binnenkort dood gaan, hoop ik dat er nog een nieuw album uitkomtThese are the words of the popstars. These are the words of the unsophisticated money machines. For the killers of rock and roll.
- Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 17:24
Wij (tenminste ik) wil(len) haar niet dood hebben, maar kijk eens naar die foto, ze ziet er niet op het best uit..quote:Diagnonsense schreef op 13 juli 2008 @ 21:51:
Als Amy dood gaat ga ik serieus janken hoor, I love Amy.
Waarom willen jullie Amy dood hebben?
ok, ik ga niet echt huilen, maar zou het wel supererg vinden
en het is nogal makkelijk om haar overal op te veroordelen, jullie leiden haar leven niet, dus je weet ook niet wat er in haar hoofd omgaat en je kan niet overal zomaar even mee stoppen ofzo.......
maarja
Taste the rainbow. ® - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 17:27-110507 wijzigde dit bericht op 01-02-2009 10:50 met 100%
- Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 17:31-110507 wijzigde dit bericht op 01-02-2009 10:50 met 100%
- Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 17:34Het is echt zonde dat ze zichzelf verkloot.
- Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 17:37quote:feelingdown_ schreef op 13 augustus 2008 @ 17:24:
[...]
Wij (tenminste ik) wil(len) haar niet dood hebben, maar kijk eens naar die foto, ze ziet er niet op het best uit..
Het is ook een moment opname met haar ogen zo.
Maar ze leeft nog wel achterlijk, maar ik vind dat zij daar kan staan op het podium terwijl ze stoned is en alles, als een van de weinigen - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 17:38
Hélemaal mee eens!quote:Darrcy schreef op 13 augustus 2008 @ 17:31:
[...]
hoezo zingt ze racistische liedjes? ik heb er nog nooit wat van gemerkt hoor.
en danog, alsof zij de enige is die racistische liedjes zingt.
je kan er echt niet van onderuit geraken dat amy ongelofelijk getallenteerd is ondaks ze drank/drugs verslaafde is.
ik hoop voor haar dat ze nog lang leeft & dit allemaal te boven komt.
eigenlijk vind ik dit maar een schandalig topic,
gokken wanneer iemand dood gaat voor de fun, hoe onrespectvol kun je zijn.TUMBLR. | Are you hoping for a miracle? - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 17:40ik vind jammer hoe ze er aantoe is! ze hoort echt hulp te krijgen!my immortal