Dit onderwerp heeft 1205 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 16:42.
Victoria's secret angels #2
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 21:53
Ik had het gelezen ja! Maar ik kan me níét voorstellen dat ze het al tijdens de show was, misschien een paar weken...quote:Lovegoodx schreef op 28 December 2011 @ 21:50:
alessandra is zwanger van haar tweede kindje
ook al tijdens de show van afgelopen jaar... echt al 3 maand toen ofzo, en het was gewoon niet te zien.. :SVS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 21:54Mirandaaa! haha, ze blijft nogsteeds me favoriete angel!
Inderdaad Alessandra, je kon het gewoon niet zien. Echt knap dat ze zo snel in topvorm kan raken na haar zwangerschap :') - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 21:56@ Femme (noem je even bij je naam) ze was 3 maanden zwanger tijdens de show, heeft haar woordvoeder in een "statement" gezegdlife is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 21:59@moonkissed, ze is nog niet bevallen hea
dat moet nog. ze is 3 maanden zwanger en moet dus nog 6 inmiddels nog 5. maar dat in vorm komen komt wel goed als je ziet hoe dat bij die andere angels is gegaan ook supersnel jah.. o.o - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:00Zo af en toe brengt Victoria's Secret een gezellige video uit en met de feestdagen mocht er natuurlijk niet een ontbreken. In de nieuwste video vertellen angels als Adriana Lima, Erin Heatherton, Candice Swanepoel, Lily Aldridge en onze eigen Doutzen Kroes over hun voornemens voor het komende jaar.
De Braziliaanse Adriana zou maar al te graag van haar accent af willen komen, Erin Heatherton wil meer concerten bezoeken en Doutzen zal vaker in Nederland zijn, aangezien zij haar familie vaker wil bezoeken. Hè, wat een gezelligheid!
http://www.girlscene.nl/v..._ons_hun_goede_voornemens
(zit een video bij) - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:01@Karen, ja haha ik weet het! Maar dat kan ik me gewoon niet voorstellen.
Wat is jullie top 3 van de angels? (:
Die van mij: Adriana, Doutzen en Miranda.

VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:01
Ik bedoelde haar vorige zwangerschap (:quote:Lovegoodx schreef op 28 December 2011 @ 21:59:
@moonkissed, ze is nog niet bevallen hea
dat moet nog. ze is 3 maanden zwanger en moet dus nog 6 inmiddels nog 5. maar dat in vorm komen komt wel goed als je ziet hoe dat bij die andere angels is gegaan ook supersnel jah.. o.o - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:02@ Femme, die van mij ook
Gewoon echt de classic angelslife is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:05@Karen, haha ja! Alessandra vindt ik ook wel heel leuk en Rosie ook. Maar Rosie gaat waarschijnlijk weg in 2012 (of, dat denk ik).VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:07@ Femme Ja vind Alessandra ook wel leuk maar niet zo super geweldig als die 3 en tot mijn spijt reken ik Rosie niet meer mee omdat ze waarschijnlijk echt weg gaatlife is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:09Mijn top 3 is denk ik op dit moment:
Doutzen, Alessandra en Miranda. Al kan ik echt moeilijk kiezen xDYou can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:10@Karen, dat dus. Ik wil zo graag dat Rosie blijft, maar dat gaat waarschijnlijk toch niet gebeuren. Dan ben ik wel al benieuwd wie haar gaat opvolgen!

VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:12@ Femme, er kan geen vervanging voor haar komen. Ze gaat weg en er komt een nieuwe erbij maar niemand kan haar vervangen
life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:12
De mijnes Miranda, Doutzen en Rosie. Denk ik?quote:WinterFairy schreef op 28 December 2011 @ 22:09:
Mijn top 3 is denk ik op dit moment:
Doutzen, Alessandra en Miranda. Al kan ik echt moeilijk kiezen xD
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:13Oh god dat klinkt wel heel erg dramatisch
life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:13

- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:14dat filmpje is echt leuk.
hebben jullie nog goede voornemens?greeneyespinklips.tumblr.com succesfullyskinny.tumblr.com - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:15@Karen, nee niemand kan haar vervangen nee! Maar ik had het over wie haar plaats gaat innemen.
Oh wacht, dom dom dom. Dat is Lais natuurlijk. xdVS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:15Eh mijn top drie: Rosie, Candice, Miranda (:
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:15Ik heb zeker goed voornemens voor 2012... wat zijn die van jullie?

- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:15@ XX_lissie_XX , jaa elke dag hoelahoepen om een slankere taille te krijgen
life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:16Afvallen, meer sporten, een klasse hoger hockeyen, en overgaan! En ohja, van mijn schoenentik afkomen....
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:16
- Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:16Ik heb eigenlijk heel weinig voornemens. Wel weer het standaard (maar daar ben ik ook nu al mee bezig) voornemen: Gezonder leven. Dus meer sporten en gezonder eten en dus hopelijk ook afvallen en strak worden. (:
Oh en mijn rijbewijs en propedeuse halen.You can turn off the sun, but I am still gonna shine. | Verhaal: Ondergesneeuwd | TUMBLR | - Geplaatst op woensdag 28 december 2011 22:16@ Femme OMG hoe komen ze nou weer bij Lais, vindt haar echt geen Angel voorkomen hebbenlife is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain