Dit onderwerp heeft 478 reacties, en bestaat uit 20 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 20.
De laatste reactie is geplaatst op 09-04-2012 10:30.
Op de foto met celebs
- Geplaatst op vrijdag 20 juni 2008 21:55

Ik sta op de foto met Richard Archer van Hard-fi .....FUCK YEAH!! We waren aan het wachten tot het concert begon wnt we waren veeeeel te vroeg en ik zat een cola te drinken..ziek um voorbij lopen. Ik verslik mij. Ik pak mij tas en gsm en loop/ren haha op um af. Praatje gemaakt. Handtekening op mijn treinkaartje gekregen. Foto vergeten...ik trug...Moest ie lacheuh. En tijdens het concert zelf liet ie mij in de micro zingen xD En ik heb op het einde van het concert ng plectrums uitgewisseld. Beste concert ever!!!!!Order is for idiots, genius can handle chaos - Geplaatst op vrijdag 20 juni 2008 21:57Ik sta op de foto met adje XD Maar heb je foto hier niet op de pc denk ik
To get from mammoth to pizza took us 27, 000 well spent years - Geplaatst op vrijdag 20 juni 2008 21:58Een vriendin van me staat wel met the naked cowboy op de foto xD ookal vind ik hem zo naakt niet
- Geplaatst op vrijdag 20 juni 2008 21:59

Met Kate Ryan op de foto in het Cube-hotel in Nassefeld op snowboardvakantie met de Belgische TMF .....jaja ik was 1 van de gelukkige xD!!!Order is for idiots, genius can handle chaos - Geplaatst op vrijdag 20 juni 2008 22:03quote:blaadje schreef op 02 mei 2008 @ 21:38:
ik sta met rupert grint op de foto, ron van harry potter
let niet op me gezicht, ik was moe van de vlucht.
ben hem tegengekomen in Gatwick, londen vliegveld toen ik naar huis ging van 2 weken college. was wel leuk om hem te zien, met zijn ouders er bij:P lol was wel zielig want hij moest alle koffers duwen
[afbeelding]
JALOEEERS ! xO
& neen ; ik sta niet echt met een beroemdheid op de foto .. spijtig :p - Geplaatst op vrijdag 20 juni 2008 22:05ksta jammr genoeg me niemand op de foto
x - Geplaatst op vrijdag 20 juni 2008 22:07ik sta op een foto met ALi-B ' maar ik vind die foto best schandelijk
uitzien .. dus ik post 'm maar niet
- Geplaatst op zaterdag 21 juni 2008 21:30quote:Shopping is not a hobby, it\'s a full-time J-O-B
- Geplaatst op zondag 22 juni 2008 20:18Ga ik niet posten hier, want mn zusje staat er ook op

(Thomas berge, Brace, en wat musicalmensen) - Geplaatst op zondag 05 oktober 2008 17:55We waren bij zo'n modenshow van mijn Nicht, ze had het georganiseerd.
En toen waren er geen kinderen enzo, dus ik ging gewoon met al die mensen praten maar ik kon nog wel met meer op de foto maar ze gingen snel weg
[/img] JOHN YEAH! Met hem nog een praatje gemaakt. (mijn moeder moest naar de wc en daar zat hij omtekleden toen gingen ze praten)
[/img] Rosalie van Bremen ook even mee gepraat..
[/img] - Geplaatst op donderdag 09 oktober 2008 21:43Ik sta met verschillende BNers op de foto. o.a. Di-rect (vaak), Nick & Simon, Jan Smit, Jim, Van Velzen, Ruben Nicolai, Monique Smit, Winston Post & Bas Muijs, enz.
Ik zet sommigen hier misschien wel eens op! Sommigen zijn écht oud & lelijk
- Geplaatst op donderdag 09 oktober 2008 22:02
Matt Good van From First to last
Verder sta ik nog met de rest van fftl op de foto behalve Travis 8)
En met een paar mensjes van Kill Hannah
En met Jim en Chris van Air Traffic :3De snelle blitzers met de besneeuwde spiegels dat zijn wij, de strepentrekkers van de hopeloze maatschappij! - Geplaatst op donderdag 09 oktober 2008 22:29quote:WoahLove schreef op 09 oktober 2008 @ 22:28:
[...]
maaaatt ! vet cool
:|, sta je dan ook met derek<3 op de foto ? ;oooooo - Geplaatst op donderdag 09 oktober 2008 22:36Mt Mooi Wark en boer Gerrit van boer zoekt vrouw
- Geplaatst op vrijdag 10 oktober 2008 20:27quote:Soliloquy schreef op 09 oktober 2008 @ 22:02:
[afbeelding]
En met Jim en Chris van Air Traffic :3
Wauw wat een leuk topje heb je daar aan
Waar heb je die vandaan?Shake it like a polaroid picture - Geplaatst op vrijdag 10 oktober 2008 20:29quote:Soliloquy schreef op 09 oktober 2008 @ 22:02:
[afbeelding]
En met Jim en Chris van Air Traffic :3
AAAAAAH MATT MATT MATT.
Niet eerlijk. .___.I was shot in the back by nilfisk addicted cowboys - Geplaatst op vrijdag 10 oktober 2008 20:56ik zie nooit bekende mensen XD hoewel ik nog wel een foto heb waar ik met beatrix opsta (zat 1 tribune ding boven r bij CHIO rotterdam, kon bijna dr haar aanraken XD)
- Geplaatst op vrijdag 24 oktober 2008 19:39Ik heb er zooveel gezien .. maar sta er neit mee op de foto =(
- Geplaatst op vrijdag 24 oktober 2008 20:05Met niemand. Maar ik hoop dat ik 5 november op de foto kan met Simple Plan <3 Concert! :d
- Geplaatst op vrijdag 24 oktober 2008 20:18xStempel wijzigde dit bericht op 19-09-2009 17:04 met 100%"Een slonzige, brildragende en een pukkel op haar neus hebbende, schoonmaakster natuurlijk. Zo een dat totaal geen concurrentie voor je is." - 'Op de man af' van Jane Fallon
- Geplaatst op vrijdag 24 oktober 2008 20:18
- Geplaatst op zaterdag 25 oktober 2008 12:55ik sta met oli sykes, matt nichols & curtis ward van bring me the horizon op de foto :3I know there is some place I can go where no one knows my name.
- Geplaatst op zaterdag 25 oktober 2008 13:17Meer foto's! ^^http://redhighheelsandprettytoes.tumblr.com/
- Geplaatst op zaterdag 25 oktober 2008 13:23ik wil ook met wiwa op de foto : [
- Geplaatst op woensdag 29 oktober 2008 19:05

Haha in de Walibi World Fright Nights met Eddie
Hij's echt te cool
Ik ben dat meisje gelijk links van hem ik sta er dan wel zelf als een zombie op, maarja xD
Sorry beetje groot alleen