1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Celebs
  4. Het Grote Justin Bieber Topic.

Dit onderwerp heeft 555 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 15:53.

Het Grote Justin Bieber Topic.

1. Medium
    Afbeelding van elanvital

Marlies
    1,912 berichten
    Lid sinds April 2012

Ik moet zeggen dat ie qua uiterlijk erg opgeknapt is haha : p Voor de rest staat zijn stem me nog altijd tegen. Live vind ik hem ook best falen. Maarja hij heeft 'catchy' liedjes en dat is wat kinderen willen dus of nu wel of niet kan zingen maakt dan geen drol meer uit. Als ze geld in je zien dan dan maakt het niet meer uit of je talent of geen talent hebt.

Haten vind ik sneu want het zal best een lieve jongen zijn. Iemand haten om zijn kapsel, seksuele geaardheid etc is gewoon echt heel triest.

[url=http://chaos-driver.tumblr.com]Tumblr[url]

2. Small
    Afbeelding van Ignotus

Sanne
    713 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    elanvital schreef op 10 April 2012 @ 15:32:
    Ik moet zeggen dat ie qua uiterlijk erg opgeknapt is haha : p Voor de rest staat zijn stem me nog altijd tegen. Live vind ik hem ook best falen. Maarja hij heeft 'catchy' liedjes en dat is wat kinderen willen dus of nu wel of niet kan zingen maakt dan geen drol meer uit. Als ze geld in je zien dan dan maakt het niet meer uit of je talent of geen talent hebt.

Haten vind ik sneu want het zal best een lieve jongen zijn. Iemand haten om zijn kapsel, seksuele geaardheid etc is gewoon echt heel triest.
    Dat is gewoon precies hoe ik er ook over denk.

3. Xtra-small
    Afbeelding van thuy10

Thuy Tien
    2 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    Ignotus schreef op 11 April 2012 @ 16:25:
    [...]

Dat is gewoon precies hoe ik er ook over denk.

Hier ben ik ook mee eens.
    Maar ik wil er nog wat aan toevoegen..

Je moet Justin Bieber niet haten, voordat hij beroemd was haatte je hem ook niet want toen kende je hem niet.
    Waarom zou je hem nu wel haten?

Girlscene Here I Am !

4. Xtra-small
    Afbeelding van anzeltje

anzeltje
    4 berichten
    Lid sinds April 2012

hij is echt zooooo ieuw!!!

5. Medium
    Afbeelding van dontstopmoving

Henk
    1,191 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    thuy10 schreef op 19 April 2012 @ 19:08:
    [...]

Hier ben ik ook mee eens.
    Maar ik wil er nog wat aan toevoegen..

Je moet Justin Bieber niet haten, voordat hij beroemd was haatte je hem ook niet want toen kende je hem niet.
    Waarom zou je hem nu wel haten?

Dat is wel echt het slechtste argument dat ik ooit gehoord heb.
    Ik zeg toch ook niet: "Waarom hou je vn Justin Bieber? Voordat hij beroemd was hield je toch ook niet van hem waarom nu wel?"

6. Medium
    Afbeelding van Pretty_girl

Rose
    2,896 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    dontstopmoving schreef op 04 May 2012 @ 12:12:
    [...]

Dat is wel echt het slechtste argument dat ik ooit gehoord heb.
    Ik zeg toch ook niet: "Waarom hou je vn Justin Bieber? Voordat hij beroemd was hield je toch ook niet van hem waarom nu wel?"
    +1

'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?' -Dumbledore

7. Xtra-large
    Afbeelding van GoldenKiller

Sumeyye
    19,928 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    BigMacMenu schreef op 10 April 2012 @ 14:53:
    [...]

En jij wou zeggen dat je 21/22 bent? Sorry maar dat hij kan zingen is een feit.
    Idd, no matter how bad his songs are. Hij kan gewoon zingen. Ik vind hem ook 3x niks, maar waarom zou ik hem haten? Wie is hij :') ?

KUTKINDEREN :')

8. Xtra-small
    Afbeelding van bubblepopx

Lilly
    93 berichten
    Lid sinds August 2011

Hij kan wel zingen, maar er zijn zoveel meer mensen die op dat niveau kunnen zingen :']. Best jammer dat hij er dan wel voor geprijsd word.

9. Xtra-small
    Afbeelding van bubblepopx

Lilly
    93 berichten
    Lid sinds August 2011

Oh en weet je wat ik haat?

Z'n fans die elke dag wel weer iets op twitter willen trenden.

zoals vandaag. ''Boyfriend video made us wet.'' of vorige keer ''beliebers are sexy''

10. Medium
    Afbeelding van Blubber

Naomi
    2,425 berichten
    Lid sinds August 2011

Ik heb justin bieber nog nooit echt geweldig gevonden, maar ik moet toegeven dat boyfriend een leuk liedje is, en dat zijn korte haar hem wel veeel beter staat!

Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp

11. Medium
    Afbeelding van elanvital

Marlies
    1,912 berichten
    Lid sinds April 2012

quote:
    bubblepopx schreef op 04 May 2012 @ 13:53:
    Oh en weet je wat ik haat?

Z'n fans die elke dag wel weer iets op twitter willen trenden.

zoals vandaag. ''Boyfriend video made us wet.'' of vorige keer ''beliebers are sexy''
    Elke dag staat er wel wat over Bieber in de world wide trends xD Nja heb er geen last van haha.

12. Xtra-small
    Afbeelding van 110333

Fieke
    19 berichten
    Lid sinds February 2010

Als hij niet kon zingen, was hij heus niet zo ver gekomen. Ik vond eerst ook niks aan hem, maar laatste tijd ben ik hem steeds leuker gaan vinden. Hij kán gewoon goed zingen, doet goede dingen en waardeert tenminste nog steeds dat hij dit allemaal mag doen.

13. Xtra-small
    Afbeelding van 110333

Fieke
    19 berichten
    Lid sinds February 2010

Oh ik zie het nu pas, dit is het grote afzeik topic? Mensen hebben echt niks beters te doen...

14. Xtra-large
    Afbeelding van GoldenKiller

Sumeyye
    19,928 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    110333 schreef op 08 May 2012 @ 17:53:
    Als hij niet kon zingen, was hij heus niet zo ver gekomen. Ik vond eerst ook niks aan hem, maar laatste tijd ben ik hem steeds leuker gaan vinden. Hij kán gewoon goed zingen, doet goede dingen en waardeert tenminste nog steeds dat hij dit allemaal mag doen.
    Ja, want alle beroemdheden kunnen zingen.
    *kuch nicki minaj, katy perry, rihanna, SELENA GOMEZ kuch*

KUTKINDEREN :')

15. Small
    Afbeelding van xxJaneex

Jane
    271 berichten
    Lid sinds February 2012

justin bieber is gewoon Ugghh!
    ik weet het niet hoor maar hij lijkt me best arrogant en hij kan niet zingen.

totziensJustinBieber.

16. Small
    Afbeelding van HelloPipi

-
    519 berichten
    Lid sinds March 2011

Ik mag jb wel... alleen zn muziek vind ik echt NIKS

17. Small
    Afbeelding van pastakaas

shay
    117 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    110333 schreef op 08 May 2012 @ 17:54:
    Oh ik zie het nu pas, dit is het grote afzeik topic? Mensen hebben echt niks beters te doen...

idd kan er geen topic komen voor positiviteit kunnen mensen die zeiken willen hier en mensen die niet zeiken willen daar :)
    geen gezeur meer onderling

18. Medium
    Afbeelding van elanvital

Marlies
    1,912 berichten
    Lid sinds April 2012

Gezeur krijg je toch wel. Ook in fan topics helaas.

19. Small
    Afbeelding van Gerere

Roya
    349 berichten
    Lid sinds February 2012

Boyfriend is eigenlijk best een leuk nummer

Make it happen

20. Small
    Afbeelding van doedeliedoedel

sandra
    145 berichten
    Lid sinds July 2010

eigenlijk best jammer, omdat hij gwn ineens zo beroemd is geworden en ja weet niet precies waarom, gaat iedereen hem haten. Hij doet toch niks verkeerd, als je zn stijl niet leuk vind oké, maar om hem nou helemaal te gaan haten snap ik niet, je hebt toch wel meerdere zangers ens die je niet leuk vind? ;)

mja, mijn mening haha

BE YOURSELF

21. Small
    Afbeelding van amazonbox

Iris
    466 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Dreetje1990 schreef op 20 February 2012 @ 13:44:
    [...]

Ik kan er helemaal niet niks van, hoe kom je daarbij? Ik kan beter zingen dan Justin Bieber (niet dat ik het ga bewijzen, maar het is ook niet speciaal, iedereen kan beter zingen dan Justin bieber)!

Ik haat Justin Bieber niet als persoon, maar ik haat zijn zeer slechte muziek!

En dan nog, ik heb het recht JB te haten en hoef geen verantwoording aan jou af te leggen om het recht te hebben JB's muziek te haten.

Ik ook. Ik haat hem niet omdat hij gay is ofzo (niks mis met gays btw) maar ik kan die 'muziek' van hem écht niet aanhoren!
    Dus ga niet zeuren over JB haters. Ze haten hem echt niet allemaal omdat ze hem gay vinden.
    Ik vind het trouwens ook onzin dat hij zoveel negatieve aandacht krijgt. Daar krijgt hij ook alleen maar actievere fans van. Please leave it. Niet de hele wereld hoeft te weten dat jij vindt dat hij shitty muziek maakt. Dat is niet bijzonder hoor.

The story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello, goodbye

22. Small
    Afbeelding van amazonbox

Iris
    466 berichten
    Lid sinds December 2010

Maar dan nog, als je bijvoorbeeld van Nirvana houdt (like me) en er wordt een Anti-Nirvana topic gemaakt met reacties als: "Ik ben blij dat Kurt Cobain zelfmoord heeft gepleegd, hoeven we die verschrikkelijke muziek niet meer aan te horen!" zou jij dat ook niet leuk vinden. Dus ik snap de reacties van de fans hier wel hoor. Ook al vind ik het wel een beetje oppervlakkig dat ze zeggen: "Jij kan zelf niet eens zo goed zingen!" Heb je haar dan wel eens horen zingen? Sorry hoor maar daar kan ik echt niet tegen, een mening geven over iets wat je nog niet eens weet, bah.

The story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello, goodbye

23. Small
    Afbeelding van ROBSESSEDD

shireen
    682 berichten
    Lid sinds August 2010

ik hou niet van hem, maar vind hem zeker niet vervelend en ze muziek is best oké hoor :)
    ik vind het altijd flauw als mensen een andere fanbase kapot willen maken.
    jammer weer.

do it your way

24. Small
    Afbeelding van HeyNiall

Julia
    368 berichten
    Lid sinds May 2012

quote:
    ROBSESSEDD schreef op 17 May 2012 @ 15:12:
    ik hou niet van hem, maar vind hem zeker niet vervelend en ze muziek is best oké hoor :)
    ik vind het altijd flauw als mensen een andere fanbase kapot willen maken.
    jammer weer.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?