1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Celebs
  4. Het Grote Justin Bieber Topic.

Dit onderwerp heeft 550 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 21 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 18:56.

Het Grote Justin Bieber Topic.

1. Medium
    Afbeelding van Dreetje1990

Andrea
    1,795 berichten
    Lid sinds January 2011

En ik snap ook niet hoe mensen jaloers op JB kunnen zijn. Niemand is dat, het is gewoon een verzinsel van beliebers om zich voor te kunnen houden dat iedereen - stiekem of openlijk - JB-fan is. Maar zo zit de wereld gelukkig niet in elkaar.

JB is lelijk, heeft een kutstem, kan niet zingen, heeft ondanks zijn fans ook veel haters, en JB zal nooit een relatie kunnen krijgen (hij heeft Selena Gomez denk ik alleen maar om zijn gayheid te ontkennen, en als publiciteitsstunt), vrouwen wil hij niet en mannen kan hij niet krijgen. Een leven met veel haters en geen liefde lijkt me niet echt leuk, dus er is niets om jaloers op te zijn.

2. Medium
    Afbeelding van Withyourlove

B irthe
    2,822 berichten
    Lid sinds August 2011

B.e.l.i.e.b.e.r

~ All the time we spent together makes it hard to get you outta my system.

3. Large
    Afbeelding van l0vatic

Jeannie
    7,994 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    Dreetje1990 schreef op 19 January 2012 @ 21:03:
    En ik snap ook niet hoe mensen jaloers op JB kunnen zijn. Niemand is dat, het is gewoon een verzinsel van beliebers om zich voor te kunnen houden dat iedereen - stiekem of openlijk - JB-fan is. Maar zo zit de wereld gelukkig niet in elkaar.

JB is lelijk, heeft een kutstem, kan niet zingen, heeft ondanks zijn fans ook veel haters, en JB zal nooit een relatie kunnen krijgen (hij heeft Selena Gomez denk ik alleen maar om zijn gayheid te ontkennen, en als publiciteitsstunt), vrouwen wil hij niet en mannen kan hij niet krijgen. Een leven met veel haters en geen liefde lijkt me niet echt leuk, dus er is niets om jaloers op te zijn.
    Ik zit zelf ook in zo'n fanbase, en ook op twitter, en laatst werd er iets grappigs getweet over justin bieber en ik retweette dat, kreeg ik meteen: 'go cut yourself like your idol did' naar m'n hoofd. dan ben je toch.. idioot?

tumblr ~ are you still rocking converse with those old ray-bans?

4. Medium

Andrea
    1,795 berichten
    Lid sinds January 2011

@L0vatic, hoezo fanbase? Behoor jij tot de JB fanbase? Jij haat JB toch? En hoezo ook en quote je mij? Ik haat JB!

Tja, zo zijn beliebers. Vast niet allemaal, maar sommige diehard beliebers zijn echt getikt!

5. Medium
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    4,971 berichten
    Lid sinds September 2011

^ Ze zei niet dat het een JB fanbase was? Misschien is ze fan van een andere artiest en was het plaatje dus een grapje over JB. En kreeg een grove reactie van een JB fan. Ten minste, zo lees ik het.

6. Large
    Afbeelding van l0vatic

Jeannie
    7,994 berichten
    Lid sinds January 2008

Nee, niet JB fanbase, aahahhahahaa. Wat Silverbleed zei. (: Ik vind 'm ook verschrikkelijk.

tumblr ~ are you still rocking converse with those old ray-bans?

7. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van jostitosti_

Maury
    32,289 berichten
    Lid sinds December 2010

Ik vind dat gehaat maar zielig. Je kent hem niet en hij heeft echt wel talent anders was Usher hem niet opgevallen en had hij nu geen platen contract.
    Ik ben geen fan van hem maar dat haten vind ik zo enorm zielig en dom.

Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

8. Medium

Andrea
    1,795 berichten
    Lid sinds January 2011

@L0vatic, gelukkig, sorry! JB is inderdaad een vuile kuthoer (zo zouden de New Kids het zeggen, en ik ben het volledig met hen eens XD)!

@Foreveralone, dat Usher hem goed vindt zegt niets, Usher kan er zelf ook niets van (maar goed, mijn niet bepaald positieve mening over Usher heeft er denk ik ook mee te maken, ik heb sowieso een hekel aan urban/rap/hiphop, het genre van Usher) en of iemand een ander goed vindt is subjectief.

Mensen hebben toch het recht om zijn muziek te haten? Ik haat JB persoonlijk niet, want ik ken hem niet. Maar zijn muziek vind ik verschrikkelijk en haat ik echt! Hij heeft geen muzikaal talent, en is ook niet echt mooi of aantrekkelijk.

JB heeft veel fans, dat zou als argument voor het talent dat ik niet kan ontdekken gebruikt kunnen worden. Maar aan de andere kant, dat is te weerleggen met het feit dat hij nog meer haters heeft.

Maar als ik zeg dat ik een band/zanger/zangeres haat heb ik het niet over die persoon/personen persoonlijk, maar over hun muziek.

Dreetje1990 wijzigde dit bericht op 20-01-2012 21:42 met 43%

9. Medium

B irthe
    2,822 berichten
    Lid sinds August 2011

Oke iedereen heeft zijn mening, maar astublief overdrijf niet zo, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik jullie commentaar lees haha, ik kan er niet aandoen. Hoe kunnen jullie hem haten.

10. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van ELAN_VITAL

Marlies
    25,108 berichten
    Lid sinds April 2010

Nou een platen contract kan iedereen krijgen tegenwoordig :') Hoef je niet goed voor te zijn.

Ik vind hem ook niet goed. Ik vind zijn muziek vreselijk. Maar waarom zou ik die jongen haten ? Hij heeft mij niks misdaan dus...

Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."

11. Xtra-small
    Afbeelding van BieberxFever

Aysu
    51 berichten
    Lid sinds July 2011

Hij is gewoon geweldig (:
    Kijk dat je zijn muziek vreselijk vind.. oke, dat is gewoon jouw mening.
    Maar je hoeft hem niet te gaan haten, dat vind ik gewoon zielig

12. Medium
    Afbeelding van toiletrocker

Klazien Beatrice Elizabeth
    1,026 berichten
    Lid sinds April 2011

Waarom ik Bieber haat:
    http://images5.fanpop.com/image/photos/25200000/Rape-happens-for-a-reason-justin-bieber-25263205-500-452.jpg
    So, raping Bieber in his ass happens for a reason too. ;)

13. Xtra-large
    Afbeelding van GoldenKiller

Sumeyye
    19,256 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    toiletrocker schreef op 25 January 2012 @ 15:52:
    Waarom ik Bieber haat:
    [afbeelding]
    So, raping Bieber in his ass happens for a reason too. ;)

Heeft hij dat echt gezegd? Het kan ook een leugen zijn he.
    Ik vind hem niks, maar ik denk niet dat hij zoiets zal zeggen,
    ik heb wel wat interviews gezien en daar leek hij mij wel redelijk 'aardig'.

KUTKINDEREN :')

14. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,712 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    Dreetje1990 schreef op 20 January 2012 @ 21:34:
    @L0vatic, gelukkig, sorry! JB is inderdaad een vuile kuthoer (zo zouden de New Kids het zeggen, en ik ben het volledig met hen eens XD)!

@Foreveralone, dat Usher hem goed vindt zegt niets, Usher kan er zelf ook niets van (maar goed, mijn niet bepaald positieve mening over Usher heeft er denk ik ook mee te maken, ik heb sowieso een hekel aan urban/rap/hiphop, het genre van Usher) en of iemand een ander goed vindt is subjectief.

Mensen hebben toch het recht om zijn muziek te haten? Ik haat JB persoonlijk niet, want ik ken hem niet. Maar zijn muziek vind ik verschrikkelijk en haat ik echt! Hij heeft geen muzikaal talent, en is ook niet echt mooi of aantrekkelijk.

JB heeft veel fans, dat zou als argument voor het talent dat ik niet kan ontdekken gebruikt kunnen worden. Maar aan de andere kant, dat is te weerleggen met het feit dat hij nog meer haters heeft.

Maar als ik zeg dat ik een band/zanger/zangeres haat heb ik het niet over die persoon/personen persoonlijk, maar over hun muziek.

Ik heb gehoord dat Usher hem koos omdat hij wist dat JB heelveel meisjes zou aantrekken.
    En jep, het gebeurd ook.

15. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,712 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    l0vatic schreef op 16 January 2011 @ 20:36:
    Ik heb echt niks tegen Justin Bieber, 't zijn gewoon de fans waar ik héél slecht tegen kan. Ik bedoel maar:
    [afbeelding]

hahahahahah dit is zoo absurd :')
    Aan zulke JB fans erger ik me dus.

16. Medium

B irthe
    2,822 berichten
    Lid sinds August 2011

17. Medium

B irthe
    2,822 berichten
    Lid sinds August 2011

up

18. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van ELAN_VITAL

Marlies
    25,108 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Moonkissed schreef op 04 February 2012 @ 16:49:
    [...]

hahahahahah dit is zoo absurd :')
    Aan zulke JB fans erger ik me dus.

Zucht echt niet normaal
    Ik erger me ook aan het feit dat ze wat over jasmine you (of jasmine u) schrijven terwijl die overleden is. Zeer respectloos.

Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."

19. Small
    Afbeelding van tearsx

Eya
    185 berichten
    Lid sinds November 2011

ohgosh. Ga iets nuttigs in je leven doen in plaats van mensen afzeiken die je niet eens kent, en het boeit hem trouwens ook niet.

20. Small
    Afbeelding van tearsx

Eya
    185 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Dreetje1990 schreef op 20 January 2012 @ 21:34:

Praat maar weer verder als jij MSG in 22 minuten uit hebt verkocht. :)

21. Medium
    Afbeelding van ArtOfDisaster

Chirine
    2,862 berichten
    Lid sinds September 2008

Naar mijn mening is hij maar een matige pop artiest en is hij meer beroemd vanwegen de hype om zijn persoon, net zoals destijds The Backstreet Boys en N Sync. Z'n liedjes zijn simpel en de teksten de typische fabrieks hits waarmee tegenwoordig de lijsten vol staan.

Ik vind dat er momenteel genoeg artiesten zijn die betere muziek maken met minder erkenning. Maar goed, who am I to judge.

-From The Day That I Was Born, I Know There\\\\\\\'s No Place To Hide..Tumblr

22. Medium

Andrea
    1,795 berichten
    Lid sinds January 2011

@tearsx, dat ik geen beroemde zangeres ben wil niet zeggen dat ik geen recht van spreken heb, vrijheid van meningsuiting! Ik heb het recht JB een kutzanger te vinden en heb het recht dat te zeggen.

@ArtOfDisaster, je hebt helemaal gelijk.

23. Small
    Afbeelding van tearsx

Eya
    185 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Dreetje1990 schreef op 18 February 2012 @ 13:07:
    @tearsx, dat ik geen beroemde zangeres ben wil niet zeggen dat ik geen recht van spreken heb, vrijheid van meningsuiting! Ik heb het recht JB een kutzanger te vinden en heb het recht dat te zeggen.

@ArtOfDisaster, je hebt helemaal gelijk.
    Eh jawel. Jij haat iemand hier dus om zijn muziek, terwijl je er zelf NIKS van kan? looool, nou dan kan je gelijk jezelf beginnen te haten.

24. Small
    Afbeelding van Gerere

Roya
    340 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    LOSTINLOVE schreef op 11 November 2011 @ 21:45:
    Ik heb niks met Justin Bieber.

Maar hij is ook gewoon een mens, en ook hij moet zo behandelt worden. En dat geldt zowel voor 'Haters' als voor 'Beliebers'.

Maar goed. Ik snap het punt niet van al die mensen die hem zo erg haten, dat ze alsnog ontzettend veel tijd in hem stoppen. Maar dat zal dan wel aan mij liggen? :')
    helemaal mee eens!

Make it happen

25. Small
    Afbeelding van Gerere

Roya
    340 berichten
    Lid sinds February 2012

@tearsx, Iemand is hier HUGE fan laughing7.

Make it happen

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?