Dit onderwerp heeft 550 reacties, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 18:56.
Het Grote Justin Bieber Topic.
- Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 19:28Ik snap die hype gewoon niet.
Het is maar een jongen van 15, met het gezicht van een kind van 12, dat zingt over ware liefde terwijl hij waarschijnlijk alleen nog maar handje in handje heeft gelopen op het kiddieplein.Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 19:28
- Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 19:31
- Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 20:02zo kan je over iedereen wel een topic gaan maken.A smiling face, doesnt always mean a smiling heart.
- Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 20:11
Loneliness has always been with me. - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 20:24
G-E-N-I-A-A-Lquote: - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 23:22
hahahahahahahahhhahahahaquote:Voorheen; Leukesokken - Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 11:50Hij denkt nu echt dat hij wat is,nu hij beroemd is geworden..door Usher.Follow your heart with no doubt. If it\'s right, you\'ll succeed. If it\'s wrong, you\'ll learn.
- Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 13:38omg hij denkt het zwaar dat kindje :') beetje stoer doen in die clips met oudere meisjes terwijl die meisjes echt wel wat anders willn dan zon kind
- Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 14:05quote:xLily schreef op 23 February 2010 @ 17:53:
Waarom vindt iedereen hem zo stom? Hij is toch best schattig
Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het best knap hoe hij beroemd is geworden. - Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 14:08quote:
Hij heeft echt zo'n babyface - Geplaatst op donderdag 25 februari 2010 09:50Me neefje van 8 lijkt nog ouder dan hem
lalalalalalala darryl is hot~ - Geplaatst op donderdag 25 februari 2010 12:32
- Geplaatst op donderdag 25 februari 2010 12:38quote:weetjedatniet schreef op 25 February 2010 @ 12:32:
http://www.youtube.com/watch?v=LXUSaVw3Mvk
Heeft ie hier niet heel duidelijk roze lipstick op?
ja dat viel mij gister ook al op toen ie voorbij kwam op tmf! :O
haha :')MIJN NAAM IS LAURA - Geplaatst op donderdag 25 februari 2010 13:46
Ja klopt, had ik ook al een keer gezien! whahaha.quote:weetjedatniet schreef op 25 February 2010 @ 12:32:
http://www.youtube.com/watch?v=LXUSaVw3Mvk
Heeft ie hier niet heel duidelijk roze lipstick op?
A smiling face, doesnt always mean a smiling heart. - Geplaatst op donderdag 25 februari 2010 13:48quote:
Dat vind ik echt een belediging.
Voor bevers.Druk met school! - Geplaatst op zaterdag 27 februari 2010 02:32
- Geplaatst op zondag 28 februari 2010 19:17Justin Bieber wordt 16 en hij heeft grootse plannen voor zijn verjaardagsfeest. Ouders moeten een contract tekenen waarin ze het risico op overlijden erkennen.
Justin Bieber wordt maandag 16 en hij heeft grootse plannen voor zijn verjaardagsfeest. Zulke grootse plannen dat de ouders van zijn gasten een contract moeten tekenen waarin staat dat ze het risico op overlijden op de koop toenemen.
De tienerster gaat zijn verjaardag het hele weekeinde vieren. Onder meer paintball, sumoworstelen en tennis staan op het programma. Ook kunnen de feestgangers gebruikmaken van een zwembad, jacuzzi en fitnessruimte.
Voordat het feest zaterdag los kan barsten, moeten alle gasten een handtekening van hun ouders regelen. "Ik realiseer me dat deelname van mijn kind ernstige verwondingen of de dood tot gevolg kan hebben", staat in het contract dat de ouders moeten ondertekenen. Entertainmentwebsite TMZ legde de hand op een van de contracten.
Hoewel het feestgedruis mogelijk tot de dood kan leiden, zijn alcohol en drugs ten strengste verboden op Biebers partijtje. Iedereen die met verdovende middelen wordt gesnapt, wordt vriendelijk gevraagd het feestje te verlaten.
omg? - Geplaatst op zondag 28 februari 2010 19:24quote:weetjedatniet schreef op 28 February 2010 @ 19:17:
Justin Bieber wordt 16 en hij heeft grootse plannen voor zijn verjaardagsfeest. Ouders moeten een contract tekenen waarin ze het risico op overlijden erkennen.
Justin Bieber wordt maandag 16 en hij heeft grootse plannen voor zijn verjaardagsfeest. Zulke grootse plannen dat de ouders van zijn gasten een contract moeten tekenen waarin staat dat ze het risico op overlijden op de koop toenemen.
De tienerster gaat zijn verjaardag het hele weekeinde vieren. Onder meer paintball, sumoworstelen en tennis staan op het programma. Ook kunnen de feestgangers gebruikmaken van een zwembad, jacuzzi en fitnessruimte.
Voordat het feest zaterdag los kan barsten, moeten alle gasten een handtekening van hun ouders regelen. "Ik realiseer me dat deelname van mijn kind ernstige verwondingen of de dood tot gevolg kan hebben", staat in het contract dat de ouders moeten ondertekenen. Entertainmentwebsite TMZ legde de hand op een van de contracten.
Hoewel het feestgedruis mogelijk tot de dood kan leiden, zijn alcohol en drugs ten strengste verboden op Biebers partijtje. Iedereen die met verdovende middelen wordt gesnapt, wordt vriendelijk gevraagd het feestje te verlaten.
omg?
risico op overlijden?
wtf?!A smiling face, doesnt always mean a smiling heart. - Geplaatst op zondag 28 februari 2010 19:24hahaha xd ik weet niet wat ik van hem vindCause i know if i'm falling you won't let me hit the ground
- Geplaatst op zondag 28 februari 2010 19:32
Ik was chiyuushiyaki en daarvoor MareDude. // I was once a boy till I cut my penis off. - Geplaatst op zondag 28 februari 2010 19:35quote:weetjedatniet schreef op 28 February 2010 @ 19:17:
Justin Bieber wordt 16 en hij heeft grootse plannen voor zijn verjaardagsfeest. Ouders moeten een contract tekenen waarin ze het risico op overlijden erkennen.
omg?
hahahhaha wat een grap
ik geloof het echt nietmaak nooit van iemand een prioriteit als jij voor diegene slechts een optie bent. - Geplaatst op maandag 01 maart 2010 16:32Achja, vraag het me maar nog een keer als'ie 18 is, ofzo. misschien is hij dan wel lekker opgedroogd.tumblr ~ are you still rocking converse with those old ray-bans?
- Geplaatst op dinsdag 02 maart 2010 18:12
iddquote:becauseirock schreef op 23 February 2010 @ 17:47:
OH LEUK!! Eindelijk een topic waarin ik m'n mening over hem kwijt kan!!!
- hij heeft een debiel kapsel, alsof een hurricane als hoed heeft gedragen
- z'n zang is saai en heeft geen dynamiek
- z'n stem is saai en een zelfs een beetje leeg
- hij heeft te veel groupies voor een peuterig kindje als hij is
- hij doet te erg gangster, terwijl hij dit overduidelijk niet is
- z'n liedjes gaan over het algemeen over poep (ehm hij is 15 ofso en dan heeft ie het over ware liefde en shit, alsof hij weet waarie het over heeft)
- hij heeft een babyface. maar dat is niet vreemd, hij is nl een baby - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:17
haha, same here ;Dquote:HOIHOIHOIHOIHOI schreef op 25 February 2010 @ 12:38:
[...]
ja dat viel mij gister ook al op toen ie voorbij kwam op tmf! :O
haha :')When you love someone but it goes to waste -