Dit onderwerp heeft 452 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 02-12-2011 08:28.
Aan welke celebs heb jij hekel?
- Geplaatst op zondag 17 juli 2011 18:24Justin Bieber!FFFFFF.
- Geplaatst op zondag 17 juli 2011 19:59Justin Bieber, Rebecca Blackhttp://weheartit.com/waterandroses
- Geplaatst op zondag 17 juli 2011 20:04
- Geplaatst op zaterdag 27 augustus 2011 13:08Zac Efron
Vanessa Hudgens
Lea Michele
Yolanthe Cabau van Kasbergen
Miley Cyrus
Selena Gomez
HEEL VEEL Nederlandse celebs
Jim CarreyBLOG: Damn the consequences - What is one thing you would do if you knew you would not fail? Now go out and do it. - Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:21Justin bieber
Rebecca black
Miley cyrus
Zac efron
Nick jonas - Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:24Justin Bieber
Miley Cyrus en al die andere stomme disneysterretjes.to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive - Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:24
- Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:25Ik vraag me af waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Justin Bieber. Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen fan, maar in mijn ogen doet hij niets verkeerd. De fans daarentegen zijn dodelijk irritant. Maar het enige wat ij doe is zijn droom volgen, zingen, en die heeft hij zelf bereikt via Youtube. Ik heb daar echt respect voor. Maar ik luister niet naar zijn liedjes, omdat het mijn smaak niet is. Toch heb ik geen hekel aan hem. Slechts aan zijn fans.I see what u did there.
- Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:26^ +1
- Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:26quote:Miousana schreef op 28 August 2011 @ 00:25:
Ik vraag me af waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Justin Bieber. Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen fan, maar in mijn ogen doet hij niets verkeerd. De fans daarentegen zijn dodelijk irritant. Maar het enige wat ij doe is zijn droom volgen, zingen, en die heeft hij zelf bereikt via Youtube. Ik heb daar echt respect voor. Maar ik luister niet naar zijn liedjes, omdat het mijn smaak niet is. Toch heb ik geen hekel aan hem. Slechts aan zijn fans.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:33Ik vind JB zijn fans ook maar irritant zag net een foto waarop een meisje haar arm met een mes bekrast heeft met ' I LOVE JB ' het zag er creepy uit!
- Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:38
Ik vind het gewoon een arrogant ventje. Dat is alles.quote:Miousana schreef op 28 August 2011 @ 00:25:
Ik vraag me af waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Justin Bieber. Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen fan, maar in mijn ogen doet hij niets verkeerd. De fans daarentegen zijn dodelijk irritant. Maar het enige wat ij doe is zijn droom volgen, zingen, en die heeft hij zelf bereikt via Youtube. Ik heb daar echt respect voor. Maar ik luister niet naar zijn liedjes, omdat het mijn smaak niet is. Toch heb ik geen hekel aan hem. Slechts aan zijn fans.It does not make you a citizen of the world. It makes you full of shit. TUMBLR - Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:40Patty Brard
Dochter van Patricia Paay Christina Curry
Mariah Carey
Paris Hilton
Heidi Montag - Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 00:45quote:Heyworth schreef op 28 August 2011 @ 00:38:
[...]
Ik vind het gewoon een arrogant ventje. Dat is alles.
Duh, want je kent hem natuurlijk persoonlijk enzo. Sorry, mijn fout.
Naar mijn mening slaat dit hele topic nergens op. Zoals je niet kunt houden van iemand die je niet kent, kun je ook iemand die je niet kent niet haten.I see what u did there. - Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 01:23
- Geplaatst op zondag 28 augustus 2011 01:31
Van wat ik heb gezien, vind ik het gewoon een arrogant ventje. Laat mij nou maar lekker mijn eigen mening hebben.quote:Miousana schreef op 28 August 2011 @ 00:45:
[...]
Duh, want je kent hem natuurlijk persoonlijk enzo. Sorry, mijn fout.
Naar mijn mening slaat dit hele topic nergens op. Zoals je niet kunt houden van iemand die je niet kent, kun je ook iemand die je niet kent niet haten.It does not make you a citizen of the world. It makes you full of shit. TUMBLR - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 18:58
PRECIES DIT.quote:Titanium schreef op 28 August 2011 @ 01:23:
Justin Bieber, Heidi Montag, Selena Gomez, Demi Lovato, Yolanthe, Tokio Hotel. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 18:59Rihanna.Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore
- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 19:09Miley cyrus.
- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 21:09Paris HiltonSometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often
- Geplaatst op donderdag 01 december 2011 23:41Paris Hilton
Ze is zó nep, en ze kan eigenlijk helemaal niks. Ze staat alleen bekend om de dochter van Hilton. - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 23:43
Omg, ja die dochter van Patty. Die schrijft ook een column in de Hitkrant. Zodra zij voor de camera verschijnt doet ze helemaal vrolijk, oeh, kijk mij nou, ik wil aandacht. Allemaal nep zijn ze.quote:Moonkissed schreef op 28 August 2011 @ 00:40:
Patty Brard
Dochter van Patricia Paay Christina Curry
Mariah Carey
Paris Hilton
Heidi Montag - Geplaatst op vrijdag 02 december 2011 08:28quote:l0vatic schreef op 17 July 2011 @ 17:05:
One Direction, en Justin Bieber. Vervelende gastjes, en die fans zijn 100 x erger.Believe in second chances. But also believe not everyone deserves them.