1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. officieel the body shop topic......

Dit onderwerp heeft 84 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 02-03-2012 01:05.

officieel the body shop topic......

1. Medium
    Afbeelding van chickenlove

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:

wat vind jij daarvan...

ik hoorde van mensen dat er dan ook een soort evenementen waren waar je heen kon.... wat is dat precies

2. Medium

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

-up-

3. Medium
    Afbeelding van Binkiee

Romy
    2,413 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    little_lover schreef op 05 February 2012 @ 16:45:
    [...]

Met principes bedoel je dat het goed is voor het milieu blablabla? Want dan help ik je bij deze van die droom af ;P In deze producten zit plastic, wat juist echt heeel slecht voor het milieu is ;P
    Ja en daarbij heeft Loreal The Body Shop overgenomen en die testen wel heel erg op dieren. Verder hebben ze wel een paar fijne producten dus koop er heel soms nog wel wat.

4. Large
    Afbeelding van VintageROCKS

Elisa
    9,040 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Binkiee schreef op 05 February 2012 @ 22:49:
    [...]

Ja en daarbij heeft Loreal The Body Shop overgenomen en die testen wel heel erg op dieren. Verder hebben ze wel een paar fijne producten dus koop er heel soms nog wel wat.

Het klopt dat L'Oreal The Body Shop heeft overgenomen en dat zij op dieren testen, maar The Body Shop zélf test nog steeds niet op dieren. Dus het moederbedrijf test wel op dieren, maar TBS niet.

Ik ben zelf ook een hele grote fan van The Body Shop (: Ik koop er bijna al m'n producten. Ik vind die klantenkaart (in België toch) heel erg handig, want als ik iets van twee producten of zo gekocht heb, heb ik de volgende keer alweer 5 euro korting (:

Ik ben verslaafd aan hun Rainforest Collection haarproducten. Ik kan niet zonder de straightening balm, het gloss serum en een anti-frizz balm voor krullen. Ook heb ik een hele collectie bodybutters, maar ik koop die wel steeds tijdens de sale (dan kosten ze maar 5 euro), ofwel in Engeland op de boot (is ook veel goedkoper). (: Verder heb ik ook nog handcrème, douchegel, make-up, etc.

Waarom ik the Body Shop helemaal geweldig vind: ze testen niet op dieren, sommige producten zijn milieuvriendelijk, alles is fairtrade, de producten zijn kwalitatief heel goed voor de prijs die je ervoor betaalt en de producten zelf zijn heerlijk (qua geur en substantie).

5. Xtra-large
    Afbeelding van cortana

2585
    13,452 berichten
    Lid sinds September 2008

De amandel handcrème vind ik heel erg fijn.
    Verder heb ik alleen bodybutters gebruikt van TBS, die vind ik echt geweldig!

6. Medium
    Afbeelding van Binkiee

Romy
    2,413 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    VintageROCKS schreef op 06 February 2012 @ 14:21:
    [...]

Het klopt dat L'Oreal The Body Shop heeft overgenomen en dat zij op dieren testen, maar The Body Shop zélf test nog steeds niet op dieren. Dus het moederbedrijf test wel op dieren, maar TBS niet.

Ik ben zelf ook een hele grote fan van The Body Shop (: Ik koop er bijna al m'n producten. Ik vind die klantenkaart (in België toch) heel erg handig, want als ik iets van twee producten of zo gekocht heb, heb ik de volgende keer alweer 5 euro korting (:

Ik ben verslaafd aan hun Rainforest Collection haarproducten. Ik kan niet zonder de straightening balm, het gloss serum en een anti-frizz balm voor krullen. Ook heb ik een hele collectie bodybutters, maar ik koop die wel steeds tijdens de sale (dan kosten ze maar 5 euro), ofwel in Engeland op de boot (is ook veel goedkoper). (: Verder heb ik ook nog handcrème, douchegel, make-up, etc.

Waarom ik the Body Shop helemaal geweldig vind: ze testen niet op dieren, sommige producten zijn milieuvriendelijk, alles is fairtrade, de producten zijn kwalitatief heel goed voor de prijs die je ervoor betaalt en de producten zelf zijn heerlijk (qua geur en substantie).
    Ja dat is zo, maar het geld dat jij daar uitgeeft komt natuurlijk wel alsnog bij Loreal terecht en ik vind het gewoon een beetje krom en hypocriet van The Body Shop, vandaar dat ik er niet heel veel meer koop.

7. Large
    Afbeelding van VintageROCKS

Elisa
    9,040 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Binkiee schreef op 06 February 2012 @ 14:42:
    [...]

Ja dat is zo, maar het geld dat jij daar uitgeeft komt natuurlijk wel alsnog bij Loreal terecht en ik vind het gewoon een beetje krom en hypocriet van The Body Shop, vandaar dat ik er niet heel veel meer koop.

Dat snap ik (:

Maar omdat er geen alternatief is in mijn buurt, bekijk ik het liever positief: het was òf een overname van TBS, of helemaal geen TBS. En dan heb ik liever het eerste. Bovendien zal L'Oreal beseffen dat als TBS goed verkoopt, de klanten de ethische principes blijkbaar belangrijk vinden en zelf misschien meer aandacht daaraan besteden.

"Onzin, reageert L’Oréal, dat aanstipt dat Nestlé, L’Oréal en The Body Shop gescheiden bedrijven zijn. The Body Shop blijft verder bestaan als een onafhankelijk bedrijf dat onveranderlijk zijn eigen ethische principes en toepassingen hanteert. "

Bron: http://www.mo.be/artikel/boycot-body-shop-onzin

Maar ik snap wel dat je het hypocriet vindt. Het is idd wel wat hypocriet, maar ik heb het liever zo, dan helemaal geen alternatief.

8. Medium
    Afbeelding van Binkiee

Romy
    2,413 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:
    VintageROCKS schreef op 06 February 2012 @ 14:52:
    [...]

Dat snap ik (:

Maar omdat er geen alternatief is in mijn buurt, bekijk ik het liever positief: het was òf een overname van TBS, of helemaal geen TBS. En dan heb ik liever het eerste. Bovendien zal L'Oreal beseffen dat als TBS goed verkoopt, de klanten de ethische principes blijkbaar belangrijk vinden en zelf misschien meer aandacht daaraan besteden.

"Onzin, reageert L’Oréal, dat aanstipt dat Nestlé, L’Oréal en The Body Shop gescheiden bedrijven zijn. The Body Shop blijft verder bestaan als een onafhankelijk bedrijf dat onveranderlijk zijn eigen ethische principes en toepassingen hanteert. "

Bron: http://www.mo.be/artikel/boycot-body-shop-onzin

Maar ik snap wel dat je het hypocriet vindt. Het is idd wel wat hypocriet, maar ik heb het liever zo, dan helemaal geen alternatief.

Ja dat is misschien wel zo.
    Ik koop er zelf ook soms nog wel eens wat omdat ik weet dat de producten zelf niet op dieren zijn getest, maar moet wel zeggen dat ik minder ben gaan kopen.

9. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

Mijn vader en ik hebben allebei een gevoelige huid, en kunnen nauwelijks tegen normale douchegels etc, dus wij hebben altijd vet veel Body Shop badschuim/douchegel

Momenteel: Olijf, kokos, Marocco nogwat, mango, framboos, en nog wel meer geloof ik :)

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

10. Medium

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    Sparrow schreef op 06 February 2012 @ 15:11:
    Mijn vader en ik hebben allebei een gevoelige huid, en kunnen nauwelijks tegen normale douchegels etc, dus wij hebben altijd vet veel Body Shop badschuim/douchegel

Momenteel: Olijf, kokos, Marocco nogwat, mango, framboos, en nog wel meer geloof ik :)

leuk,....
    dat zou ik ook wel willen een douchegel die ik met mn vader kon delen... maar hij houdt niet zo van al die geurtjes...
    gewoon van die saaie sanex gebruikt hij altijd XD

maar gebruikt jouw vader echt al die geurtjes ook framboos en al XD

11. Large
    Afbeelding van cupofrealitea

-
    5,812 berichten
    Lid sinds October 2010

Het valt me echt op dat ik nooit de fruitige geuren koop :"D ik vind die nooit zo lekker ruiken, hoi meer van brazil nut, chocomania en zo

12. Small
    Afbeelding van Puddingbakje

Nikki
    269 berichten
    Lid sinds September 2011

Ik vind de luchtjes altijd zo lekker ;o Heb de White Musk perfume oil en White Musk Libertine eau de parfum. Echt lekker en je blijft 't heel lang ruiken, en zo'n flesje doe je echt eeuwen mee!

13. Medium
    Afbeelding van Kaboosh

(:
    4,925 berichten
    Lid sinds January 2011

Hmm, ik vond die White Musk voor mannen zo lekker, ik heb een setje gekocht voor m'n vriendje met kerst :'D

14. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Polyethylene

Kim
    26,803 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik dacht dat Chocomania echt geweldig zou zijn, ik vond hem echt smerig :')
    Ben toch meer van de frisse geuren voor onder de douche. Bodycrème zou ik nog niet zo erg vinden, maar ik zou het echt niet fijn vinden om ermee te douchen.

Welke douchegel is aan te raden eigenlijk? Er zijn er zoveel.

tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.

15. Large
    Afbeelding van FallingDown

SomeOneLikeMe
    7,502 berichten
    Lid sinds August 2008

The Body Shop vind ik in principe een leuk winkel. Ziet er gezellig uit, hun productlijnen zijn vaak ook erg gaaf en het is een winkel waarbij ik ááltijd even voor de deur of het raam stop als ik langsloop om even naar binnen te gluren. (als ik geen tijd heb om naar binnen te gaan).

Maar ik ben geen fan van de producten, ondanks dat ik wel wat van hen heb. Vooral de body butters vind ik bijna nooit lekker ruiken. Het ruikt allemaal té veel. Er zitten zoveel geurstoffen in dat ik er misselijk van wordt. Ik ben dan ook altijd teleurgesteld als ik weer eens een poging doe om een body butter te kopen, maar na drie potjes geroken te hebben, er al klaar mee ben en de deur uit ga :P

*Smeert ondertussen een heerlijke solid parfume van TBS op der pols* :blush:

Niet mijn Blog, maar wél erg leuk! http://www.helloleticiaa.blogspot.com/

16. Large
    Afbeelding van CHERRYBLOSSOMS

Loes
    6,525 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb momenteel de bodybutters: Brazilian nut, pink grapefruit, wild cherry en satsumi ofzo dacht ik dat het heet. Van die laatste heb ik ook een mini-scrub en douchegel. En ik heb ook de Ice Blue shampoo. Ik wil wat meer fruitige dingen, maar ik wist echt niet wat er fijn was en er was ook niet zo'n topic verder.

Wij gaan trouwen op 15.06.12!

17. Large
    Afbeelding van cupofrealitea

-
    5,812 berichten
    Lid sinds October 2010

Oh my lordie, vandaag die body butter van Chocomania geprobeerd, wat een heeeerlijk spul! Dik maar wel goed uitsmeerbaar, echt goed voor mijn droge winter huid (:

18. Xtra-small
    Afbeelding van aliuqett

Shanna
    60 berichten
    Lid sinds January 2012

Ik heb nog nooit wat bij de bodyshop gekocht..

19. Medium

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

UP???!!!?//

20. Medium
    Afbeelding van U_R_SHIT

Jolie
    1,588 berichten
    Lid sinds June 2009

ik heb m oook :)

21. Medium

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    heb jij behalve de standaard 10% korting nog iets anders extra's met die kaart gekrege'/gedaan/als 1e gezien ofzo/ :$

22. Medium

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    chickenlove schreef op 10 February 2012 @ 22:30:
    [...]

heb jij behalve de standaard 10% korting nog iets anders extra's met die kaart gekrege'/gedaan/als 1e gezien ofzo/ :$
    of iemand anders uiteraard

23. Medium

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

up

24. Medium
    Afbeelding van LEVITATE

Allissa
    1,474 berichten
    Lid sinds March 2009

quote:
    chickenlove schreef op 05 February 2012 @ 21:18:
    [...]

wat vind jij daarvan...

ik hoorde van mensen dat er dan ook een soort evenementen waren waar je heen kon.... wat is dat precies

ik vind 'm opzich wel handig. je krijg altijd korting. en bij boven de 20 (geloof ik) krijg je een stempel zodat je dichter bij dat 10 euro en 15euro cadeau komt. Maar het is thet beste om 'm aan te schaffen als je bijna jarig bent.
    & van evenementen weet ik niets :') volgensmij is dat niet zo.

25. Medium

ikkie
    1,351 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    LEVITATE schreef op 11 February 2012 @ 16:33:
    [...]

ik vind 'm opzich wel handig. je krijg altijd korting. en bij boven de 20 (geloof ik) krijg je een stempel zodat je dichter bij dat 10 euro en 15euro cadeau komt. Maar het is thet beste om 'm aan te schaffen als je bijna jarig bent.
    & van evenementen weet ik niets :') volgensmij is dat niet zo.

UUHHMM
    ik zit zo te twijfelen... en eigenlijk is t ook wel n raar idee dat je in n jaar zeker 80 euro uitgeeft in zo'n winkel (al doe ik dat wel)
    maar ik las op internet over verschillende mensen die naar evenementen waren geweest..
    maaruh..... wat zijn jouw favo's van TBS of heb je misschien afraders

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?