1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. meisje (15) met hele kleine borsten.

Dit onderwerp heeft 451 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 21:18.

meisje (15) met hele kleine borsten.

1. Xtra-small
    Afbeelding van xsomesweets

Misses D_F
    50 berichten
    Lid sinds April 2009

ik denk dat het in verhouding wel klopt.

je zou maar heel dun zijn en kei dikke tieten hebben.. ??
    ik denk dat je daar eerder mee geconfronteerd word. dan dat je kleine hebt.

2. Xtra-small
    Afbeelding van fopjeflauwmopje

wacht tot je hoofd in je kont
    39 berichten
    Lid sinds May 2009

pech, wat maakt het uit, ik ben 14 heb ook AA, mij bout het helemaal niks, alleen tegen opmerkingen van: heee! op welke rug slaap jij?

daar kan ik dus niet tegen maarja,

x

3. Small
    Afbeelding van CUPxxCAKE

hmmm....
    501 berichten
    Lid sinds March 2008

sommige mensen krijgen nu eenmaal niks, vandaar dat zoiets als plastische chirurgie bestaat :blabla1:

4. Small
    Afbeelding van Ilseeeee

Ilse
    320 berichten
    Lid sinds February 2008

that's life

Life's short, Enjoy!

5. Small
    Afbeelding van 0000000

Jessica
    592 berichten
    Lid sinds April 2008

quote:
    CORTANA schreef op 13 mei 2009 @ 21:05:
    [...]

haha vallen jongens alleen op borsten? sinds wanneer xD

Dat vind ik dan eigenlijk wel absurd dat ze alleen naar de borsten kijken. Precies of dat het enige is wat er interessant en mooi is aan een vrouw ofzo.
    En ja, ik heb ook wel eens gelezen dat slimme jongens eerder op kleine borsten vallen. :D
    Eigenlijk vind ik zelf kleine borsten niet zo erg, want ik vind kleine borsten mooier en zeker bij een wat dunner figuur.
    Maar een paar maanden geleden zei een echte seut die eveneens een seksmaniak is, tegen me van 'Amai, jij hebt daar ook wel niet veel zitten, daar zit waarschijnlijk maar 1 cl melk in ofzo.'
    Hoe onbeleefd kan je zijn? Die jongen is echt een lul!!! Borsten is niet het enige dat telt. Ik vind dat niet mag tellen, tenminste.

6. Medium
    Afbeelding van xMy__

Milou
    1,273 berichten
    Lid sinds May 2008

Hallo!? zoals je zelf zegt je bent 15. Je borsten groeien nog 3 jaar. Dus het enigste wat ik als 'tip' heb is Heb geduld! Het ligt bij iedereen anders of het nou gaat om groeispurt, of wanneer je ongesteld wordt of wanneer je borsten gaan groeien. Voor dat je weet Groeien je borsten opeens een stuk.. en dan weer tijdje niet en dan weer wel. Dus geduldig. Als je 18 bent en da n nog geen borsten hebt is het of genetisch bepaald (kijk naar je familie wat hebben hun 'klinktraar..') of is het tijd om naar de dokter te gaan maar zoals ik al zei dat durt nog 3jaar.

b0oeww ;$

7. Medium
    Afbeelding van xMy__

Milou
    1,273 berichten
    Lid sinds May 2008

Hallo!? zoals je zelf zegt je bent 15. Je borsten groeien nog 3 jaar. Dus het enigste wat ik als 'tip' heb is Heb geduld! Het ligt bij iedereen anders of het nou gaat om groeispurt, of wanneer je ongesteld wordt of wanneer je borsten gaan groeien. Voor dat je weet Groeien je borsten opeens een stuk.. en dan weer tijdje niet en dan weer wel. Dus geduldig. Als je 18 bent en da n nog geen borsten hebt is het of genetisch bepaald (kijk naar je familie wat hebben hun 'klinktraar..') of is het tijd om naar de dokter te gaan maar zoals ik al zei dat durt nog 3jaar.

b0oeww ;$

8. Small
    Afbeelding van BitetheCake

Inge
    707 berichten
    Lid sinds January 2009

ik word over iets van 4,5 maand 14 en heb cup A, bijna B.. misschien kun je het beste een beetje aankomen, want je bent nogal dun vergeleken met mij.. ik ben 170 en weeg 60 kilo..
    Ik denk eigenlijk niet dat je hier iets aan hebt.. Nouwja
    veel succes!

xx'

9. Xtra-small
    Afbeelding van ThaBooom

dascha
    6 berichten
    Lid sinds January 2009

geloof me ik ben net 14 en heb nu een B cup (al een poosje) en dat is ook echt iritant....
    1) jongens kijken je niet aan als je praat ze kijken alleen maar naar je borsten
    2) gym is een hel (denk aan opmerkingen enz.)
    3) in bikini kun je niet rennen of iets en jongens kijken je al helemaal niet meer aan....

dus zo leuk is het niet hoowr ...

10. Medium
    Afbeelding van IELS

ilse
    1,107 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    supurgesiz_cadi schreef op 13 mei 2009 @ 18:51:
    Meid dat valt bij jou harstikke mee, ik heb ook nog maar net 75 A/AA en ben bijna zeventien. Het klopt ook niet zo met mijn lichaamsbouw, want ik ben 56 kilo en 163 cm. Het is idd, heel erg irritant om kleine borsten te hebben, de leukste kleding pas je daardoor niet :frusty:

Tips:
    - koop geen shirtjes, die je borsten accentueren, maar die eerder strak zitten bij je heupen ofz.
    - een jurkje staat leuker als je een tailleriem om hebt, lijken je borsten ook groter door..
    - Koop geen strapless kleding, want die zakken toch meestal naar beneden, of het ziet er te plat uit.
    - doe niet alleen 1 shirt aan, maar eerder een shirt en een vest ofz. (je borsten zijn dan minder opvallend)
    - De belangrijkste, niet vrezen dat je kleine borsten hebt. Gewoon blij mee zijn, dat je geen pijn hebt, zoals bij sommige meisjes die te grote borsten hebben.

liefs supurgesiz_cadi
    :lips:

Met grote borsten pas je vaak shirtjes ook niet hoor. Als je van die A-lijn shirtjes aandoet met een rand die bij een normale borst eronder hoort te vallen valt die bij mij(en ik heb D) nog net niet het midden van m'n borst.

Wat voor cup heeft je moeder? (Niet dat dat veel uitmaakt, mijn moeder heeft A en mijn zus en ik allebei D/E..) heeft iedereen bij je in de familie kleine borsten?

11. Medium
    Afbeelding van Balletjesbak

Kayleigh
    1,198 berichten
    Lid sinds August 2008

haha ach het groeit nog wel;)

ik ben 16 en mijne zijn ook niet groot
    en dat past niet bij mijn lichaamsbouw want ik
    heb best wel brede heupen een smalle taille
    en dan cup A soms pas ik net een B (die dan klein uitvalt)
    en het komt wel goed dat weet ik zeker
    en als je aan de pil gaat groeien ze nog een halve cup.
    maar dan groeien ook meteen je heupen,,

don't worry!

Never give up on the things that make you smile:)

12. Xtra-large
    Afbeelding van cortana

2585
    13,452 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    Marouscha14 schreef op 13 mei 2009 @ 22:33:
    [...]

Jongens kijken er wel als eerste naar. Daarna komt het innerlijk en 'nee hoor, het innerlijk was swaar ik op viel!' Sure.
    Oké de jongens die ik ken kijken daar miss wel als eerst naar, maar echt vallen op iemand alleen omdat iemand grote borsten heeft? eh nee. gaat een beetje ver. een heleboel meiden praten het zichzelf gewoon aan.

13. Large
    Afbeelding van Cecipas

Je n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    10,099 berichten
    Lid sinds June 2008

als je heupen en borsten van de pil gaan groeien, dan wil ik de pil wel :P ( mede tietloze & heuploze, augustus word ik 16)

Il n'y a qu'un bonheur dans la vie, c'est d'aimer et d'être aimé

14. Xtra-small
    Afbeelding van Taraaaaa

Tara
    29 berichten
    Lid sinds November 2007

Kind waar maak je je in godsnaam druk om.. je bent 15 dus nog lang niet uitgegroeid & draait het nou alleen maar om borsten! kom op, het gaat om jij bent als persoon en niet om hoe je eruit ziet en of je grote borsten hebt! accepteer jezelf zoals je bent.. wees tevreden met jezelf!!:D

15. Small
    Afbeelding van LETMELOVEU

meisje zonder naam
    954 berichten
    Lid sinds November 2008

Ik ben 15 en heb 75A ook niet veel maar ben er wel blij mee =)
    vriendin van mij is 14 en heeft E! dat is best wel lullig want ze kan zowat geen shirtjes vinden of bh's en iedereen kijkt altijd naar der borsten...

16. Small
    Afbeelding van toetel

sanne
    194 berichten
    Lid sinds October 2008

hoopvol dit topic ben 15 heb nu al cup C ontzettend iritant vooral met bikini's passen enzo ben namelijk voor de rest best dun wel niet zo groot maar 1.72 ofzo maar toch. Heb van bikini broekje xs en heel soms s en van topje xl en soms l niet echt handig dus. Maar als ik hier lees dat je borsten groeien tot je 21ste en ook nog een halve cupmaat bijkomt als je aan de pil gaat waar ik dus volgende week mee begin. Zit ik straks dus met cup d of e opgescheept en nu kunnen jongens al naar niks anders staren dan naar mijn borsten

17. Small
    Afbeelding van annexxann

444 berichten
    Lid sinds November 2007

zelf heb ik dit probleem ook gehad, ik was heeel dun vanwege een aandoening, maargoed, als je meer aankomt, komt het waarschijnlijk allemaal goed!

je moet echt aankomen, misschien is het verstandig om eens contact te zoeken met een diëtiste ?
    bij de hema heb je wel leuke hele kleine beha's trouwens :)

x

18. Xtra-small
    Afbeelding van Justdance_x

Laura
    22 berichten
    Lid sinds May 2009

quote:
    annexxann schreef op 14 mei 2009 @ 20:38:
    zelf heb ik dit probleem ook gehad, ik was heeel dun vanwege een aandoening, maargoed, als je meer aankomt, komt het waarschijnlijk allemaal goed!

je moet echt aankomen, misschien is het verstandig om eens contact te zoeken met een diëtiste ?
    bij de hema heb je wel leuke hele kleine beha's trouwens :)

x

dankje,
    ja ik wil ook aankomen XD
    maar dat gaat niet zo snel.
    en ik ben al naar een dietiste geweest, maar die zei gewoon dat ik meer tussendoortjes moest eten enzo. :S
    schoot ik ook niet veel mee op. :$

maar iedereen bedankt ! ;)

19. Medium
    Afbeelding van LostMyMind

Karen
    3,443 berichten
    Lid sinds August 2008

ik kan je niet helpen
    ik vind zelf dat ik al kleine borsten heb
    13 jaar en 75A ben 1.73 lang en weeg ong 58 kilo[ en nee ben niet dik:P]

life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain

20. Small
    Afbeelding van Eminentfate

Amy
    337 berichten
    Lid sinds May 2009

Uhm, als je niet veel weegt en kleine borsten heb zou ik voor bikini's en beha's gaan voor een met een drukke print, denk aan bloemen en luipaard print, en als je daarbij ook nog het push-up soort doet, zit je helemaal goed.
    Print maakt namelijk vol, dus niet alleen je borsten, maar ook het rest van je lijf :'D

En ben je wat voller met hele grote borsten, kies dan een rustige bikini of beha.
    Bv. zwart/bruin tinten.
    Dat slankt heel erg af, meiden met dikke dijen (zoals ik) of juist hele dunne, koop een boardshort!
    Helpt echt, en het staat onwijs mooi.
    En daarbij geldt weer precies hetzelfde als bij de bikini's.

Hoop dat jullie er wat aan hebben x.

21. Medium
    Afbeelding van diodiodiodio

-
    4,574 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb laatste jaren (lees 2 xd) nooit meer opmerkingen gehoord over mijn kleine voorgevel.

22. Medium
    Afbeelding van ishetalvrijdag

Anne
    2,632 berichten
    Lid sinds November 2007

ik ben (bijna) 16 en heb ook AA ofzo. En ik zit in de 5de, dus dat is ook niet echt tof. Je moet het ermee doen;) Maar als je zelfvertrouwen uitstraalt maakt de grootte van je borsten niet echt uit.

Now I know you're not a fairytale, and dreams are meant for sleeping, and wishes on a star just don't come true..

23. Small
    Afbeelding van BecauseIsayso

Marloes
    733 berichten
    Lid sinds April 2009

ik ben 14 en heb aa/a, dus ook redelijk klein. ik pas ook topjes van mn 2 jaar jongere zusje :( je kunt wel bh's kopen met voorgevormde cups, heb ik ook vaak aan, of gewoon wat wijdere shirts of jurkjes, dan valt het ook niet zo op hoe dun je bent. en je kunt veel laagjes dragen.

wie dit leest is gelukkig

24. Medium
    Afbeelding van duress

-
    4,529 berichten
    Lid sinds September 2008

niet zeuren, ik ben 17 & heb niks -.-

watch out for this girl she's got a gun for a tongue.

25. Medium
    Afbeelding van Faybelline

Fay
    1,471 berichten
    Lid sinds June 2008

Iedereen zit allemaal te zeuren dat ze aan moeten komen
    Maar ik zou dat wel leuk vinden als ik gewoon alles kon eten wat ik wou omdatk aan moest komen hoor ><

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?