Dit onderwerp heeft 451 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 18 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 21:18.
meisje (15) met hele kleine borsten.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:34hahah niet zeuren jij. ik ben 18 en heb ook echt bijna niks!
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 20:53Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik wordt in maart 17 en heb dus gewoon GEEN borsten.
Ik voel me daar niet echt prettig bij.
Iemand tips? - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 07:43^heb je al wel andere puberteit kenmerken dan??
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 07:48quote:ladyprincess schreef op 07 February 2012 @ 19:34:
hahah niet zeuren jij. ik ben 18 en heb ook echt bijna niks! - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:01ik word in maart 19 en ik heb AA. op school word ik er ook mee gepest en ik word er steeds onzekerder door, ik durf niet meer aan te trekken wat ik leuk vind en ik probeer mijn borsten te verbergen met wijde shirtjes/truien en ik heb ook altijd een sjaal om.
heel veel mensen zeggen hier dat je je lichaam moet accepteren, en dat het vanzelf wel komt. maar ik heb de hoop ondertussen opgegeven en ik mijn lichaam gewoon niet accepteren
eigenlijk belachelijk dat je je door je cupmaat zo kut kunt voelen :') mja het is niet anders, moet er maar mee leren leven en proberen me niks van alle opmerkingen en grappen aan te trekken.
alle andere meisjes hier met kleine borsten, ik begrijp jullie volkomen!
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:17ik zit in het 3de en heb A/AA
en dat vind ik ook geen probleem.
dat groeit wel vanzelf :') - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:21Je Arts heeft gelijk hoor! Borsten zijn voornamelijk vet, denk ik dan.
Ik ben 1.75 en weeg 81 en heb Cup D.
Snap je? Ik ben iets over de grens, dus ik moet ook wat afvallen,
en dan zul je zien dat mijn borsten ook vanzelf kleiner worden.
Probeer wat meer aan te komen?
Jij mag lekker snoepen! Niks mis mee!
& Misschien wat lossere blousjes ofzo?
xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:25Ik word gek van al die reacties zoals 'niet zeuren jij, ik heb ...'
Jullie moeten allemaal niet zeuren, want kom op, wat maakt een cupmaat nou uit?! JUIST, HELEMAAL NIETS!ninapequena wijzigde dit bericht op 21-02-2012 15:44 met 67% - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:28Ik ben dus 15 en 2 jaar ongesteld, en ik heb ook echt bijna niks :|
Wel iets, maar het is niet veel :') En ik ben echt niet een van de dunste, mijn BMI is 23. Maar ik hoop dat ze toch iets groter gaan lijken door opdrukoefeningen ofzo :') - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:3646 kg is niet te licht toch?
Ik ben 16 en woog vorig jaar 45 kg (ben 1.69), had ook gewoon cup C (officieel 65D, maar die bestaat niet).Everything will be okay in the end. If its not okay, its not the end. - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:41Ik ben 1.74 , weeg 58 kilo en ben ook 15 jaar oud en ik heb niks pff ..http://www.moneymiljonair.nl/?u=1156590&c=nl&rt=2
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 15:43quote:1DJonas schreef op 14 February 2012 @ 20:53:
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik wordt in maart 17 en heb dus gewoon GEEN borsten.
Ik voel me daar niet echt prettig bij.
Iemand tips?
Dit heb ik ook.
Geen tips verder, maar vervelend is het zeker - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 09:27ik ben zelf iets steviger denk ik (ga mn bmi niet uitrekenen, durf niet ) en ik heb cup C-D ongeveer, dat is ook best wel vervelend hoor, ik kan niet sporten zonder sportbeha :S maar helemaal niks lijkt me ook niet leuk. als je ouder bent kun je je borsten laten vergrote maar dat zou ik nu nog niet doen :p
xx - Geplaatst op zaterdag 03 maart 2012 14:11ik ben ook 15 en heb eigenlijk nog totaal geen borsten. ik voel me hier echt súper onzeker over. ik kijk echt op tegen de zomer, ik wil gewoon níet meer in bikini lopen... elke keer als ik in de spiegel kijk begin ik gewoon te huilen zo kut vind ik het... ik heb ook tijden waarin ik me 's avonds gewoon in slaap huil, zo veel ben ik er mee bezig.. het klinkt heel overdreven, dat weet ik, maar ik kan er niks aan doen. niemand weet dit, en ik kan er ook met niemand over praten. mijn zusje die 1 jaar jonger dan mij is heeft volgensmij nog meer borsten dan ik... heeft iemand misschien tips waardoor ik meer zelfvertrouwen krijg? weet iemand waar je een bikini kan kopen waardoor het minder opvalt?
- Geplaatst op zaterdag 03 maart 2012 14:15Ik ben ook héél laat 'rijp' geworden en heb nu op mijn 18e maat 70b. Ook pas sinds een jaar ofzo. Er mag van mij nog wel wat bij maar eigenlijk is het zo ook wel prima!Een blog over mijn ietwat cynische kijk op dagelijkse dingen http://sophiedaily2012.tumblr.com/
- Geplaatst op zaterdag 03 maart 2012 14:21Ik ben 17 en heb een 75B. Het zijn geen joekels, maar juist schattige, pronte borstjes
Kleine borsten zijn awesome
Je hoeft je nooit zorgen te maken of je dik of ordi lijkt in een bloesje, je hebt geen rugpijn, je hoeft je geen zorgen te maken over 'hangende' borsten en als je met een jongen praat gaan hun ogen niet constant naar beneden
Als je dan toch eens een beetje decolleté wil, kan je een push-up bh kopen.
Er bestaan ook bikini's met kussentjes in.Mijn hersenen zijn vijftien kilo aan zingende zeepaardjes waard - Geplaatst op zaterdag 03 maart 2012 14:26^ Ik vind 75B niet eens kleine borsten eigenlijk.Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT
- Geplaatst op zaterdag 03 maart 2012 19:13Ik heb A/B 70 en ben zelf 15 jaar. Heb zeker niet de grootste maar die van mij zijn heel breed waardoor ze soms van de voorkant groter lijken dan ze zijn. Zou wel wat meer willen hebben, maar misschien komt dat nog wel. (:
- Geplaatst op zondag 08 april 2012 19:33ik ben bijna 16,
1,70, en 55 kilo..
en heb 75a,
ik heb ook liever iets groter maarja,
een push-up bh is trouwens ook top!! - Geplaatst op zondag 08 april 2012 20:33Ik heb ook geen grote borsten en kan mensen met kleine borsten echt deze Super Push-up BH van de H&M aanbevelen!
Linkje: http://www.hm.com/nl/product/98283?article=98283-B - Geplaatst op zondag 08 april 2012 20:44
- Geplaatst op zondag 08 april 2012 20:51quote:iFapped schreef op 08 April 2012 @ 20:44:
Wel echt een wereldprobleem dit jongens.
nou kan het me wel een beetje voorstellen als je echt helemaal plat bent of je erom gepest word, vroeger wilde ik ook grootte borsten hebben
nu heb ik zoiets van....care :') ik snap echt de hele ophef over jongens niet o.O
mocht iemand me niet leuk vinden omdat ik geen cup F heb tjaa aan wie ligt dat dan? - Geplaatst op zondag 08 april 2012 21:18en welke cupmaat bedoelen jullie met ik heb niks?
niet dat ik veel heb hoor, maar ik ben pas 15 en ik heb gehoord dat je borsten pas gaan groeien als je 16 bent gemiddeld en dat dat kan duren tot je 21e.
En ik heb ook gehoord dat je ongeveer dezelfde maat als je moeder krijgt!
Dus misschien is er wel hoop?