Dit onderwerp heeft 451 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 21:18.
meisje (15) met hele kleine borsten.
- Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 19:13ik was ook 15 toen mijn borsten begonnen te groeien. ik ben nu 17 en heb cup b. ik ben zelf ook erg licht ben 1.66 m en weeg 49 kilo.
ik zal zeggen: heb geduld, misschien groeien je borsten nog wel
en anders raad ik aan om geen truitjes te kopen met een diepe hals (dus truitjes die bedoeld zijn voor "grote" borsten) ook staat het misschien mooi wanneer je kleding koopt die erg getailleerd is. oohjaaa kleding met een drukke print verbloemd zeg maar ook je kleine borsten.We think about tomorrow, then it slips away. We talk about forever, but we only got today. - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 19:18Dit is zo herkenbaar
ik ben 1.63 denk ik ook en ik weeg 47,
maar ik heb xD als dat bestaat hier ik laat de bhs altijd overkomen via familie... 34 A o,o
maarja je kan alleen maar wachten, of gebruik dikke vette tissues
oh en ik ben ook nog eens 15 xDCheck out my FashionBLOG www.bebamboozled.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 20:35echt zó bedankt voor jullie reacties !
& wat raden jullie bijv qua bikini aan ? - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 20:37Er zijn bikini's met vulling, misschien kan je daar eens voor gaan kijken?we're all looking good when we shine.
- Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 20:44
Ja weet ik , maar ik bedoelde meer uhm dat triangel of halter, en de print enzo ?quote:MMusicAddicted schreef op 13 mei 2009 @ 20:37:
Er zijn bikini's met vulling, misschien kan je daar eens voor gaan kijken?
- Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 20:45Sowieso geen beugel model. Liefst triangel/halter, dat maakt groter. Bandeau kan ook wel als je dat mooi vindt.
- Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 20:53ik wil ook zo dun zijn

- Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 20:54quote:MMusicAddicted schreef op 13 mei 2009 @ 20:37:
Er zijn bikini's met vulling, misschien kan je daar eens voor gaan kijken?
Drukke print!
En @het topic meisje: ik, als mede-tietloze leef met je mee. Maar wees blij met jezelf, dat maakt alles een stuk leuker. en een van mijn vriendinnen heeft C/D en die zegt altijd: 'Wil je een beetje van mij? Ik heb toch genoeg.'
Ik ben trouwens bijna 15.Smile, 'cause it's the second best thing you can do with your lips. - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 20:54Als je ook wat gewicht aankomt dan zullen je borsten ook gaan groeien. Ik ken ook een meisje, zij was eerst behoorlijk dik en had toen 80B en nu is ze heel veel afgevallen en heeft ze 75A! Dus als je bijkomt worden ze ook wel wat groter denk ik;-).
Ik ben ook 15 en ik heb 80A. Sommige meiden hebben al B of C als ze 12 of 13 zijn, bij hun zullen hun borsten niet meer zoveel groeien. Maar bij meiden die rond hun 15e 16e nog niet zo veel hebben kan het nog komen. Dus maak je geen zorgen!
Succes en sterkte xx - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 21:01
Waarom zijn de mensen hier op Girlscene nooit 1 dag tevreden met zichzelf?
Ik ben te dik, ik heb teveel heupvet, ik heb te kleine borsten, ik wil iets anders met mijn haar doen..Waarom kijkt men niet eens in de spiegel en denkt: 'Oh dit vind ik wel mooi aan mezelf'
Er is niets mis met kleine borsten.Werkwoord: worden. Stam: word. Tegenwoordige tijd ik word (ik + stam). Hij/zij/het/u wordt (stam+t). Moeilijk? Werkwoord: lopen. Stam: loop. Ik loop. Hij loopt. Thank you. - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 21:04ben soms maar blij er mee.
ik heb zelf cup F en is echt moeilijk om bh's en bikini's te kopen.
en als je er een vind betaal je meestal boven de 60 euro en zijn meestal ook heel saai.
je moet gewoon blij zijn met wat je hebt. En mensen moeten jou nemen zoals je bent. ik snap ook wel dat je je er ongemakkelijk bij kan voelen, maar jou tijd komt miss nog wel - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 21:05
haha vallen jongens alleen op borsten? sinds wanneer xDquote: - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 22:31Ik heb bijna een B en ben 14.
Maar jij krijgt later waarschijnlijk geen hangtieten, dus blijf jij later veel langer mooi & hot - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 22:33
Jongens kijken er wel als eerste naar. Daarna komt het innerlijk en 'nee hoor, het innerlijk was swaar ik op viel!' Sure.quote:CORTANA schreef op 13 mei 2009 @ 21:05:
[...]
haha vallen jongens alleen op borsten? sinds wanneer xD - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 22:38
ik ben ook veel te licht
1,67 en ik weeg 48 kilo.
maar ik kan eten wat ik wil. ik kom geen kilo bij.
best shit. maar aan de andere kant ook wel weer heel fijn in de zomer enz.
maar iedereen heeft iets anders.
het komt allemaal ooit wel een keer goed.
- Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 22:48Ik ben 15 over een maand 16 en ik heb cup C. Ik ben ook 1.63m en weeg 53kg.
Ik weeg meer dan jij dus misschien heb ik daarom grotere borsten.
Maar grote borsten is ook niet altijd fijn! Het rent echt kut
Maar jongens kijken altijd in hun onderbewustzijn naar de borsten van een meisje. heel vaak hebben ze het zelf dus niet eens door. En ik vond het ook interessant om aan een paar jongens te vragen waar ze nou zelf eerder naar zouden kijken. Borsten of billen. Toen zeiden zowat alle jongens billen :pPerenpoep wijzigde dit bericht op 13-05-2009 22:53 met 19%When life gives you Jonas Brothers...punch them in the face and demand GREEN DAY & MUSE! - Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 00:34och kind, het komt allemaal wel goed. (:
nee, maar even over dat 'jongens kijken meteen naar je borsten' wat iemand zei. volgens mij valt dat reuze mee, als je grote borsten hebt en voor de rest heb je geen uitstraling of ben je niet heel mooi dan hoeven sommige jongens je zeg maar ook niet. niet alle jongens kiezen voor de borsten. - Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 00:46Ze groeien nog wel hoor
En er is niks mis met kleine borsten, als je maar goed in je vel zit!Ik was GowithdaflowYO :] - Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 10:44quote:Justdance_x schreef op 13 mei 2009 @ 20:44:
[...]
Ja weet ik , maar ik bedoelde meer uhm dat triangel of halter, en de print enzo ?
een Bh-bikini ( jeweet wel zo'n Bh-vorm top )
of een bandeau.. nouja alles kan wel denk ik hoorits easy to hate yourself, but then you must realise the blackparts need to be loved aswell - Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 10:47push up en topjes die vanboven "frulletjes" hebben (bv ruches en andere dingen die daar volume geven)If beauty kills the beast you are so dead!
- Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 12:20.xQuiinty wijzigde dit bericht op 15-05-2009 13:51 met 93%
- Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 15:55
Waar slaaaat dat op!? Dat is echt de meest onzinnige opmerking die ik ooit heb gehoord.quote: - Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 15:58
sinds altijdquote:CORTANA schreef op 13 mei 2009 @ 21:05:
[...]
haha vallen jongens alleen op borsten? sinds wanneer xD
⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 16:00Agjoh niet te druk ommaken ik ben 1.72 en weeg 51 kilo en ben 18 jaar maar mijnes zijn erg gegroeit door de pil dus het kan wel opzich heb nu B/C dus miss dat dat optie is;)
- Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 16:04Veel mensen hier zeggen dat je de pil kan proberen,
maar dan moet je niet vergeten,
dat je daar ook een dikke kont van kan krijgen.
en daar zit je denk ik niet op te wachten:Peerst 231107.