1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. mag mijn piercing niet inhouden, wat nu?

Dit onderwerp heeft 96 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2012 17:56.

mag mijn piercing niet inhouden, wat nu?

1. Xtra-large
    Afbeelding van Lacrima

Lacrima
    18,023 berichten
    Lid sinds April 2011

quote:
    READMYMIND schreef op 08 February 2012 @ 18:26:
    [...]

Dat is toch ook super normaal?

Bij ons hebben aardig wat Aldi medewerkers lange nepnagels.
    Ik snap je punt, ik vind het ook normaal. Maar even een voorbeeld dat niet iedereen dit normaal hoeft te vinden.

Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.

2. Xtra-large
    Afbeelding van READMYMIND

I forgot my name.
    20,891 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Lacrima schreef op 08 February 2012 @ 19:06:
    [...]

Bij ons hebben aardig wat Aldi medewerkers lange nepnagels.
    Ik snap je punt, ik vind het ook normaal. Maar even een voorbeeld dat niet iedereen dit normaal hoeft te vinden.
    Wat raar. Mijn ouders hebben een eigen supermarkt en heb weleens als invalkracht gewerkt en dan moest ik mijn nagels dus knippen en nagellak eraf halen..

Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr

3. Large
    Afbeelding van iFapped

Rachel.
    8,583 berichten
    Lid sinds December 2010

lol, sommige mensen zitten wel van: dan doe je hem uit en daarna er weer in.
    Maar dan kan die ook dichtgroeien? :"D Bij mij was die al in de pauze dicht, dat is nog 'erger' dan als je zelf beslist om hem uit te doen.

twittert || Everything makes sense when you\'re with me.

4. Large
    Afbeelding van mopje12

L.
    5,581 berichten
    Lid sinds June 2009

ik snap het best, maar ik zou het niet uitdoen, je stopt toch

5. Small
    Afbeelding van Pandaveer

Veerle
    180 berichten
    Lid sinds August 2011

Als je weg gaat daar moet je eens vragen uit welke eeuw ze komen. :') Wat een gelul zeg.
    En regels zijn regels vind ik het allerslechtste argument ooit.

6. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Excogitation

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    ICExCOLD schreef op 07 February 2012 @ 22:22:
    [...]

omdat niet iedereen weet dat die dingen zo snel dichtgroeien, waaronder ik (:
    Weet niet of ik 't kan vergelijken met oorbellen? Maar die heb ik bijvoorbeeld al 6 jaar niet meer in en kan nog steeds zonder moeite 'n oorbel in doen.
    niet echt vergelijkbaar haha.

Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!

7. Xtra-xtra-large

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

ik kan hem niet uitdoen people, wakker worden, hij groeit héél snel dicht. had een piercing boven mijn lip en die kreeg ik na 3 uur écht niet meer door.
    maargoed.. ik heb mn retainer vandaag gewoon in gedaan en niemand zei er wat van.. de manager was er niet maar de junior floormaager was er wel, dus als zij het niet erg vind, moet die manager helemaal niet zeuren :')
    morgen is ze er weer, ben benieuwd.
    heb maandag gesprek met mijn stagebegeleider.. ik stel me misschien aan maar er is een hele hoop aan de hand en ben super gestresst (o.a door stage) dus misschien snappen jullie dan dat dit een beetje de druppel is..
    kan trouwens niet naar een ander stagebedrijf want ik volg een opleiding via dta bedrijf.

8. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,914 berichten
    Lid sinds December 2008

Mir, er zit natuurlijk wel een verschil tussen niet uit kunnen doen en niet uit willen doen.
    Niet dat ik je probleem niet snap hoor, zou het ook wel rot vinden als ik jou was.

Trollolol

9. Large
    Afbeelding van Brod

Roselie
    8,411 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    StepHhaniE schreef op 07 February 2012 @ 21:40:
    [...]

Omdat ik een tragus en een helix heb die ik na elke werkdag kan doorprikken. Sinds ik dat een aantal keer moest doen, totdat mijn oor ging bloeden, houd ik alles in. Ik vind het grote onzin dat wij ze uit moeten doen.. bij "onze buren" (sjiek restaurant met hotel) lopen ze met gekleurde nepnagels, midden in het gezicht piercings en zichtbare tattoos. Ik werk bij de mcdonalds en mag niet eens een oorbel inhouden.

Jammer voor jou. Maar het is jouw werkgever die jou werk geeft en je betaalt. Als jij je niet aan de regels houdt, kan hij in een vingerknip iemand vinden die het wel wil doen.

Is het eerlijk? Nee. Ik ben het er ook niet mee eens. Maar er is bitter weinig aan te doen.
    Mijn advies, retainer in, concealer erover en hopen dat het hen niet opvalt.

10. Xtra-small
    Afbeelding van lovestruckx

anne
    84 berichten
    Lid sinds October 2009

Ik doe 'm ook elke keer uit.. Is echt geen probleem hoor?

yes,it\\\'s fast,but it\\\'s a fact

11. Small
    Afbeelding van xnagellakjex

Melkiee
    180 berichten
    Lid sinds November 2010

je kan t misschien aftapen ? dat moet ook bij sporten, zodat je aan niemand blijft haken enso. misschien doen ze dan niet moeilijk `t is immers minder aanwezig als het daarom gaat.

www.YeahMelissa.blogspot.com

12. Small
    Afbeelding van Pandaveer

Veerle
    180 berichten
    Lid sinds August 2011

quote:
    lovestruckx schreef op 08 February 2012 @ 21:47:
    Ik doe 'm ook elke keer uit.. Is echt geen probleem hoor?
    Dat verschild bij iedereen. Als het gaatje niet snel dicht zou gaan had exco het waarschijnlijk geen probleem gevonden.

13. Xtra-xtra-large

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

inderdaad pandaveer,
    mijn andere was binnen 3 uur dicht aan de binnenkant, en dat was een 1.6, dit is een 1.2 dus die zal wel nog sneller dicht zijn.
    er is inderdaad wel een verschil tusen niet willen en kunnen, maar ik heb van beide last (:

14. Xtra-xtra-large

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

ze ging vandaag weer zeuren..
    moest gewoon bijna huilen vanwege die domme piercing, zo gestresst ben ik o.O niet te geloven...

15. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,914 berichten
    Lid sinds December 2008

^Had je een retainer in of wat?
    Wel kut ja, vooral omdat je toch wil stoppen en dan is eruit halen zo zonde..

Trollolol

16. Large
    Afbeelding van kaBOOM

--
    7,044 berichten
    Lid sinds October 2008

Ik zou 'm niet uit doen maar de retainer inhouden. Kijk, natuurlijk moeten niet al je persoonlijke voorkeuren voor je werk gaan en heeft je werkgever ook wat over je te zeggen, maar dit ding zit er al lang en je hebt er aardig wat geld voor betaald. Dan moet je het maar proberen minder te laten opvallen, door bijv die retainer. Iemand die een tattoo op zijn hand heeft beveel je toch ook niet om 'm weg te laten laseren? (Wel een heftiger geval maar de hoofdlijnen zijn hetzelfde.) Nee, die moet die tattoo dan gewoon minder laten opvallen, en hetzelfde doe je met een retainer.

Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

17. Xtra-xtra-large

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

Ja ik had een retainer in. ik heb dat 'knopje' er af gehaald en het staafje laten zitten, maar dat was ook geen succes ):

18. Xtra-small
    Afbeelding van Mademoisellle

Coco
    11 berichten
    Lid sinds January 2012

Als je hem al vier jaar hebt zou hij wel een tijdje uit moeten kunnen. Ik laat mijn labret ook wel eens een nacht uit en hij is nog nooit dicht gegroeit!,

Alleen ik zou m dus expres in laten, hallo we leven in 2012 hoor!

A girl should be two things: classy and fabulous - Coco Chanel

19. Xtra-small
    Afbeelding van Mademoisellle

Coco
    11 berichten
    Lid sinds January 2012

Oh sorry lees nu pas dat ie bij jou wel snel dicht groeit..
    Dan kun je m misschien idd een stukje tape eroverheen doen en beetje make- up

A girl should be two things: classy and fabulous - Coco Chanel

20. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,719 berichten
    Lid sinds September 2010

Maar door zo`n retrainer zie je het niet toch, of wel?

21. Medium
    Afbeelding van SABREPULSE

N
    3,185 berichten
    Lid sinds January 2010

Neem gewoon een kort staafje, dat er aan de buitenkant niet doorheen steekt en draai er geen balletje op. Dan blijft de binnenkant, die het snelst dichtgroeit gewoon open en zie je niks (Kijk alleen uit met eten, dat je hem niet inslikt, dan kan je hem het beste even uit doen)

A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover.

22. Large
    Afbeelding van CHERRYBLOSSOMS

Loes
    6,589 berichten
    Lid sinds November 2007

HartYou: Bij mij is het bijna nooit iemand opgevallen, alleen als ze weten dat hij er zit en er op gaan letten..

Wij gaan trouwen op 15.06.12!

23. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,719 berichten
    Lid sinds September 2010

Inderdaad, zoiets dacht ik ook!

24. Medium
    Afbeelding van BettiePage

Charlotte
    3,263 berichten
    Lid sinds November 2007

Ergens hebben ze gelijk, maar het zou geen probleem mogen zijn. En zéker niet bij een drogist...Als je nou meeliep bij de rechtbank ofzo, kon ik het begrijpen. Ik zou blijven aandringen om een retainer te mogen dragen en zeggen dat die piercing je wel wat gekost heeft.

It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe

25. Medium
    Afbeelding van Godric

Ivy
    2,104 berichten
    Lid sinds May 2011

Bij de Chanel winkel werkt iemand met een tattoo op haar arm die zichtbaar was, lol dat vond ik best cool. Dus dat ze zich druk gaan maken om een klein knopje in een drogisterij vind ik wel een beetje overdreven :')

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?