Dit onderwerp heeft 96 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2012 17:56.
mag mijn piercing niet inhouden, wat nu?
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:07Ik zou hem inhouden of een retainer in doen.
Ik zou in eerste instantie zeggen, dat ik hem vervang voor een retainer als er klachten komen (van klanten).
Overigens iemand hierboven, bij onze Mc Donalds lopen ze met heel veel piercings.Tumblr | "Your arms feel like home." - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:41^Dat bedoel ik dus.
En vergelijken is kinderachtig. Pff!!.. Doet iedereen.http://nailsbystephanie.blogspot.com/ Take a look! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:05doe er een rode in en zeg dat het een puist is...
en anders een retainer, dat is juist bedoeld zodat je het niet ziet.. een gat zie je anders net zo goed.Stop wishing, start doing! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:05
En de retainer laten zien aan hun. Dat het netjes uitziet in plaats van een gat...quote:Polyethylene schreef op 07 February 2012 @ 19:08:
Ik zou alsnog een retainer in doen. Oorbellen mogen zeker wel op je stage? Vind het echt onzin dat je niet eens een retainer in mag doen, eigenlijk mogen mensen met piercings dus helemaal niet stage lopen daar. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 00:16Ik zou me wel aanpassen.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 07:34Ondanks dat ik het zelf ook redelijk belachelijk vind, regels zijn regels. Doe 'm uit of zoek een andere stage.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 07:42Ik vind wel dat veel mensen er makkelijk over doen, maar als het iets anders zou zijn dan een piercing zou er anders op gereageerd worden denk ik. Ik mocht bijvoorbeeld toen ik bij de ALDI werkte mijn nagels altijd kort knippen en geen nagellak op (terwijl ik geen direct contact met etenswaren had) maar als het ging over mijn piercings zei iedereen dat het logisch was.
Wat ik dus niet vind. Ik vind het belachelijk dat ze je op het uiterlijk mogen beoordelen of dat van je kunnen eisen, tenzij het te maken heeft met hygiëne.Wij gaan trouwen op 15.06.12! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 08:08Kun je niet gewoon zeggen dat ie eruit is en die retainer in doen? Of zie je dat heel goed?
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:36als je ergens graag wilt werken waar er regels gelden dan heb je je er maar aan te houden vind ik, maar in het geval van de ts die een andere studie wil gaan doen zou ik inderdaad ook kijken naar andere mogelijkheden.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:25Doe een retainer in maken ze daar geen opmerkingen over klaar.
En anders gewoon uitdoen.http://estherr2407.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:42Ik moest mijn piercing ook uitdoen voor school, anders mocht ik een andere school zoeken.
Ik deed hem gewoon uit tijdens school, en thuis weer in? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:45
Dan zou ik er precies hetzelfde op reageren: Regels zijn regels, en al zijn ze onrechtvaardig, je naait je alleen zelf ermee als je je er niet aan houdt.quote:CHERRYBLOSSOMS schreef op 08 February 2012 @ 07:42:
Ik vind wel dat veel mensen er makkelijk over doen, maar als het iets anders zou zijn dan een piercing zou er anders op gereageerd worden denk ik. Ik mocht bijvoorbeeld toen ik bij de ALDI werkte mijn nagels altijd kort knippen en geen nagellak op (terwijl ik geen direct contact met etenswaren had) maar als het ging over mijn piercings zei iedereen dat het logisch was.
Wat ik dus niet vind. Ik vind het belachelijk dat ze je op het uiterlijk mogen beoordelen of dat van je kunnen eisen, tenzij het te maken heeft met hygiëne.27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:51
Aha.quote:Lacrima schreef op 07 February 2012 @ 21:49:
[...]
Dat is dus de retainer waar iedereen het over heeft.tumblr ~ are you still rocking converse with those old ray-bans? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:42Regels zijn regels, vind ik ook. Piercings kan je overdag uitdoen, doe je ze thuis weer in. Misschien moet ik dat ook wel als ik stage ga lopen in een apotheek, ik heb een klein neusknopje. Dat vind ik ook echt niet leuk hoor, maar opleiding/werk vind ik toch ff wat belangrijker.
En van de retrainer is het toch de bedoeling dat je hem helemaal niet ziet? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:49
Ik had het niet persoonlijk tegen jou :')quote:little_lover schreef op 08 February 2012 @ 16:45:
[...]
Dan zou ik er precies hetzelfde op reageren: Regels zijn regels, en al zijn ze onrechtvaardig, je naait je alleen zelf ermee als je je er niet aan houdt.Wij gaan trouwen op 15.06.12! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:24ik zou gewoon een retainer indoen, en die dan zo goed mogelijk verborgen houden.O My Lordie
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:26
Dat is toch ook super normaal?quote:CHERRYBLOSSOMS schreef op 08 February 2012 @ 07:42:
Ik vind wel dat veel mensen er makkelijk over doen, maar als het iets anders zou zijn dan een piercing zou er anders op gereageerd worden denk ik. Ik mocht bijvoorbeeld toen ik bij de ALDI werkte mijn nagels altijd kort knippen en geen nagellak op (terwijl ik geen direct contact met etenswaren had) maar als het ging over mijn piercings zei iedereen dat het logisch was.
Wat ik dus niet vind. Ik vind het belachelijk dat ze je op het uiterlijk mogen beoordelen of dat van je kunnen eisen, tenzij het te maken heeft met hygiëne.Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:36Bij jullie dan misschien, maar alle AH-caissières waren hem wel aan het wtf'en hier.
Edit: Maar goed, ik wil niet het topic verpesten ofzo, dus ik ga er maar over ophouden, maar ik vind het gewoon heel dom dat je die piercing uit moet doen. Weet je al wat je er verder mee gaat doen?CHERRYBLOSSOMS wijzigde dit bericht op 08-02-2012 18:40 met 54%Wij gaan trouwen op 15.06.12! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:43Ik zou gewoon de retainer indoen. Ik wed dat ze het niet opvalt en ze er dus niks van zeggen!Comedy is simply a funny way of being serious.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:43tsja ik snap niet dat er tegenwoordig nog zo moeilijk word gedaan om een piercinkje... welkom in 2012... maar goed als ik jouw was zou ik er inderdaad nog eens over hebben en dan alvast zo'n retainer indoen zodat degene ziet hoe dat eruit ziet.. succesyou only get one shot, so enjoy every moment of it
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:44oeps dubbel post..
Chant88 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 18:44 met 90%you only get one shot, so enjoy every moment of it - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:01
Dat snap ik, en dit was ook geen negatieve reactie op jou, maar juist als een "positieve" bedoeld. Positief in de zin van dat ik het ene niet erger vind dan het andere (wat jij in die reactie zei met "veel mensen zouden dat van die nagels dan wel erg vinden". Ik bedoelde dus te zeggen dat ik van ze allebei vind dat regels, regels zijn en dus niet het ene achterstel. Maaaargoed.quote:27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:06quote:
Bij ons hebben aardig wat Aldi medewerkers lange nepnagels.
Ik snap je punt, ik vind het ook normaal. Maar even een voorbeeld dat niet iedereen dit normaal hoeft te vinden.Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:09
Wat raar. Mijn ouders hebben een eigen supermarkt en heb weleens als invalkracht gewerkt en dan moest ik mijn nagels dus knippen en nagellak eraf halen..quote:Lacrima schreef op 08 February 2012 @ 19:06:
[...]
Bij ons hebben aardig wat Aldi medewerkers lange nepnagels.
Ik snap je punt, ik vind het ook normaal. Maar even een voorbeeld dat niet iedereen dit normaal hoeft te vinden.Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:11lol, sommige mensen zitten wel van: dan doe je hem uit en daarna er weer in.
Maar dan kan die ook dichtgroeien? :"D Bij mij was die al in de pauze dicht, dat is nog 'erger' dan als je zelf beslist om hem uit te doen.twittert || Everything makes sense when you\'re with me.