1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. mag mijn piercing niet inhouden, wat nu?

Dit onderwerp heeft 96 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2012 17:56.

mag mijn piercing niet inhouden, wat nu?

1. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Excogitation

Mir
    38,045 berichten
    Lid sinds June 2008

hee dames.
    Ik loop stage bij een drogisterij/parfumerie, en ik heb een side labret piercing.
    ik heb hem nu al 4 jaar, en ik hij hoort echt bij mij zeg maar (klinkt vast raar).
    maar nu moet ik bij mijn nieuwe stage (wel binnen hetzelfde bedrijf) ineens mijn piercing helemaal uit doen, mag ook geen retainer in, dat mocht bij mijn vorige stagebedrijf wel.
    ik wil dit absoluut niet omdat 1. dat is zonde van mijn geld. 2. ik wíl hem niet uit want ik vind het mooi. 3. dan loop ik met nog een lelijk gat in mijn gezicht.
    dit heb ik allemaal gezegd maar toen reageerde ze met 'ja maar regels zijn regels.'
    ik wil hem echt echt echt niet uit doen en ik heb het er ook niet voor over, want ik ga na dit jaar toch stoppen met de opleiding omdat het niks voor mij is.
    wat kan ik doen? jullie vinden vast dat ik me aanstel :')

Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!

1. Medium
    Afbeelding van BigMacMenu

Sjakie
    2,499 berichten
    Lid sinds January 2012

Slaan mir.

Ik was jostitosti en foreveralone enzo.

2. Xtra-large
    Afbeelding van ICExCOLD

Lala
    20,491 berichten
    Lid sinds October 2010

Eerlijk gezegd denk ik dat je 'm gewoon uit moet doen. Als dat gewoon de regels van dat stagebedrijf zijn, moet je je daar gewoon aan houden. Hoe kut 't ook is, haha.

May the odds be ever in your favor'

3. Xtra-xtra-large

Mir
    38,045 berichten
    Lid sinds June 2008

Graag.

4. ModeratorLarge
    Afbeelding van Phaedra

Phaedra
    10,393 berichten
    Lid sinds November 2007

Dat je aanstelt wil ik niet zeggen, maar ik snap heel goed dat piercings uit moeten.
    Is er geen andere manier waarop jij je piercing uit kan doen zonder dat het gat meteen dicht groeit?

Groeit zo'n gaatje überhaupt zo snel dicht?

5. Large
    Afbeelding van faiblesse

monique
    6,092 berichten
    Lid sinds October 2009

gewoon inlaten, als je toch gaat stoppen?
    ze kunnen toch ook niet zeggen dat je neus te groot is of whatever en dat je maar een neuscorrectie moet nemen.
    ik vind niet dat je je aanstelt btw (:

oh ik heb echt slechte vergelijkingen :")

destroy what destroys you

6. Xtra-xtra-large

Mir
    38,045 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    ICExCOLD schreef op 07 February 2012 @ 18:55:
    Eerlijk gezegd denk ik dat je 'm gewoon uit moet doen. Als dat gewoon de regels van dat stagebedrijf zijn, moet je je daar gewoon aan houden. Hoe kut 't ook is, haha.

ik vind het een domme regel en wil me er niet aan houden :')
    dat ding heeft me 50 euro gekost, en zit er al 4 jaar, en nu moet ik het ineens uit doen voor een domme opleiding die ik niet eens leuk vind. en het is gewoon dezelfde drogist, alleen een ander filliaal. dus vind het echt raar.

7. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

waarom stop je eigenlijk niet nu meteen als je het toch niet leuk vind:P

Trollolol

8. Xtra-xtra-large

Mir
    38,045 berichten
    Lid sinds June 2008

@Faiblesse, haha nou inderdaad!
    @Phaedra, ik snap echt niet dat piercings uit moeten. het is een klein knopje. als ik er nu 10 had oké, maar één klein onschuldig knopje? het is 2012!

9. Xtra-xtra-large

Mir
    38,045 berichten
    Lid sinds June 2008

@Fossil, dan moet ik 1000 euro terug betalen en dat heb ik niet :')

10. Medium
    Afbeelding van Spazzolino

-
    4,768 berichten
    Lid sinds November 2007

^Dan had ze beter voor 1 februari kunnen stoppen?

Life was much easier when apple and blackberry were just fruits

11. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

Kun je niet gewoon een pleistertje er overheen doen? Huidskleurig?

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

12. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

Kun je niet gewoon een pleistertje er overheen doen? Huidskleurig?

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

13. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

Dat deed ik vroeger altijd met balletvoorstellingen als mijn oorbelletjes uitmoesten, hihi :')

14. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,797 berichten
    Lid sinds November 2007

Zou gewoon een retainer in doen, al mag dat niet van ze. Je ziet het waarschijnlijk nauwelijks.

Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!

15. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    591 berichten
    Lid sinds August 2011

Wij kunnen moeilijk wat doen aan de regels die daar gelden, je moet je je er nu eenmaal aan houden. Als alternatief kan je een stageplek zoeken waarbij je wel je piercing in mag houden maar persoonlijk zou ik dit een beetje overdreven vinden. Ik weet niet op welke tijden je stage moet lopen maar kan je niet je piercing eruit halen tijdens het stagelopen en hem er gewoon weer terug in doen aan het einde van de dag?

16. Small
    Afbeelding van kuijpersz

Manon
    829 berichten
    Lid sinds April 2010

Kan je niet als argument geven dat je bij het andere filiaal hem wel in mocht houden, en dus niet snapt waarom hij in dit filiaal wel uit moet?

Ik vind het sowieso altijd een beetje vreemd bij die stagebedrijven, ik moest mijn labret piercing ook uit (mocht wel een retainer in) maar mijn tatoeages mochten dan wel weer gewoon zichtbaar zijn.

17. Xtra-large
    Afbeelding van Lacrima

Lacrima
    17,992 berichten
    Lid sinds April 2011

Ja, doe er een pleister over heen. (Zo'n kleine ronde)
    Ze gaan je echt niet verplichten een pleister van je gezicht te halen.
    Weten zij veel dat het geen wondje is.

Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.

18. Medium
    Afbeelding van Blubber

Naomi
    2,387 berichten
    Lid sinds August 2011

wow, lastig..
    maar waarom zou je er dan geen retrainer in mogen doen, dan valt het toch amper op?!

sorry, ik kan je niet helpen..Je kan er een pleister op plakken, maar dat zal geen nut hebben denk ik.

aanschouw dit maar als up

Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp

19. Large
    Afbeelding van LittleGenious

Babetje Duck
    7,792 berichten
    Lid sinds January 2011

kan je niet vragen of je naar dat andere filiaal waar het wel mocht terug mag ?

Ik was eierkoekjeee en had volgens sommigen een aardappel als foto :\\\\

20. Large
    Afbeelding van CHERRYBLOSSOMS

Loes
    6,525 berichten
    Lid sinds November 2007

Belachelijk. Een piercing uithalen omdat andere mensen zo bekrompen zijn, vind ik al te debiel voor woorden, maar dan ook nog geen retainer in mogen slaat gewoon nergens op.

Ik zou een andere stageplek zoeken denk ik of inderdaad alsnog een retainer in.

Wij gaan trouwen op 15.06.12!

21. Medium
    Afbeelding van inspiratielooss

Melanie
    2,610 berichten
    Lid sinds January 2010

quote:
    faiblesse schreef op 07 February 2012 @ 18:56:
    gewoon inlaten, als je toch gaat stoppen?
    ze kunnen toch ook niet zeggen dat je neus te groot is of whatever en dat je maar een neuscorrectie moet nemen.
    ik vind niet dat je je aanstelt btw (:

oh ik heb echt slechte vergelijkingen :")

ja veel bedrijven hebben gewoon de regel geen piercing of tatoages in het gezicht of voor de klant zichtbaar. en het enne bedrijf zegt bij een kleine piercing prima en het andere is daar strenger in.. dus ik denk dat je je er bij neer moet leggen en als je je piercing al 4 jaar heb groeit dat toch niet binnen 8 uur dicht?je kan hem er toch van te voren uit doen en daarna gelijk erin?

en anders een andere stage plek zoeken denk niet dat je dit gaat winnen namelijk

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7814844#m7814844

22. ModeratorLarge
    Afbeelding van Phaedra

Phaedra
    10,393 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Excogitation schreef op 07 February 2012 @ 18:58:
    @Faiblesse, haha nou inderdaad!
    @Phaedra, ik snap echt niet dat piercings uit moeten. het is een klein knopje. als ik er nu 10 had oké, maar één klein onschuldig knopje? het is 2012!
    Maar hij kan dus gewoon uit?
    Dan snap ik je probleem niet. Regels zijn inderdaad nou eenmaal regels, en ook al vind jij het niks, jammer dan.

23. Xtra-xtra-large

Mir
    38,045 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    CHERRYBLOSSOMS schreef op 07 February 2012 @ 19:04:
    Belachelijk. Een piercing uithalen omdat andere mensen zo bekrompen zijn, vind ik al te debiel voor woorden, maar dan ook nog geen retainer in mogen slaat gewoon nergens op.

Ik zou een andere stageplek zoeken denk ik of inderdaad alsnog een retainer in.

dat vind ik dus ook. het is 2012, moet nu toch wel kunnen hoop ik?!
    ik ga maandag sowieso aan mijn stagebegeleider vragen of ik terug mag (:

24. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Polyethylene

Kim
    26,803 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik zou alsnog een retainer in doen. Oorbellen mogen zeker wel op je stage? Vind het echt onzin dat je niet eens een retainer in mag doen, eigenlijk mogen mensen met piercings dus helemaal niet stage lopen daar.

tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?