1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. krullen

Dit onderwerp heeft 24 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 23-02-2012 20:13.

krullen

1. Xtra-small
    Afbeelding van suivi

Wiske
    7 berichten
    Lid sinds February 2012

Bedankt allemaal! :)

suivi wijzigde dit bericht op 24-02-2012 09:44 met 134%

1. Small
    Afbeelding van Diamondust

Fabienne
    109 berichten
    Lid sinds May 2011

Jij hebt prachtig haar meid!

Maar ik denk dat je kapper meer weet?

2. Medium
    Afbeelding van madel0on

Madelon
    1,041 berichten
    Lid sinds July 2009

uitkammen, droog fohnen en dan slag erin maken of ?
    ik weet niet precies eigenlijk

3. Xtra-small
    Afbeelding van marelle15

Marelle
    30 berichten
    Lid sinds December 2011

als je het veel langer laat groeien word het zwaarder en gaat het minder krullen, dat is bij mij tenminste :) alleen de puntjes moet je dan niet te vaak nat maken anders krijg je model lampenkap

4. Medium
    Afbeelding van madel0on

Madelon
    1,041 berichten
    Lid sinds July 2009

en geen laagjes laten knippen, krullen ze alleen maar meer op !

5. Xtra-small
    Afbeelding van suivi

Wiske
    7 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik heb even een betere foto gedaan& bedankt voor de tips :)

6. Medium
    Afbeelding van Indefenitely

Margot
    4,231 berichten
    Lid sinds September 2008

Half droogföhnen? Gewoon een beetje, zodat het niet extreem nat is, en dan wordt het vanzelf slag i.p.v. krul.

He really loves you, you just dont always love yourself. - TUMBLR

7. Xtra-small
    Afbeelding van britt2mei

Britt
    61 berichten
    Lid sinds September 2010

geen idee, ik denk dat je het gewoon aan je kapper moet vragen en neem dat plaatje mee naar de kapper dat doe ik ook wel eens,

Maar je hebt echt super mooi haar, zou ik ook wel willen hebben!

ikke

8. Small
    Afbeelding van BestIEverHad

X
    267 berichten
    Lid sinds November 2011

M'n haar krult ook heel erg.. wat helpt bij mij zijn John Frieda producten, bijv. Frizz Ease shampoo/conditioner en serum. Slapen met een vlecht in na het douchen helpt ook nog wel eens

When youre young, youre hoping that a person will be the right one, the one youre going to be in love with forever, but sometimes you want that so much that you create something that isnt really there

9. Xtra-small
    Afbeelding van Jusscene

Justine
    6 berichten
    Lid sinds February 2012

Ken dat probleem (:
    Je haar niet drogen als je uit de douche komt want dan gaat het te wild staan ..
    Gewoon in een hoge staart doen & product erin doen om het wat platter te krijgen .
    Als je van jezelf krullend haar hebt, zal het dan sowieso niet plat zijn, maar toch niet zo hard krullen .

Wat ook een optie is een dikke losse vlecht maken & er met je stijltang over gaan, dan krijg je van die dikke golvende krullen :)

10. Xtra-small
    Afbeelding van Jusscene

Justine
    6 berichten
    Lid sinds February 2012

Ken dat probleem (:
    Je haar niet drogen als je uit de douche komt want dan gaat het te wild staan ..
    Gewoon in een hoge staart doen & product erin doen om het wat platter te krijgen .
    Als je van jezelf krullend haar hebt, zal het dan sowieso niet plat zijn, maar toch niet zo hard krullen .

Wat ook een optie is een dikke losse vlecht maken & er met je stijltang over gaan, dan krijg je van die dikke golvende krullen :)

11. Small
    Afbeelding van DianaHorizon

Diana
    430 berichten
    Lid sinds September 2011

of met zown styling creme die beetje klei achtig is die structuur geeft?

12. Medium
    Afbeelding van ladyprincess

C
    1,235 berichten
    Lid sinds August 2010

ik zou juist heel graag die krullen van jou willen hebben, wauw! echt mooi :)

13. Medium
    Afbeelding van little_lover

Jamie
    4,702 berichten
    Lid sinds April 2009

Waaaaauw jij hebt mooi haar!

27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you.

14. Small
    Afbeelding van GOLDENEYES

Eva
    520 berichten
    Lid sinds November 2007

Met nat en ingevlochten haar gaan slapen. Als je ze heel nat invlecht krijg je meer gladde golven. Als je ze invlecht terwijl ze handdoek fdoog zijn krijg je een beetje het effect dat je wilt hebben, wat wilder. Ik heb ook eens iets gelezen over een product waardoor je zuld ''strand haar'' krijgt. Ik kan het met Google niet vinden. Daar zou je eens naar kunnen vragen bij een winkel.

15. Small
    Afbeelding van Jojoz

Jenn.
    133 berichten
    Lid sinds March 2009

Je hebt prachtig haar!

16. Small
    Afbeelding van Transforme

Kaylee
    813 berichten
    Lid sinds October 2011

Ik ben jaloers op jou haar!

17. Xtra-small
    Afbeelding van suivi

Wiske
    7 berichten
    Lid sinds February 2012

bedankt allemaal! :)

18. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

Kammen als je haar nat is is heel slecht, dan breekt je haar, verder wat de rest zegt.
    En er bestaan inderdaad beach sprays, met zout enzo waardoor je haar die beachy look krijgt, zoiets:

http://3.bp.blogspot.com/-awrl9f0WCZE/ThI5hs1cwlI/AAAAAAAADeI/9sr62M8Qil0/s320/sedu-beach-beauty-sea-salt-spray-278x278.jpg

http://www.allure.com/images/beauty-products/hair/2010/sachajuan-ocean-mist-hair-spray-en.jpg

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

19. Xtra-small
    Afbeelding van Alisszz

Alissa
    35 berichten
    Lid sinds September 2010

Na het douchen je haar in een vlecht doen, een vriendin van mij heeft ook ongeveer zulke krullen als jij hebt en als die haar haar in een vlecht doet na het douchen heeft ze veel minder krullen en meer van die golven...

20. Large
    Afbeelding van DISTORTION

Lennon
    5,006 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:

Ra Ra Rasputin, lover of the Russian queen, they put some poison into his wine. Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine, he drank it all and he said "I feel fine"

21. Small
    Afbeelding van BitetheCake

Inge
    707 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik heb vanmezelf "slagkrullen" en wil juist pijpenkrullen :$ Dus elke keer na het douchen zit ik met papier in m'n haar *-*

22. Large
    Afbeelding van BlingBlingPurse

Rabbit O.O
    5,875 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    Sparrow schreef op 23 February 2012 @ 15:05:
    Kammen als je haar nat is is heel slecht, dan breekt je haar, verder wat de rest zegt.
    En er bestaan inderdaad beach sprays, met zout enzo waardoor je haar die beachy look krijgt, zoiets:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat ligt denk ik aan je haar. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik niet door mijn haar kom met een kam als het droog is. Dan zit die kam op een gegeven moment vast denk ik x) En sowieso worden mijn pijpen krullen heel lelijk. Dan heb ik precies het zelfde haar als in die overdreven reclames waar ze shampoo's voor pluizig haar laten zien x)

Als ik hem een stijltang 1 keer over mijn krullen heen ga is het redelijk golvend... Is niet heel goed voor je haar maar je kan het proberen. Je moet het ook niet te vaak doen an(klinkt haar) maar ziet er ook niet heel mooi uit.

~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

23. Medium
    Afbeelding van ArtOfDisaster

Chirine
    2,862 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik hoef niet perseé meer krullen maar gewoon af van die stomme rot pluizigheid>:(

-From The Day That I Was Born, I Know There\\\\\\\'s No Place To Hide..Tumblr

24. Medium
    Afbeelding van ArtOfDisaster

Chirine
    2,862 berichten
    Lid sinds September 2008

Maar om even OT te komen, je hebt inderdaad heel erg mooi haar, ik denk dat als je het nog wat langer laat groeien er gewoon slag in komt. De achterkant van mijn haar komt tot ongeveer 10 CM boven m'n billen en dat is meer slag terwijl ik aan de voorkant, waar het dus korter is, echt krullen heb.

-From The Day That I Was Born, I Know There\\\\\\\'s No Place To Hide..Tumblr

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?