Dit onderwerp heeft 3516 reacties, en bestaat uit 141 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 141.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2012 15:19.
het Nagellak-topic!
- Geplaatst op vrijdag 06 juli 2007 13:39
Miss Sporty in de V&D misschien??!quote:RealBigFish schreef op 03 juli 2007 @ 15:25:
ik ben hoeloos opzoek naar felle kleurtjes pimpelpaars knalgroen felgeel, etceterea, niet zo moeilijk, maar ik wil er GEEN glitters in hebben en ook geen parelmour glansje=(
ik heb de makrt al afgezochjt en de hema en dat soort winkels, maar nee, NIKS
misschien op waterlooplein?
let me know please..!! - Geplaatst op vrijdag 06 juli 2007 22:38quote:Meikeee schreef op 05 juli 2007 @ 14:50:
glambition leuk gedaan
ik wilde ook een hartje amekn op mijn nagel maar hoe heb je dat gedaan?? die met die streepjes vind ik ook erg leuk.. jammer dat ze niet helemaal recht zijn dat vind ik iets minder :$ maar misschien kan je plakband gebruiken dan krijg je een rechte streep
Dankje!
Die hartjes zijn echt helemaaal niet moeilijk
je zet gewoon 2 schuine streepjes over elkaar heen, zeg maar zo:
\ en /
Dan nog een beetje bijwerken en je hebt een hartje ^^
en van die lijntjes; vond ik ook
maar met plakband vind ik altijd zo irritant xD
Ik heb nu weer french manicure
- Geplaatst op vrijdag 06 juli 2007 23:09Ik heb blanke nepnagels op (niet van die idioot lange & rechthoekje maar gewoon normale lengte & rond afgevijld) en dan knalrode nagellak op

- Geplaatst op zaterdag 07 juli 2007 00:19
haha okeequote:Glambition schreef op 06 juli 2007 @ 22:38:
[...]
Dankje!
Die hartjes zijn echt helemaaal niet moeilijk
je zet gewoon 2 schuine streepjes over elkaar heen, zeg maar zo:
\ en /
Dan nog een beetje bijwerken en je hebt een hartje ^^
en van die lijntjes; vond ik ook
maar met plakband vind ik altijd zo irritant xD
Ik heb nu weer french manicure
morge maares proberen dan
nu een beetje laat (A) - Geplaatst op zaterdag 07 juli 2007 11:48ik heb weer nieuwee... JEEUUJJ... deze keer is het french manicure, met een blauw streepje onder het witte en dan nog een bloemetje aan de zijkant.
Kweet niet hoe je foto's op 't forum kunt zetten, dit is namelijk nogal vervelend om het telkens zo uit te leggen. - Geplaatst op zaterdag 07 juli 2007 13:48Ik heb altijd alleen blanke nagellak op.. kleurtje vind ik niet zo leuk eerlijk gezegd, en patroontjes vind ik afschuwelijk. :$
- Geplaatst op zaterdag 07 juli 2007 22:43aaah ik ben ook nagellak verslaafd. ik had er vroeger wel 50, zonder te overdrijven:o alleen heb er afgelopen jaar heel veel weggegooid die toch oud en hard waren en heb er nu niet zo heel veel meer alleen degene die ik het meeste gebruik..
ik heb momenteel gewoon doorzichtig maar dat komt omdat ik haast had vanochtend. misschien doe ik er morgen een ander kleurtje op:) - Geplaatst op zondag 08 juli 2007 13:56Nagellak vind ik echt heel leuk en k heb t eigenlijk altijd wel op.. anders voel ikme kaal

Meestal heb ik op mijn handen een beetje lichte kleurtjes en op mijn tenen wat fellere en donkere

zo zien ze er nu uit... - Geplaatst op zondag 08 juli 2007 14:01Ik heb denk ik wel een stuk of 50 nagellak potjes
maar sommige zijn draaderig enzo ik zal binnekort wel een foto ervan maken - Geplaatst op zondag 08 juli 2007 19:14okee dat hartje is dus helemaal mislukt.. ik ben er niet zo goed in
nu heb ik gewoon matellic zilver maar misschien ga ik dalijk nog even wat proberen 
- Geplaatst op zondag 08 juli 2007 20:31quote:Me_anne schreef op 07 juli 2007 @ 11:48:
ik heb weer nieuwee... JEEUUJJ... deze keer is het french manicure, met een blauw streepje onder het witte en dan nog een bloemetje aan de zijkant.
Kweet niet hoe je foto's op 't forum kunt zetten, dit is namelijk nogal vervelend om het telkens zo uit te leggen.
Een foto die op je computer staat zet je er zo op (kan t zelf nog niet zo heel lang dus k zal t zo duidelijk mogelijk proberen. was zelf helemaal blij toen t lukte
)
~ ga naar www.imageshack.us
~ klik op bladeren en zoek daar de foto die op je computer staat
~ klik op "host it" en dan ff wachtte
~ de link die helemaal onderaan staat (direct link to image) moet je kopieren en tussen [img] en [/img] zetten en dan zonder spaties dus zegmaar [img]link[/img]
en dan moet hij het doen.... - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 10:50Maken jullie die bloemetjes zelf of zijn het van die stickertjes die je er met een washandje ofzo op kunt doen? Blanke lak erover en klaar?
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 11:27
ok, thnx, ik ga het proberen!quote:SuzieJoyAnna schreef op 08 juli 2007 @ 20:31:
[...]
Een foto die op je computer staat zet je er zo op (kan t zelf nog niet zo heel lang dus k zal t zo duidelijk mogelijk proberen. was zelf helemaal blij toen t lukte
)
~ ga naar www.imageshack.us
~ klik op bladeren en zoek daar de foto die op je computer staat
~ klik op "host it" en dan ff wachtte
~ de link die helemaal onderaan staat (direct link to image) moet je kopieren en tussen [afbeelding] zetten en dan zonder spaties dus zegmaar [afbeelding]
en dan moet hij het doen.... - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 11:32

Ik hoop dat ze het nou doen! Beetje onduidelijke foto's.. maarjaaa..
Wat vinden jullie van m'n nagels;) - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 16:26Die eerste vind ik leuk, ziet eruit alsof je het bloemetje zelf hebt gemaakt. Knap! Ik denk dat ik er nog een topcoat overheen zou hebben gedaan, die glans maakt het helemaal af. 2 en 3 vind ik iets minder, maar 4 vind ik dan weer hartstikke chique. Leuk voor een kerstbal ofzo, komt ook door de kleur van de lak, denk ik. Mooi figuurtje. Heb je dat met een andere lak gedaan? Die kleur is nl. een beetje onduidelijk. Wel creatief, in ieder geval
. - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 18:48Ik had er vroeger niet zoveel mee, dus heb er niet zoveel.. Maar nu vind ik 't wel leuk!
Vanmiddag verveelde we ons, dus gingen we experimenteren met nagellak dus nu heb ik rode met witte stippen. 
& mn vriendin rood, met blauwe stippen, en 't randje wit :P! - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 18:57Hii, Even een vraagje: Hoe maken jullie al Die figuurtjes enz, ik weet wel van sommige dat het stikkertjes zijnFaith, Hope, Love
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 19:14Oefenen oefenen & oefenen denk ..
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 19:27
Thnx voor je commentaar, leuk om te horen:) bij die eerste had ik er wel een topcoat overheen gedaan, maar dat zie je niet op de foto... 2 en 3 vind ik zelf ook wat minder, maarja... En die 4e is donkerrood met witte french manicure...quote:Roomrooz schreef op 10 juli 2007 @ 16:26:
Die eerste vind ik leuk, ziet eruit alsof je het bloemetje zelf hebt gemaakt. Knap! Ik denk dat ik er nog een topcoat overheen zou hebben gedaan, die glans maakt het helemaal af. 2 en 3 vind ik iets minder, maar 4 vind ik dan weer hartstikke chique. Leuk voor een kerstbal ofzo, komt ook door de kleur van de lak, denk ik. Mooi figuurtje. Heb je dat met een andere lak gedaan? Die kleur is nl. een beetje onduidelijk. Wel creatief, in ieder geval
. - Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 19:28en wat betreft die figuurtjes,, das idd oefenen:) maar dat vind ik leuk:)
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 19:42Ik heb rood, roze, doorschijnend.
Maar ik wil wit
- Geplaatst op dinsdag 10 juli 2007 22:31ik heb er 20 potjes waarvan ik er 1 zelf heb gemaakt XD ik heb gewoon doorzichtige nagellak voor iets minder dan de helft leeggegooid en rood doorheen gedaan heb het tijdje laten staan en het werd een beetje roodrozig maarja ik heb niet echt heel vaak nagellak op , op vakantie heb ik het wel altijd op
ik moet nog de volgende kleuren kopen
geel
paars
oranje - Geplaatst op woensdag 11 juli 2007 11:17hahah ja ik heb er ook een stuk of 25 xP
maar ik draag meestal om de week een andere kleur.
vooral van die lekkere opvallende felle kleurtjes (A)Drinkt triple, see double, act single. - Geplaatst op vrijdag 13 juli 2007 10:53Wat vinden jullie van deze kleur?

- Geplaatst op vrijdag 13 juli 2007 11:15lekker fel!