1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. het Nagellak-topic!

Dit onderwerp heeft 3516 reacties, en bestaat uit 141 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 141.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2012 15:19.

het Nagellak-topic!

1. Medium
    Afbeelding van MARSMELLO

Barack
    1,288 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    RealBigFish schreef op 03 juli 2007 @ 15:25:
    ik ben hoeloos opzoek naar felle kleurtjes pimpelpaars knalgroen felgeel, etceterea, niet zo moeilijk, maar ik wil er GEEN glitters in hebben en ook geen parelmour glansje=(

ik heb de makrt al afgezochjt en de hema en dat soort winkels, maar nee, NIKS

misschien op waterlooplein?

let me know please..!!
    Miss Sporty in de V&D misschien??!

2. Medium
    Afbeelding van Glambition

Marjolein
    1,030 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Meikeee schreef op 05 juli 2007 @ 14:50:
    glambition leuk gedaan :D ik wilde ook een hartje amekn op mijn nagel maar hoe heb je dat gedaan?? die met die streepjes vind ik ook erg leuk.. jammer dat ze niet helemaal recht zijn dat vind ik iets minder :$ maar misschien kan je plakband gebruiken dan krijg je een rechte streep

Dankje! :D Die hartjes zijn echt helemaaal niet moeilijk :P je zet gewoon 2 schuine streepjes over elkaar heen, zeg maar zo:

\ en /

Dan nog een beetje bijwerken en je hebt een hartje ^^
    en van die lijntjes; vond ik ook :P maar met plakband vind ik altijd zo irritant xD

Ik heb nu weer french manicure :D

3. Medium
    Afbeelding van missPETREE

Evelien
    2,397 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb blanke nepnagels op (niet van die idioot lange & rechthoekje maar gewoon normale lengte & rond afgevijld) en dan knalrode nagellak op :)

4. Small
    Afbeelding van Meikeee

Meike
    433 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Glambition schreef op 06 juli 2007 @ 22:38:
    [...]

Dankje! :D Die hartjes zijn echt helemaaal niet moeilijk :P je zet gewoon 2 schuine streepjes over elkaar heen, zeg maar zo:

\ en /

Dan nog een beetje bijwerken en je hebt een hartje ^^
    en van die lijntjes; vond ik ook :P maar met plakband vind ik altijd zo irritant xD

Ik heb nu weer french manicure :D
    haha okee :D morge maares proberen dan ;) nu een beetje laat (A)

5. Xtra-small
    Afbeelding van Me_anne

Anne
    49 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb weer nieuwee... JEEUUJJ... deze keer is het french manicure, met een blauw streepje onder het witte en dan nog een bloemetje aan de zijkant.
    Kweet niet hoe je foto's op 't forum kunt zetten, dit is namelijk nogal vervelend om het telkens zo uit te leggen.

6. Xtra-small
    Afbeelding van Piels

34 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb altijd alleen blanke nagellak op.. kleurtje vind ik niet zo leuk eerlijk gezegd, en patroontjes vind ik afschuwelijk. :$

7. Xtra-small
    Afbeelding van summerlovee

9 berichten
    Lid sinds November 2007

aaah ik ben ook nagellak verslaafd. ik had er vroeger wel 50, zonder te overdrijven:o alleen heb er afgelopen jaar heel veel weggegooid die toch oud en hard waren en heb er nu niet zo heel veel meer alleen degene die ik het meeste gebruik..

ik heb momenteel gewoon doorzichtig maar dat komt omdat ik haast had vanochtend. misschien doe ik er morgen een ander kleurtje op:)

8. Small
    Afbeelding van Suusaime

397 berichten
    Lid sinds November 2007

Nagellak vind ik echt heel leuk en k heb t eigenlijk altijd wel op.. anders voel ikme kaal ;)
    Meestal heb ik op mijn handen een beetje lichte kleurtjes en op mijn tenen wat fellere en donkere
    http://img353.imageshack.us/img353/9950/img1522sd2.jpg
    zo zien ze er nu uit...

9. Small
    Afbeelding van Fashion_Minke

Ano
    489 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb denk ik wel een stuk of 50 nagellak potjes :P maar sommige zijn draaderig enzo ik zal binnekort wel een foto ervan maken

10. Small
    Afbeelding van Meikeee

Meike
    433 berichten
    Lid sinds November 2007

okee dat hartje is dus helemaal mislukt.. ik ben er niet zo goed in ;) nu heb ik gewoon matellic zilver maar misschien ga ik dalijk nog even wat proberen ;)

11. Small
    Afbeelding van Suusaime

397 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Me_anne schreef op 07 juli 2007 @ 11:48:
    ik heb weer nieuwee... JEEUUJJ... deze keer is het french manicure, met een blauw streepje onder het witte en dan nog een bloemetje aan de zijkant.
    Kweet niet hoe je foto's op 't forum kunt zetten, dit is namelijk nogal vervelend om het telkens zo uit te leggen.

Een foto die op je computer staat zet je er zo op (kan t zelf nog niet zo heel lang dus k zal t zo duidelijk mogelijk proberen. was zelf helemaal blij toen t lukte :P)
    ~ ga naar www.imageshack.us
    ~ klik op bladeren en zoek daar de foto die op je computer staat
    ~ klik op "host it" en dan ff wachtte
    ~ de link die helemaal onderaan staat (direct link to image) moet je kopieren en tussen [img] en [/img] zetten en dan zonder spaties dus zegmaar [img]link[/img]

en dan moet hij het doen....

12. Xtra-small
    Afbeelding van Roomrooz

Roos
    41 berichten
    Lid sinds November 2007

Maken jullie die bloemetjes zelf of zijn het van die stickertjes die je er met een washandje ofzo op kunt doen? Blanke lak erover en klaar?

13. Xtra-small
    Afbeelding van Me_anne

Anne
    49 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    SuzieJoyAnna schreef op 08 juli 2007 @ 20:31:
    [...]

Een foto die op je computer staat zet je er zo op (kan t zelf nog niet zo heel lang dus k zal t zo duidelijk mogelijk proberen. was zelf helemaal blij toen t lukte :P)
    ~ ga naar www.imageshack.us
    ~ klik op bladeren en zoek daar de foto die op je computer staat
    ~ klik op "host it" en dan ff wachtte
    ~ de link die helemaal onderaan staat (direct link to image) moet je kopieren en tussen [afbeelding] zetten en dan zonder spaties dus zegmaar [afbeelding]

en dan moet hij het doen....
    ok, thnx, ik ga het proberen!

14. Xtra-small
    Afbeelding van Me_anne

Anne
    49 berichten
    Lid sinds November 2007

http://img508.imageshack.us/img508/4202/camera103rt7.jpg
    http://img514.imageshack.us/img514/7558/camera102bx7.jpg
    http://img523.imageshack.us/img523/1301/camera104og5.jpg
    http://img523.imageshack.us/img523/497/camera098bz4.jpg

Ik hoop dat ze het nou doen! Beetje onduidelijke foto's.. maarjaaa..

Wat vinden jullie van m'n nagels;)

15. Xtra-small
    Afbeelding van Roomrooz

Roos
    41 berichten
    Lid sinds November 2007

Die eerste vind ik leuk, ziet eruit alsof je het bloemetje zelf hebt gemaakt. Knap! Ik denk dat ik er nog een topcoat overheen zou hebben gedaan, die glans maakt het helemaal af. 2 en 3 vind ik iets minder, maar 4 vind ik dan weer hartstikke chique. Leuk voor een kerstbal ofzo, komt ook door de kleur van de lak, denk ik. Mooi figuurtje. Heb je dat met een andere lak gedaan? Die kleur is nl. een beetje onduidelijk. Wel creatief, in ieder geval ;).

16. Xtra-small
    Afbeelding van secxieXaapje

47 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik had er vroeger niet zoveel mee, dus heb er niet zoveel.. Maar nu vind ik 't wel leuk! :blush: Vanmiddag verveelde we ons, dus gingen we experimenteren met nagellak dus nu heb ik rode met witte stippen. :P
    & mn vriendin rood, met blauwe stippen, en 't randje wit :P!

17. Medium
    Afbeelding van xLiianne

Lianne
    2,997 berichten
    Lid sinds November 2007

Hii, Even een vraagje: Hoe maken jullie al Die figuurtjes enz, ik weet wel van sommige dat het stikkertjes zijn

Faith, Hope, Love

18. Xtra-small
    Afbeelding van secxieXaapje

47 berichten
    Lid sinds November 2007

Oefenen oefenen & oefenen denk ..

19. Xtra-small
    Afbeelding van Me_anne

Anne
    49 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Roomrooz schreef op 10 juli 2007 @ 16:26:
    Die eerste vind ik leuk, ziet eruit alsof je het bloemetje zelf hebt gemaakt. Knap! Ik denk dat ik er nog een topcoat overheen zou hebben gedaan, die glans maakt het helemaal af. 2 en 3 vind ik iets minder, maar 4 vind ik dan weer hartstikke chique. Leuk voor een kerstbal ofzo, komt ook door de kleur van de lak, denk ik. Mooi figuurtje. Heb je dat met een andere lak gedaan? Die kleur is nl. een beetje onduidelijk. Wel creatief, in ieder geval ;).
    Thnx voor je commentaar, leuk om te horen:) bij die eerste had ik er wel een topcoat overheen gedaan, maar dat zie je niet op de foto... 2 en 3 vind ik zelf ook wat minder, maarja... En die 4e is donkerrood met witte french manicure...

20. Xtra-small
    Afbeelding van Me_anne

Anne
    49 berichten
    Lid sinds November 2007

en wat betreft die figuurtjes,, das idd oefenen:) maar dat vind ik leuk:)

21. Xtra-small
    Afbeelding van Appelpie

16 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb rood, roze, doorschijnend.
    Maar ik wil wit :D

22. Small
    Afbeelding van xelin

407 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb er 20 potjes waarvan ik er 1 zelf heb gemaakt XD ik heb gewoon doorzichtige nagellak voor iets minder dan de helft leeggegooid en rood doorheen gedaan heb het tijdje laten staan en het werd een beetje roodrozig maarja ik heb niet echt heel vaak nagellak op , op vakantie heb ik het wel altijd op
    ik moet nog de volgende kleuren kopen
    geel
    paars
    oranje

23. Medium
    Afbeelding van Yepsky

Nicole
    1,522 berichten
    Lid sinds November 2007

hahah ja ik heb er ook een stuk of 25 xP
    maar ik draag meestal om de week een andere kleur.
    vooral van die lekkere opvallende felle kleurtjes (A)

Drinkt triple, see double, act single.

24. Medium
    Afbeelding van Esmee0309

Esmee
    1,116 berichten
    Lid sinds November 2007

Wat vinden jullie van deze kleur?
    http://www.girlscene.nl/images/library/albums/54081/hpim1215_resized.jpg

25. Xtra-small
    Afbeelding van Me_anne

Anne
    49 berichten
    Lid sinds November 2007

lekker fel!

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?