Dit onderwerp heeft 3516 reacties, en bestaat uit 141 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 141.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2012 15:19.
het Nagellak-topic!
- Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 11:38Ik lak eigenlijk alleen mijn nagels voor de vakantie en af en toe gewoon een keer. Ik heb daarentegen wel heeeel veel nagellak. Dat komt omdat mijn tante een eigen nagelstudio heeft, dat is wel vet

- Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 14:11Mhh.. ik vind nagelak wel heel erg leuk. maar je moet wel mooie vingers hebben! En die heb ik dus niet.. dus ik doe t eiglijk nooit op mn vingers.. is ook niet zo nodig. want heb van mezelf al soort van French Manicure.. Maarrem. Op mn Teennagels doe ik het wel! Het liefst Donkerroze of Koraalrood! Jullie?
- Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 14:47
Bij de nieuwe collectie van Rimmel heb ik bruin zien staan en colorama.quote:NINAnightmare schreef op 02 juli 2007 @ 17:06:
weet iemand waar je gewone bruine nagellak kan kopen? en dan niet van die enrom dure? - Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 14:56
jaa bij V&D voor 2,50.. van het merk wild & more en dan nagelak nummer 61 (onderkant)quote:StrijpZuid_x3 schreef op 02 juli 2007 @ 15:12:
Haha lachen ^^
Weet iemand waar je metallic zilvere nagellak kunt kopen ?? - Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 15:25ik ben hoeloos opzoek naar felle kleurtjes pimpelpaars knalgroen felgeel, etceterea, niet zo moeilijk, maar ik wil er GEEN glitters in hebben en ook geen parelmour glansje=(
ik heb de makrt al afgezochjt en de hema en dat soort winkels, maar nee, NIKS
misschien op waterlooplein?
let me know please..!! - Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 16:13
Stoer idee! ik heb iets van 7 potjes nu heb ik er niks op maar doe ik zo wel weer. I love it!quote:Me_anne schreef op 03 juli 2007 @ 11:13:
Ik ga deze vakantie een soort nagel-receptenboekje maken, wlaha! Ik zet er dan in welke patroontjes ik heb gehad, met foto's tekeningen + hoe ik het maak;) Wel lache.. kheb toch niet zo veel te doen deze vakantie;) - Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 16:57
misschien bij V&D van het merk wild & more.. daar zag ik wel allemaal felle kleuren.. maar het kan best zijn dat ze met parelmourglans zijn maar dat weet ik niet zeker..quote:RealBigFish schreef op 03 juli 2007 @ 15:25:
ik ben hoeloos opzoek naar felle kleurtjes pimpelpaars knalgroen felgeel, etceterea, niet zo moeilijk, maar ik wil er GEEN glitters in hebben en ook geen parelmour glansje=(
ik heb de makrt al afgezochjt en de hema en dat soort winkels, maar nee, NIKS
misschien op waterlooplein?
let me know please..!! - Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 20:34Jaa inderdaad. die zijn allemaal 2,50! maar wel heel slechte kwaliteit
ik had het op m'n teennagels gedaan, een rode daarvan. toen ging ik zwemmen in 't zwembad en toen was het er bijna helemaal af. - Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 22:53echt waar :O ooh bij mij niet ! maar ik ben dan ook niet gaan zwemmen misschien ligt het aan het chloor ofzoo (A)
- Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 23:06Ik heb wel nagellak, maar doe het heel zelden op
als ik nagellak op mn nagels smeer is het doorzichtig
wat ik wel een keer wil is zo'n french manicure.. dat vind ik wel mooi
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt! - Geplaatst op dinsdag 03 juli 2007 23:24Hmm, ik heb 3 potjes doorzichtige nagellak. Ik houd er niet zo van :pA love worth saving.
- Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 12:15Joepie,, gister heb ik weer veranderd! Donkerrode ondergrond met witte kronkelstreepjes... Best vet... !
- Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 13:44misschien kan iedereen hier fotos zetten van hun creaties?? of misschien kan monique er iets van maken?? dat mensen hun creaties opsturen en zij de leukste eruit kiest?? dan heeft iedereen ook weer inspiratie enzoo

- Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 15:28Jaa, dat is wel een koel idee!

Hier mijn creaties nog een keertje:

Commentaar?
- Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 16:39ik heb niet zo veel nagellak maar ik doe het wel vaak op, alleen als ik op vakantie ga niet omdat ik het dan nooit meeneem en het dan heel erg lelijk wordt naar meer dan een week :0Tokio Hotel ROCKS!!!
- Geplaatst op donderdag 05 juli 2007 14:50glambition leuk gedaan
ik wilde ook een hartje amekn op mijn nagel maar hoe heb je dat gedaan?? die met die streepjes vind ik ook erg leuk.. jammer dat ze niet helemaal recht zijn dat vind ik iets minder :$ maar misschien kan je plakband gebruiken dan krijg je een rechte streep - Geplaatst op donderdag 05 juli 2007 14:54

Al mijn nagellakjes xD
Stuk of.. 30? - Geplaatst op donderdag 05 juli 2007 15:34xNicolien jij hebt veel!!
- Geplaatst op donderdag 05 juli 2007 15:43I love nagellak <3
Nu heb ik parelmoer met een steentje :]you\'re beautiful - Geplaatst op donderdag 05 juli 2007 19:44nagellak is stoer ik heb meestal knalrood X.
- Geplaatst op donderdag 05 juli 2007 19:54ik heb eigenlijk alleen maar blanke glans op..
- Geplaatst op donderdag 05 juli 2007 19:57ik heb er ook heel veel XD
- Geplaatst op vrijdag 06 juli 2007 09:26Ik heb er denk een een stuk of 25.. Maar ze zijn allemaal oud dus er zitten er misschien 3 bij nog écht goed zijn .. misschien nog een keertje inkopen doen
- Geplaatst op vrijdag 06 juli 2007 10:34ik heb 13 nagelakjes
nu heb ik mijn nagels rozig oranjig met een wittig randje - Geplaatst op vrijdag 06 juli 2007 13:38Jhuá ben ook echt verslaafd!
Nu heb ik Parelmoer Zeegroen glitter. Jhua et klinkt raar maar is erg mooi.. Van Essence. Die dunne zijn maar 1,- een koopje dus!!
Maarr mn Linker Wijsvinger nagel is vet diep gebroken duss! das neit zo mooi!
Kheb echt een hóóp nagellak. Mijn Favo's zijn tochwel die van Essence!