1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. algemeen automutilatie-topic 2

Dit onderwerp heeft 1436 reacties, en bestaat uit 58 pagina's. U bent momenteel op pagina 50 van 58.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 22:42.

algemeen automutilatie-topic 2

1. Large
    Afbeelding van beertjeschips

-
    7,162 berichten
    Lid sinds September 2009

quote:
    ltjackson schreef op 05 February 2012 @ 17:45:
    dankjee voor je reactie! weetje...ik ben gwn zo bang dat hij bedoelt...een opname...snap je..? en...ik weet niet of het terecht is dat ik daar bang voor ben of niet...
    Dan had hij dat wel gezegd toch? :) Waarom heb je toen niet gevraagd wat hij daarmee bedoelde dan? En het komt niet vaak voor dat ze je kunnen verplichten om opgenomen te worden hoor. Dan moet t wel ernstig zijn neem ik aan. Meestal heb je daar nog wel iets in te zeggen. En wie weet helpt een opname je juist wel heel erg! Ken wel meer mensen die zijn opgenomen en die zijn er veel op vooruit gegaan. Het hoeft niet negatief te zijn hoor, het klinkt denk ik erger dan dat het is. En dan de belafspraak uitstellen helpt ook niet. Dan kun je het beter door laten gaan en vragen wat hij/zij daar vorige keer mee bedoelde. Anders blijf je in zenuwen.

2. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

bedankt:)) ik heb er op doorgevraagd, maar dat was via de mail...ik ga idd gwn morgen vragen wat daarmee bedoeld werd...heel erg bedankt voor je reactie:) hoe gaat het met jou?
    xxx

3. Large

-
    7,162 berichten
    Lid sinds September 2009

quote:
    ltjackson schreef op 05 February 2012 @ 18:01:
    bedankt:)) ik heb er op doorgevraagd, maar dat was via de mail...ik ga idd gwn morgen vragen wat daarmee bedoeld werd...heel erg bedankt voor je reactie:) hoe gaat het met jou?
    xxx

Met mij gaat t iets beter, lief dat je het vraagt. Ik ben chronisch ziek, en heb nu eindelijk medicijnen die aanslaan. T was even heel spannend want ik zou een stoma krijgen, en nu hoeft dat gelukkig niet! Dus het gaat elke dag een stukje beter. Moet wel weer helemaal revalideren binnen kort. Want ik kan niet eens fietsen zo zwak ben ik nog. Ze denken dat t 5 jaar kan duren voordat ik weer helemaal de oude ben. Ga woensdag naar een revalidatie centrum waar ook een school in zit. Erg spannend allemaal, maar heb er wel zin in :)
    En ik snij al heel lang niet meer, ook geen behoefte aan. Dat is al 2 jaar geleden ofzo. Tijd gaat snel..

4. Small
    Afbeelding van Saera

Saera
    278 berichten
    Lid sinds September 2011

heb je borderline?

5. Large

-
    7,162 berichten
    Lid sinds September 2009

quote:
    Wie ik? Ik niet.. Ltjackson meende ik.

6. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

ooo wat fijn dat het beter gaat! wel rot zeg...die ziekte! maar het is dus niet uitzichtloos:D!
    ja, ik heb borderline, alleen nu zijn twijfels tussen borderline en een bipolaire stoornis...best verwarrend dus:(
    xxx

7. Small
    Afbeelding van WanhopigxMeisje

Alicia
    113 berichten
    Lid sinds December 2011

quote:
    Labyrinthine schreef op 05 February 2012 @ 09:19:
    @wanhopigxmeisjengen
    de dingen die jij zegt herken ik echt zo erg

over je wond, als het geel is is het inderdaad ontstoken,
    ik laat het wondje dan meestal weken in badedas en prik het wondje door, igg geen pleister erop doen want het moet kunnen ademen.
    slimste is altijd om gewoon naar de huisarts te gaan

Ja ik weet nu echt zeker dat het ontstoken is.. Alleen ik ga echt niet naar de huisarts, hij ziet me al aankomen. Ik ga er namelijk nooit heen (ik ben er alleen 1 keer geweest zodat hij me kon doorverwijzen naar de ggz)..

Morgen weer school, ik meld me het liefste ziek.. Maar ik ben deze maand volgensmij al zo'n 10x 'ziek' geweest omdat ik niet naar school wou. Ik word gewoon zo gestrest van school, ik wil dat het vakantie is dan kan ik weer even een beetje tot rust komen.

Het is al laat, eigelijk moet ik gaan slapen maar ik heb geen zin.. want als ik mijn ogen sluit lijkt het een paar seconde en dan word het weer licht.. En dan begint de hel!! ik wil niet naar school, echt niet.. Ik wil het liefst elke dag thuis zijn.

Ik lees dat het bij jullie ook niet zo lekker gaat.. Ik vind het trouwens wel fijn om nu gesprekken te hebben bij de ggz. Die vrouw daar is erg aardig en geeft me wel een beetje het gevoel dat ze me begrijpt. Echt iemand die mij wilt helpen om erboven op te komen. Ik denk alleen niet dat het gaat lukken, maar ik hoef het gelukkig niet alleen te doen...

Heel veel suc6 iedereen, xx

8. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

:'( ze willen me volgens mij echt in een kliniek laten opnemen...ze overwegen het nu...:'''''''''( HELP ME

9. Large

-
    7,162 berichten
    Lid sinds September 2009

quote:
    ltjackson schreef op 06 February 2012 @ 17:59:
    :'( ze willen me volgens mij echt in een kliniek laten opnemen...ze overwegen het nu...:'''''''''( HELP ME
    hoe weet je dat dan? Weet je dat wel zeker?

10. Medium
    Afbeelding van littlemistery

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

@itjackson; het zal moeilijk zijn, maar misschien helpt het jou juist wel heel goed en word je weer wat gelukkiger. Dat zou fijn zijn toch? (:
    Ik hoop echt dat het je helpt.. Stay strong! ♥

When the world tells you to give up, hope whispers: "try it one more time."

11. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

dankjee:) maar ik ben gewoon zo bang, echt heel erg, en...nou dat was het eigenlijk....maar ik ben zo bang:((( oooow:(

12. Small
    Afbeelding van Saera

Saera
    278 berichten
    Lid sinds September 2011

ik snap mezelf echt niet soms hea.
    was bijna clean maar helaas..

13. Small

Alicia
    113 berichten
    Lid sinds December 2011

Morgen gym... Ik heb echt een probleem. Want iedereen denkt dat het goed met me gaat en ik mezelf (bijna) niet meer beschadig. En ik heb gister in mijn arm gesneden.. Wat moet ik doen? Me ziek melden? Misschien toch lange mouwen aan maar dat durf ik niet want dan weet iedereen dat ik mezelf weer beschadigt heb..

14. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

^ Tja, ik zou zo ook even geen andere oplossing weten dan lange mouwen, of je ziek melden. Maar als ze gelijk al weten dat je jezelf weer beschadigd hebt als je lange mouwen aan doet.. Dan is dat ook niet de beste oplossing. ;s
    Weten veel mensen het dan, waar je gym mee hebt?

15. Small
    Afbeelding van Saera

Saera
    278 berichten
    Lid sinds September 2011

pleister erop wekt minder argwaan.
    de kat van de buren heeft je gekrabd
    je schaafde langs de spiegel in de badkamer
    je viel tegen je kast aan
    ...?

16. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

@wanhopigxmeisje...ik zou me gwn ziekmelden...je mist dan toch alleen gym denk ik...zo er is dat niet...toch? heel veel succes iedereen vandaag xxx

17. Small

Alicia
    113 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik heb het wel overleefd, ik had er veel foundation op gedaan. Volgensmij is het wel opgevallen maar gelukkig hebben ze er niks van gezegd.. (Er zijn namelijk 3 vriendinnen in mijn klas die ervanaf weten).

Mijn moeder had gister, zonder met mij te overleggen een afspraak bij de huisarts gemaakt! Omdat ik altijd zo moe ben enzo.. Mijn moeder kwam me met de auto ophalen dus ik moest wel mee.. Ik heb dus vandaag bloed laten prikken, want dat moest van de huisarts.. Kmoest ook mijn arm laten zien, als ik littekencréme wou.. Ik wou het eerst niet omdat ik me dus weer had gesneden en ik me moeder niet wou teleurstelllen.. Maar hij drong zo aan dat ik het wel heb laten zien.. Ik heb maar niet op de reactie van mij moeder gelet.. Maar ik heb wel hele goede creme gehad (kost iets van 45 euro, maar dat word hoop ik vergoed)..

Kmoest dus bloed laten prikken vandaag.. Was helemael niet zo erg, behalve dan dat heel mijn arm onder de krassen stond.. echt ik schaamde me diep, gelukkig keek die vrouw niet zo heel raar ofzo..

Hoe is het met jullie? xx

18. Small
    Afbeelding van ltjackson

Melody
    577 berichten
    Lid sinds February 2011

hey allemaal...niet boos worden ajb...maar is er hier iemand pro-ana...? en zoja...kan die me dan please een prive bericht sturen...ik heb vragen...
    xxx

19. Large

-
    7,162 berichten
    Lid sinds September 2009

quote:
    ltjackson schreef op 11 February 2012 @ 20:00:
    hey allemaal...niet boos worden ajb...maar is er hier iemand pro-ana...? en zoja...kan die me dan please een prive bericht sturen...ik heb vragen...
    xxx

Ik hoop niet dat iemand je hier info over gaat geven, want het is hoe dan ook verkeerd. Daar moet je je echt niet mee bezig gaan houden. Of ook maar willen weten wat t inhoud.

Niet doen dus. Maar goed, dat weet je zelf geloof ik ook wel..

20. Small
    Afbeelding van SoInLove_

Kelly
    147 berichten
    Lid sinds October 2010

Hoi iedereen... Sorry dat ik hier zo maar kom binnen vallen... Maar 2 jaar geleden ben ik begonnen met snijden... Na een paar maanden uit mezelf ermee gestopt.. Maar ik heb nu ruzie met m'n vriend en ben terug begonnen omdat ik denk dat hij me morgen gaat dumpen... Ik weet niet wat ik nu moet doen...

21. Large
    Afbeelding van AgentP

Sarah
    7,455 berichten
    Lid sinds October 2011

quote:
    ltjackson schreef op 11 February 2012 @ 20:00:
    hey allemaal...niet boos worden ajb...maar is er hier iemand pro-ana mia...? en zoja...kan die me dan please een prive bericht sturen...ik heb vragen...
    xxx
    Ik wil het wel sturen maar ik ben bang dat ik ej op verkeerde ideeën breng....

Twitter Facebook fuck school, ik word een eenhoorn :3

22. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Telephonic

Laura
    26,962 berichten
    Lid sinds May 2011

Voor iedereen hier:
    http://dcfans.tv/wp-content/uploads/2011/04/demi-lovato-stay-strong.jpg
    http://static.tumblr.com/dvwy14a/fJ0lv9g0a/chin_up_fears_down_stay_strong_edited_1.jpg

I hope you get what you deserve.

23. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Telephonic

Laura
    26,962 berichten
    Lid sinds May 2011

Zo'n topic raakt me echt...
    Ik wil jullie heeeeeeel veel succes wensen en geef niet op!

I hope you get what you deserve.

24. Medium

Myrthe
    1,729 berichten
    Lid sinds May 2011

WanhopigxMeisje; Heb je de uitslag van t bloedprikken al?
    SoInLove; Probeer er alsjeblieft gelijk weer mee te stoppen voordat je er nog meer in zit en het nog moeilijker gaat.. $ Ik hoop dat het je lukt, niemand verdient het om hiermee te zitten en het zou echt jammer zijn als je nu weer begint. Denk aan de littekens die je krijgt en de spijt die je achteraf weer gaat hebben.. Hou vol meid!

Telephonic; thanks. Lief van je!

- Het gaat met mij redelijk, qua drang dan, voor de rest weer minder. Ik wil nu echt clean blijven, nu al ruim 2 maanden en die wil ik niet weggooien door het weer te doen, al denk ik er nog elke dag aan.. En dat maakt het zo zwaar soms, want als er dan wat gebeurt denk ik soms ineens; okee, ik wil nu snijden, wat maakt het allemaal nog uit; het is toch al een grote kutzooi.
    maarja; dat is natuurlijk stom.. :S

25. Large

-
    7,162 berichten
    Lid sinds September 2009

quote:
    littlemistery schreef op 11 February 2012 @ 22:20:
    WanhopigxMeisje; Heb je de uitslag van t bloedprikken al?
    SoInLove; Probeer er alsjeblieft gelijk weer mee te stoppen voordat je er nog meer in zit en het nog moeilijker gaat.. $ Ik hoop dat het je lukt, niemand verdient het om hiermee te zitten en het zou echt jammer zijn als je nu weer begint. Denk aan de littekens die je krijgt en de spijt die je achteraf weer gaat hebben.. Hou vol meid!

Telephonic; thanks. Lief van je!

- Het gaat met mij redelijk, qua drang dan, voor de rest weer minder. Ik wil nu echt clean blijven, nu al ruim 2 maanden en die wil ik niet weggooien door het weer te doen, al denk ik er nog elke dag aan.. En dat maakt het zo zwaar soms, want als er dan wat gebeurt denk ik soms ineens; okee, ik wil nu snijden, wat maakt het allemaal nog uit; het is toch al een grote kutzooi.
    maarja; dat is natuurlijk stom.. :S

Wat bij mij heel erg hielp was er proberen niet meer aan te denken. Dus niet meer op internet over lezen, sites mijden waar je foto's of info of verhalen over kunt lezen. Niet meer contact met mensen die snijden (dit was t lastigst..) of er niet meer met ze over praten. Gewoon even helemaal niks. En als je er aan denkt proberen gelijk aan iets anders te denken, maakt niet uit wat.
    Na een poos worden die gedachtes steeds minder, geloof me.
    Probeer jezelf positief te houden, wat er ook gebeurd. Desnoods neem je een schrift waar je dagelijks iets positiefs in zet (over hoe je dag ging, of wat je goed vind van jezelf, waar je goed in bent, wat er wel mooi is aan jezelf etc.) Hoe stom t ook klinkt, t werkt. Je moet je gedachten gang veranderen, t niet alleen uit je leven verbannen, want dan komt t terug.

Nouja, misschien heb je hier geen zak aan. Maar ik wou het je toch zeggen..
    Bij mij hielp het echt.. Als je jezelf zo ver krijgt dat je je hier ook echt aan gaat houden weet ik zeker dat t jou ook kan helpen, wat de reden ook is dat je dit doet. En wat je ook hebt mee gemaakt..

En als er echt dingen zijn waar je heel erg mee zit; zoek hulp. Bespreek het met mensen die je ermee kunnen helpen. Verwerk het.
    Anders verban je het alleen uit je leven, en los je de oorzaak niet op. En dan komt t terug.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?