Dit onderwerp heeft 651 reacties, en bestaat uit 27 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 27.
De laatste reactie is geplaatst op 23-01-2012 19:47.
Show je piercing!
- Geplaatst op zondag 09 augustus 2009 16:05Doet die tragus piercing niet ram pijn? (lijkt mij wel;o)Anyone can make you smile or cry..but it takes someone special, to make you smile when you have already tears in your eyes..
- Geplaatst op zondag 09 augustus 2009 16:09Ik heb op mijn 13e mijn navelpiercing gezet.
maar das zoals iemand anders hier al zij, niet echt spectaculair om daar een foto van te plaatsen.
en over een paar weken komt mijn eerste tattoo <3
I know dat is geen piercing ^^i dont go looking for trouble. trouble usually finds me. - Geplaatst op zondag 09 augustus 2009 16:11

ik heb een tongweb
en stretcherszie je ook op de foto maar ze zijn nu al groter + let niet op mijn kop
barelylegal_ wijzigde dit bericht op 09-08-2009 16:14 met 33%i'll bury you like treasure - Geplaatst op zondag 09 augustus 2009 16:13/barelylegal_ wijzigde dit bericht op 09-08-2009 16:13 met 99%i'll bury you like treasure
- Geplaatst op zondag 09 augustus 2009 16:13Kj deze lijkt me echt pijn te doen (op 4.48 zie je foto)
http://www.youtube.com/watch?v=e46aVQLXyVU&feature=SeriesPlayList&p=01169972D8E1D04F
(die in het tnadvlees) Die hierboven trouwes ook :$Anyone can make you smile or cry..but it takes someone special, to make you smile when you have already tears in your eyes.. - Geplaatst op zondag 09 augustus 2009 16:46

Helix

Tragus (mn oor ziet er echt nasty uit :'3)
En ik heb nog een monroe gehad (:I was shot in the back by nilfisk addicted cowboys - Geplaatst op zondag 09 augustus 2009 19:50mijn oren zien er wel ranzig uit maarja xd

Helix + tragus
mijn helix is overgens mijn 'orginele' staafje toen ik mijn neuspiercing liet zetten.

Industrial <3 ik was het 1e meisje dat hem liet zetten in 7 jaar tijd zei de piercer tegen mij (:
haha nouja ik heb 4 gaatjes dat zie je XD
en ik heb een neuspiercing -iedereen weet wel hoe dat eruit ziet- en ik krijg nog een navelpiercing (: - Geplaatst op vrijdag 14 augustus 2009 18:40
Heel mooie tattoo! Zelf heb ik 2x oorbellen, een gaatje bovenin mn oor maar die is niet gepierced gwn bij juwelier laten schieten heet dat dan ook een helix? En sinds een week een navelpiercing:D. En ik wil later nog wat dermals schuin onder mn navel weet ik veel hoe die plek heet x]. Kvind ze iig wel héél erg mooi.quote:Suanne wijzigde dit bericht op 14-08-2009 18:42 met 14%Life is a journey, it can take you anywhere where you chose to go.. - Geplaatst op vrijdag 14 augustus 2009 18:49Mijn ouders vinden piercings ordinair
niet dat ik er nú al een wil, maar waarschijnlijk wel over een paar jaar.....
*Dat word dus wachten tot mijn 18e..
* - Geplaatst op vrijdag 14 augustus 2009 18:52

Ja daar heb ik dus een piercing.
- Geplaatst op vrijdag 14 augustus 2009 19:01Ik wil graag een center labret. Maar ik weet niet of het me wel staat en het is misschien ook niet echt iets voor mij...
- Geplaatst op vrijdag 28 augustus 2009 20:03ik heb sinds mn 12 of 13e een tragus piercing

had eerst een echte piercing erdoor, maar die was nogal groot en zat gruwelijk vervelend en toen kreeg ik van mijn nicht gewone kleine oorbelletjes
ik heb meestal een klein zilvere bolletje in.
oh 2e gaatje heb ik eigenlijk nooit in..;

- Geplaatst op maandag 15 februari 2010 17:05
Up dan maar met mijn verse medusa. ^0^ - Geplaatst op maandag 15 februari 2010 17:08Ik ben geen Medusafan, maar bij jouw staat -ie top ^^Knowledge is power
- Geplaatst op maandag 15 februari 2010 17:14

Ik had nog een helix en 8mm stretch maar die zijn er uit.
En SHARRIXZ die medusa staat je mooi!A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover. - Geplaatst op maandag 15 februari 2010 17:18Dankje! Ja ik twijfelde nog omdat het bij sommige weer net niet zo leuk stond maar uiteindelijk ben ik toch blij dat ik het heb gedaan.
Die surface piercing is trouwens ook mooi! Is ie goed snel genezen?Mn vriend heeft er 1 in zn nek - Geplaatst op maandag 15 februari 2010 21:28Ik vind een medusa ook maar weinig mensen mooi staan maar jou wel, me broer heeft er laatst ook een laten zetten, stond ook wel vet.
Ik heb hem pas net, hij was wel ontstoken maar het ergste is nu voorbij.
Hoop dat ie zitten blijft 8)A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover. - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 19:22Sry vr de groto foto's :p
Tongpiercing;

Labret;

Ik heb nog navelpiercing maar daar heb ik geen foto van
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 19:33Ik zit er aan te denken om een tong piercing te laten zetten, maar durf het niet haha. Wat is jullie ervaring met tong piercings?
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 19:39ik wil een neuspiercing, een beetje zo'n plattere
The best moments in life are unseen. That\'s why we close our eyes when we kiss, cry and dream. - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 19:46quote:joyxx schreef op 16 February 2010 @ 19:33:
Ik zit er aan te denken om een tong piercing te laten zetten, maar durf het niet haha. Wat is jullie ervaring met tong piercings?
Ik vind wel dat het pijn deed, en het is wel wennen in het begin voor te eten nzo..
Maar het is wel de moeite waard, dus als je het echt wilt moet je het doen !
x - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 20:37

Dus, twee spiderbites. ( Twee lippiercings naast elkaar is een spiderbite) oftewel dus vier lippiercings ;D
En een septum.
Binnenkort nog een medusa, en ik wil cheeks!
En niet letten op de hele vreemde foto ;'DRomahRandomness wijzigde dit bericht op 16-02-2010 20:38 met 17%http://murderwithafish.blogspot.com/ - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 20:42ik heb de mijne links onderin mijn lip, maak binenkort wel een foto : )I'm so down with myself, I could chill like a bum.
- Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 20:49quote:SteffixLuv schreef op 16 June 2008 @ 22:57:
[...]
Dermal anchors zijn nieuw ja ze snijden je huis zegmaar open en dat plaatje moet erin gezet worden, in me nek mdat niemand het heeft ik hou van aparte dingen I like it
toevallig zag ik laatst iemand met precies hetzelfde maar dan vlak achter haar oor, maar doet dat niet heel erg pijn ofzo?
o laat maar ik heb het al een beetje gelezen enzo hahaA smiling face, doesnt always mean a smiling heart. - Geplaatst op dinsdag 16 februari 2010 20:49