Dit onderwerp heeft 14 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 20:28.
Pluizend haar ;s
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:30Ik heb altijd pluizig haar als ik op de fiets zit, of ik kom onder de douche ik föhn het en t wordt gelijk pluizig.
Echt heel irritant is dat!
Weet iemand wat je eraan tegen kunt doen?
xx
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:42Een antipluisserum gebruiken? En als je op de fiets zit je haar in een vlecht doen.http://weheartit.com/LoveyHoney
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:43Bij mij helpt het wel als ik mouse in mijn haar doe en dan föhn. En op die fiets je haar inderdaad in een vlecht en dan eventueel een borstel meenemen om het uit te kammen als je op school bent.http://manonsummerlove.tumblr.com/
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:46bij mij wordt het ook pluizig als ik het föhn en daarom doe ik dat dus ook niet meer. Ik laat het door de lucht opdrogen dat helpt bij mij al een stuk en dan nog anti pluis spul erin doen.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:46je hebt van die speciale föhns van braun. de satin hair nogwattes. (niet heel goedkoop) perfect voor pluizig haar
heb der zelf ook heel erg veel last van!
en natuurlijk van die serums, die van john frieda is echt goed.. ik gebruik daarvan het paarse flesje. die is echt geweldig!
je hebt tevens van john frieda een tube 'secret agent' die is ook geweldig als je snel ff van je pluis af wilt
(echt maar klein puntje gebruiken anders lijkt je haar vet)
Nou hoop dat je der wat aan heb
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 01:25Pluizend haar heeft vooral met dit droge en koude weer te maken met de lage luchtvochtigheid, niet alleen ja haar pluist dan meer, maar het wordt ook nog eens gevoelig voor statische lading, waardoor het lijkt alsof het rechtop gaat staan.
Telkens als ik mijn laptop aanraak of een deur openmaak krijg ik een electrisch schokje. Mijn ex vriend durfde mij tijdens de koude wintermaanden soms niet aan te raken als ik mijn haar flink had uitgeborsteld, hij kreeg echt een flinke schok die zelfs duidelijk te horen was door een scherp knetterend geluid.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:10ik heb echt een goede tip! Aussie anti frizz masker! Duurt maar 3 minuten om in te trekken en het werkt echt geweldig! Er komt nog een review van op mijn blog met meer info, maar dacht kan je beter nu meteen helpen zodat je er zo snel mogelijk van af bent haha

John Frieda heeft ook een nieuw serum, met 2 lagen zeg maar, dat je moet schudden om het te mengen. Werkt ook heel goed!
Als je last hebt van statisch haar, niet perse pluizig, helpt het wel eens om haarlak op je borstel te doen en dan door je haar te borstelen. Weet niet of dat al gezegd was, heb de reacties niet doorgelezen..Mijn blog: BasedOnBeauty.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:20heb ik ook, ik doe altijd water er in met zon spuitding, dan is het ergste pluis weg, dan doe ik er haarmouse in.

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:23Ik doe er altijd haarmousse in na het douchen, dat werkt bij mij heel goed
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:43NIET FÖHNENFun is one of the best things in the world
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:48Serum gebruiken? Of een haarmaskertje?
En sowieso niet fohnen hoor daar wordt het pluizig van. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:41Ik had het niet gefohnt, dan heb je inderdaad kans dat het gelijk pluizig word (:
Ik gebruik meestal een serumpje, 's Morgens in doen en je haar pluist al een stuk minder! Andrelon heeft vind ik zelf ook hele fijne crempjes.♥ - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:49Altijd conditioner gebruiken, 's morgens beetje serum in je haar doen, liefste gewoon onderin je haar waar het pluist, NIET boven op! En 1 keer per week een haarmasker doet ook wonderen! En misschien als je je puntjes laat knippen het minder wordt? Ik had ook altijd pluizig haar, heb er bij de kapper nog geen 2 centimeter af laten knippen en het pluist echt helemaal niet meer!
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:50Ik fohn noooooit. En dan werkt uitstekend, is ook beter voor het haar.
Ook je haar niet in laagjes laten knippen, dan lijkt t erger.
Verder een serum en cremespoeling werken bij mij vaak goed. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 20:28Mijn blog: BasedOnBeauty.blogspot.com