1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Piercings

Dit onderwerp heeft 4259 reacties, en bestaat uit 171 pagina's. U bent momenteel op pagina 120 van 171.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 22:36.

Piercings

1. Small
    Afbeelding van demure

Elisa
    736 berichten
    Lid sinds November 2011

-

demure wijzigde dit bericht op 07-02-2012 17:14 met 100%: dubbel

2. Medium
    Afbeelding van xxROMYYxx

Romy
    1,326 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik heb totaal geen verstand van piercings.. Maar ik zou graag een helix willen, maar ik ben een bang dat het extreem veel pijn gaat doen, dat ik een bloemkooloor krijg of dat het gaat ontsteken.. En na hoelang kan je ong. weer zwemmen? Of kan dat meteen al?

3. Small
    Afbeelding van demure

Elisa
    736 berichten
    Lid sinds November 2011

pijn is voor iedereen anders, maar over het algemeen is het gewoon even een gemene steek. Als je je piercing steriel gezet is, je hem verzorgt en niet met vuilen handen eraan komt is de kans op een infectie klein. Je kan min. 3 maanden niet zwemmen, maar het beste is heel de genezingsperiode niet.

4. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    Excogitation schreef op 07 February 2012 @ 17:06:
    [...]

maar een mok lekt toch juist? haha.

Juist niet :P Ik gebruik altijd een glas, niet zo'n groot glas maar een kleinere waar normaal alcohol in zit (maar ook weer geen klein shotglaasje hoor;P)
    Inderdaad staan en dan er tegenaan doen en dan zitten/liggen. Gewoon het glas er tegenaan gedrukt houden, ik kan hem liggend ook nog wel eens los laten:P
    En als je hem eraf wil weer gaan staan natuurlijk

Trollolol

5. Medium
    Afbeelding van 1207

merel
    3,315 berichten
    Lid sinds August 2008

quote:
    xxROMYYxx schreef op 07 February 2012 @ 17:58: