1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Piercings

Dit onderwerp heeft 4259 reacties, en bestaat uit 171 pagina's. U bent momenteel op pagina 120 van 171.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 22:36.

Piercings

1. Small
    Afbeelding van demure

Elisa
    736 berichten
    Lid sinds November 2011

-

demure wijzigde dit bericht op 07-02-2012 17:14 met 100%: dubbel

2. Medium
    Afbeelding van xxROMYYxx

Romy
    1,326 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik heb totaal geen verstand van piercings.. Maar ik zou graag een helix willen, maar ik ben een bang dat het extreem veel pijn gaat doen, dat ik een bloemkooloor krijg of dat het gaat ontsteken.. En na hoelang kan je ong. weer zwemmen? Of kan dat meteen al?

3. Small
    Afbeelding van demure

Elisa
    736 berichten
    Lid sinds November 2011

pijn is voor iedereen anders, maar over het algemeen is het gewoon even een gemene steek. Als je je piercing steriel gezet is, je hem verzorgt en niet met vuilen handen eraan komt is de kans op een infectie klein. Je kan min. 3 maanden niet zwemmen, maar het beste is heel de genezingsperiode niet.

4. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    Excogitation schreef op 07 February 2012 @ 17:06:
    [...]

maar een mok lekt toch juist? haha.

Juist niet :P Ik gebruik altijd een glas, niet zo'n groot glas maar een kleinere waar normaal alcohol in zit (maar ook weer geen klein shotglaasje hoor;P)
    Inderdaad staan en dan er tegenaan doen en dan zitten/liggen. Gewoon het glas er tegenaan gedrukt houden, ik kan hem liggend ook nog wel eens los laten:P
    En als je hem eraf wil weer gaan staan natuurlijk

Trollolol

5. Medium
    Afbeelding van 1207

merel
    3,315 berichten
    Lid sinds August 2008

quote:
    xxROMYYxx schreef op 07 February 2012 @ 17:58:
    Ik heb totaal geen verstand van piercings.. Maar ik zou graag een helix willen, maar ik ben een bang dat het extreem veel pijn gaat doen, dat ik een bloemkooloor krijg of dat het gaat ontsteken.. En na hoelang kan je ong. weer zwemmen? Of kan dat meteen al?
    Ik heb een forward helix. Pijn is voor iedereen anders, maar ik voelde alleen een klein prikje. Als je hem bij een goede shop laat piercen en hem goed verzorgd met desinfecterende zeep, is de kans op een bloemkooloor en ontsteking klein. En zwemmen mag niet tijdens de genezing, volgens mij 6 weken ofzo.

6. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    1207 schreef op 07 February 2012 @ 18:54:
    [...]

Ik heb een forward helix. Pijn is voor iedereen anders, maar ik voelde alleen een klein prikje. Als je hem bij een goede shop laat piercen en hem goed verzorgd met desinfecterende zeep, is de kans op een bloemkooloor en ontsteking klein. En zwemmen mag niet tijdens de genezing, volgens mij 6 weken ofzo.
    Liever zeezout dan zeep eigenlijk. En zwemmen inderdaad niet tijdens de genezing, maar dat is niet 6 weken maar maanden. ;P

Trollolol

7. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Fossil schreef op 07 February 2012 @ 19:02:
    [...]

Liever zeezout dan zeep eigenlijk. En zwemmen inderdaad niet tijdens de genezing, maar dat is niet 6 weken maar maanden. ;P
    6 maanden niet zwemmen?

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

8. Large
    Afbeelding van CHERRYBLOSSOMS

Loes
    6,525 berichten
    Lid sinds November 2007

Klopt, gedurende de genezing niet zwemmen. Bij mij was dat zo'n 9 maanden.

Wij gaan trouwen op 15.06.12!

9. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    Sparrow schreef op 07 February 2012 @ 19:03:
    [...]

6 maanden niet zwemmen?
    ik zou toch zo'n 6-9 maanden aanhouden ja.

Trollolol

10. Xtra-small
    Afbeelding van aliuqett

Shanna
    60 berichten
    Lid sinds January 2012

Als ik een tweede tongpiercing erbij wil laten zetten kan datniet doorscheuren ofzo? Anders heb ik dalijk een heel groot gat..

11. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

Misschien als ze slecht zijn gezet en jij aan je piercings gaat zitten trekken wel ja. Maar in principe gaat het niet scheuren :P

Trollolol

12. Small
    Afbeelding van xnagellakjex

Melkiee
    180 berichten
    Lid sinds November 2010

Ik weet dat t waarschijnlijk veel pijn doet om een helix te laten zetten, maar ik vind het heel gaaf dus alsnog wil ik het laten doen!

wat is het verschil dat piercen beter is dan laten schieten?
    en wat is pijnlijker piercen of laten schieten?

Btw ; ik wil niet zo`n mega gat doen maar zoiets voor een normale oorbel zegmaar misschien maakt dat ook nog uit qua pijn ;-)

ik weet `t wie mooi wil zijn wil pijn lijden.. maar ik niet, haha ! (:
    alvast bedankt, xxxx

www.YeahMelissa.blogspot.com

13. Small
    Afbeelding van Kellay

Kelly
    998 berichten
    Lid sinds August 2011

quote:
    xnagellakjex schreef op 07 February 2012 @ 22:06:
    Ik weet dat t waarschijnlijk veel pijn doet om een helix te laten zetten, maar ik vind het heel gaaf dus alsnog wil ik het laten doen!

wat is het verschil dat piercen beter is dan laten schieten?
    en wat is pijnlijker piercen of laten schieten?

Btw ; ik wil niet zo`n mega gat doen maar zoiets voor een normale oorbel zegmaar misschien maakt dat ook nog uit qua pijn ;-)

ik weet `t wie mooi wil zijn wil pijn lijden.. maar ik niet, haha ! (:
    alvast bedankt, xxxx

Het schieten gebeurt met een piercing die bot is en versplintert als het ware het kraakbeen (vandaar die kraakbeen "bult" achter het oor).
    Het piercen gebeurt echter met een scherpe naald die er doorheen glijd en dus het kraakbeen dus intact houd.

Een helix piercing kun je laten zetten met 1,2 mm & 1,6 mm

Ik hoop dat dit een beetje je vragen beantwoord :)

14. Medium
    Afbeelding van xxROMYYxx

Romy
    1,326 berichten
    Lid sinds February 2009

Okee bedankt voor jullie reacties!
    Ik ben nu wel aan het twijfelen of het wel zo handig is om hem nu
    te laten zetten? Want begin juli ga ik op vakantie en dan ben ik
    zeker wel van plan om te gaan zwemmen..

15. Small

Melkiee
    180 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    Kellay schreef op 07 February 2012 @ 22:18:
    [...]

Het schieten gebeurt met een piercing die bot is en versplintert als het ware het kraakbeen (vandaar die kraakbeen "bult" achter het oor).
    Het piercen gebeurt echter met een scherpe naald die er doorheen glijd en dus het kraakbeen dus intact houd.

Een helix piercing kun je laten zetten met 1,2 mm & 1,6 mm

Ik hoop dat dit een beetje je vragen beantwoord :)
    Dus eigenlijk valt het wel mee? ik ben echt verschrikkelijk bang dat ik als ik t laat doen loop te huilen van de pijn haha (:

16. Small
    Afbeelding van Kellay

Kelly
    998 berichten
    Lid sinds August 2011

Haha ik weet niet wat jouw pijngrens is maar het doet niet zo'n zeer. Fijn gevoel is anders ja.

17. Small

Melkiee
    180 berichten
    Lid sinds November 2010

haha, ik kan aardig tegen pijn best wel heel erg alleen ik en naalden.. geen combi haha. oke heel erg bedankt ! :D

18. Large
    Afbeelding van Titanium

Donna
    5,056 berichten
    Lid sinds May 2011

Ik wil een tragus :D

19. Xtra-small
    Afbeelding van xCoconut

Liz
    47 berichten
    Lid sinds July 2011

hee ik heb een tragus piercing (wat ik overigens niemand aan wil raden te doen als je niet van pijn houdt want deze doet wel echt pijn) maargoed ik heb er nu een staafje inzitten van 1,2 mm dik maar er zijn ook staafjes van 1,6 mm dik. wat ik me dus afvraag als ik straks een staafje van 1,6 mm erin doe en later weer een 1,2 mm is het gat dan beetje opgerekt ofzo dat die 1,2 wat losser zit? zou heel fijn zijn als iemand me dit kan vertellen! want wil niet dat mn 1,2 mm straks beetje losjes hangt ofzo..

20. Large

Loes
    6,525 berichten
    Lid sinds November 2007

Pijn verschilt per persoon, ik had geen pijn bijvoorbeeld.
    Je kunt niet zomaar een staafje van een andere maat erin rammen, daar moet je hem voor stretchen en veel geduld mee hebben. Je fistula is precies gevormd naar het sieraad, dus ik snap niet goed waarom hij losser moet. Er komt dan alleen makkelijker vuil in.

21. Xtra-small
    Afbeelding van xCoconut

Liz
    47 berichten
    Lid sinds July 2011

^Hij moet ook juist niet losser, ik vraag me alleen af of het losser wordt want er zijn heel veel balletjes die niet op een 1,2 mm passen en wel op een 1,6 en die vind ik juist leuk. dus als ik dan een staafje van 1,6 erin doe wil ik niet dat die van 1,2 daarna te los zit snap je?
    en dat van pijn ja dat is wel bij iedereen verschillend alleen na mijn ervaring zou ik het niemand aanraden ;)

22. Large

Loes
    6,525 berichten
    Lid sinds November 2007

Je had er niets bij gezet over balletjes? Ik zou het dus alsnog afraden om je kraakbeen te gaan stretchen en dus helemaal om te switchen tussen maten in kraakbeen.

23. Small
    Afbeelding van Kellay

Kelly
    998 berichten
    Lid sinds August 2011

Ik vind het een beetje raar om het af te raden alleen om jij een "slechte" ervaring hebt met een piercing, er zijn 1000en mensen die geen problemen hebben en nu raad jij het af omdat het bij jou pijn doet.

24. Small
    Afbeelding van aimeemerit

Merit
    115 berichten
    Lid sinds January 2012

Ik krijg een helixpiercing eind maart.
    En dan is het een paar maanden later alweer zomervakantie, dus dan wil ik natuurlijk wel zwemmen ! :P
    maar wat gebeurt er als je gaat zwemmen terwijl je piercing eigenlijk nog moet genezen?
    Hoe zien de 1,2 mm en 1,6 mm helixpiercingen eruit?
    Is een 1,2 mm piercing ongeveer hetzelfde als een gewoon knopje in je oorlel?
    Alvast bedankt :) xx

25. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Fossil schreef op 07 February 2012 @ 19:10:
    [...]

ik zou toch zo'n 6-9 maanden aanhouden ja.

Ah jeetje, dan kan ik hem echt nooit zetten omdat je dan altijd in de knoei zit met de zomervakantie, of ik moet ze rond mijn verjaardag (september) laten zetten.. Mm ik wil het nu zo graag :')

Is het heel slecht om toch te doen dan? Of is het gewoon een advies?

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?