1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Meer zelfvertrouwen!

Dit onderwerp heeft 2108 reacties, en bestaat uit 85 pagina's. U bent momenteel op pagina 82 van 85.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 12:12.

Meer zelfvertrouwen!

1. Xtra-small
    Afbeelding van PerzikAardbei

sarina
    11 berichten
    Lid sinds September 2011

quote:
    SilverBlueberry schreef op 02 January 2012 @ 17:21:
    Ik ben vaak onzeker omdat ik nogal verlegen ben. Of gewoon niet zo veel weet te zeggen. Dan ben ik bang dat het gesprek stil valt ofzo. Heeft iemand daar tips voor? :( En het is nog vervelender voor me omdat ik vroeger eigenlijk best druk enzo was en iig bijna nooit onzeker bij mensen die ik beter kende. Alleen nu wel en het is gewoon zo raar dat ik nu ineens vaak niks weet te zeggen. Dan voel ik me ook heel saai terwijl ik dat vroeger eigenlijk helemaal niet was (maar zelfs een van de drukste in de klas).
    Jaa dat heb ik ook En dat is irritant >:(

2. Xtra-small
    Afbeelding van chocolaatje11

Eva
    39 berichten
    Lid sinds September 2011

Ik ben onzeker als ik op mijn toneelgroep ben. Ik hou van acteren en vind het geweldig, alleen ben ik een van de jongste. Er zijn allemaal oudere mensen van rond de zestien en die vind ik dan veel beter dan mij. Dan denk ik, wat moeten die nou met een meisje van mijn leeftijd. Ik kijk echt tegen ze op en voel me zo onzeker. Dan zie ik ze grapjes maken enzo, en dan voel ik me ook onzeker. Het gekke is dat ik op school wel heel zelfverzekerd ben. Heeft iemand tips??

3. Small
    Afbeelding van fashionloverrrx

Lisa
    380 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    chocolaatje11 schreef op 04 February 2012 @ 17:11:
    Ik ben onzeker als ik op mijn toneelgroep ben. Ik hou van acteren en vind het geweldig, alleen ben ik een van de jongste. Er zijn allemaal oudere mensen van rond de zestien en die vind ik dan veel beter dan mij. Dan denk ik, wat moeten die nou met een meisje van mijn leeftijd. Ik kijk echt tegen ze op en voel me zo onzeker. Dan zie ik ze grapjes maken enzo, en dan voel ik me ook onzeker. Het gekke is dat ik op school wel heel zelfverzekerd ben. Heeft iemand tips??
    Doe gewoon zoals je gewend bent, en als ze je dan niet mogen is het hun probleem! :)

4. Large
    Afbeelding van levine

space bound
    9,968 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik ben over het algemeen echt best zelfverzekerd (geworden), ik was vroeger namelijk echt ziekelijk onzeker, mijn uiterlijk was een obsessie en ik kon niet normaal praten met andere mensen zonder dood te gaan van binnen. Geleidelijk is dat overgegaan en nu heb ik echt nauwelijks moeite om mensen aan te spreken, ben eerder spontaan dan echt verlegen en daarbij heb ik mijn uiterlijk geaccepteerd. Sure, ik heb dagen waar ik echt denk van: Oh mijn God, ik heb er nog nooit zo shitty uitgezien maar over het algemeen weet ik dat het met mijn uiterlijk redelijk goed zit EN daarbij vind de leukste knapste meest aantrekkelijke jongen EVER mij ook leuk en dat is OOK niet slecht voor je zelfvertrouwen zeg maar. Dus ja. Ik ben blij.

le operation bart 141010. i just want someone elses holiday

5. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,712 berichten
    Lid sinds November 2010

/

Moonkissed wijzigde dit bericht op 10-03-2012 15:11 met 99%

6. Xtra-small
    Afbeelding van XNatassjaaX

Natasja
    2 berichten
    Lid sinds February 2012

Inderdaaad! K vind deze site echt cool, en leuk hihi$
    Zouden jullie eventjes op mij willen stemmen? Kleine moeite toch? (: Hihi
    http://www.melwallisdevries.be/acties/stemmen.php?id=888

Alvast heeeel erg bedanktt!!

7. Small
    Afbeelding van OutThere

Linda
    147 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik ben zo onzeker over mn uiterlijk, ik vind niks mooi.
    Terwijl andere zeggen dat ik zo'n mooie meid bent, ook zeggen het het soms uit het niets.
    Maar ik geloof het niet
    :(

8. Small
    Afbeelding van xnagellakjex

Melkiee
    180 berichten
    Lid sinds November 2010

ik ben 'onzeker' over mn stijl..
    ik ben meer jongensachtig zegmaar een stoer meisje. [ niet arrogant bedoeld maar tis zo] ik vind weinig meisjes kleding leuk, en als ik een winkel binnen stap kijk ik meestal eerst bij de jongens.
    En sommige proberen me te veranderen. daar heb ik geen zin in
    ben ik niet goed genoeg ofzo.

sorry, ik stel me aan ^^

www.YeahMelissa.blogspot.com

9. Xtra-small
    Afbeelding van NIETWAAR

Linda
    84 berichten
    Lid sinds September 2008

Cheer up!!

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lz3fqjsaiR1r3uyx9o1_500.jpg

http://30.media.tumblr.com/tumblr_luzq7lgSpg1r00euuo1_250.jpg

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lw0r3o59961qiq6v7o1_250.jpg

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lxjwuqnpSz1qd291ho1_250.jpg

http://media.tumblr.com/tumblr_lpzz1yiBb21qle6h7.gif

http://media.tumblr.com/tumblr_ljm6svkv2d1qbetw8.gif

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lvsaaqMi331r5hrkzo1_500.gif

http://media.tumblr.com/tumblr_lxagpbgoZG1r1z1va.gif

http://media.tumblr.com/tumblr_lyw5bfx7RL1r2ygl8.gif

10. Xtra-large
    Afbeelding van Zebrasok

Liset
    16,775 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik ben echt heel erg verlegen en onzeker en weet niet wat ik ermee aan moet.

11. Xtra-small
    Afbeelding van Michelle23432

Michelle
    2 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik had vroeger ook moeite om mij zelfverzekerd te voelen.. Ik denk dat het belangrijkste is dat je je zelf moet accepteren en vooral je leuke dingen aan je moet weten. Dan gaat dit vanzelf over!

12. Xtra-small
    Afbeelding van nobody184

Lara
    4 berichten
    Lid sinds February 2012

als je vrolijk bent maak je een lijst van dingen die je leuk vind aan jezelf! als je onzeker bent kijk je weer even naar die lijst! dat helpt echt!!!

13. Small
    Afbeelding van punthoofd

Noa
    159 berichten
    Lid sinds August 2010

Ik was eigenlijk nooit onzeker, maar de laatste tijd wel, omdat ik gewoon merk dat ik een buikje begin te krijgen. Ik ben echt niet dik voor de rest , maar dan kijk ik naar beneden en dan zie ik mijn buikje (ondertussen denk ik wel buik) en dan kan ik me echt er aan ergeren dat ik niet gewoon ga sporten. Ik had nooit van tennis af moeten gaan, dan was het allemaal niet gebeurd. Ik ben er echt de hele tijd attent op en mijn garderobe bestaat voornamelijk uit strakkere dingen omdat ik vroeger nou eenmaal best dun was, dus nu moet ik sparen voor allemaal nieuwe dingen. En wat me ook opvalt is dan veel meisjes zich echt mooi op kunnen maken, als je van dichtbij kijkt hebben ze best een onzuivere huis maar van een paar meter afstand lijkt hij echt perfect gaaf, en ik weet gewoon dat dat bij mij niet zo is, volgens mij zie ik eruit alsof ik 24/7 ziek ben.
    ik wil me ook zo mooi op kunnen maken en me weer zo goed voelen als een klein jaartje geleden.

okee dat moest er eventjes uit. sorry dat ik zeur en me aanstel,maar het moest even.

14. Small
    Afbeelding van MeMango

Manon
    655 berichten
    Lid sinds January 2011

^dat buikje heb ik precies hetzelfde!
    en ik blijf maar eten en eten. zó slecht!

15. Xtra-small
    Afbeelding van Fayan

Sanne
    56 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik ben heel erg onzeker over m'n lengte: 1.85.
    Ugh, echt vre-se-lijk ik toren boven elk meisje uit, en de jongens die ik leuk vind zijn dus echt kleiner dan mij.
    En ik kan gewoon dus NEVER hakken dragen.

16. Medium
    Afbeelding van TeenageDream_

lalala
    1,570 berichten
    Lid sinds November 2011

Ik ben niet tevreden met mezelf, mijn klas is onuitstaanbaar, en ik zit er maar ongelukkig tussen. Ze plagen me met een jongen, dat we zo goed bij elkaar passen. (Onze namen lijken op elkaar.. Wow, nu passen we echt zo bij elkaar) Voor de rest praten ze niet zoveel met me, ik niet met hen. Ik wou dat ik wat kon zeggen, wat durfde te zeggen..

17. Medium
    Afbeelding van CHOCOCOOKIE

#
    3,509 berichten
    Lid sinds November 2007

Hm. Ik ben ook best onzeker.. Niet over mijn uiterlijk maar mijn persoonlijkheid. Ik ben heel verlegen. Ik weet vaak niet wat ik moet zeggen of hoe ik moet reageren.. Tenzij ik weet waar ik over praat óf iets wat ik heb meegemaakt. Maar alsnog sta ik dan niet graag op de voorgrond. Als ik wat zeg ben ik bang dat ik wat verkeerds zeg of dat mensen mij niet verstaan. Ik heb ook niet zo'n harde stem.

Het is trouwens ook zo.. Als ik ergens heel stil ben, durf ik op een gegeven moment ook niks meer te zeggen. Omdat ik er dan buiten val. Maarja eigenlijk doe ik het dan ook zelf..

Binnenkort ga ik stoppen bij m'n huidige baantje. Ik wil ergens anders werken. Hoop zo dat er dan eindelijk eens verandering in kom. Ik word gek van mezelf.

*

18. Small
    Afbeelding van LaserBeam

Linde
    807 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben ook echt heel onzeker. Heb ook een buik, ben heel plat (waarom hoopt het vet zich niet op de juiste plekken op >.<) en dan heb ik vrij dunne armen en benen. Ik loop vreemd, ik heb de stem van een 8 jarig jongentje en ik ben nergens echt goed in. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik overal maar tussenzweef en als iemand mn goede punten aanwijst geloof ik het gewoon niet, of dan heb ik zoiets van ''Ja, maar met dit en dat bereik je niks''

Ik raak zo gefrustreerd van mezelf lol.

19. Small
    Afbeelding van XMrNoodlesX

S.
    469 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    CHOCOCOOKIE schreef op 25 February 2012 @ 23:52:
    Hm. Ik ben ook best onzeker.. Niet over mijn uiterlijk maar mijn persoonlijkheid. Ik ben heel verlegen. Ik weet vaak niet wat ik moet zeggen of hoe ik moet reageren.. Tenzij ik weet waar ik over praat óf iets wat ik heb meegemaakt. Maar alsnog sta ik dan niet graag op de voorgrond. Als ik wat zeg ben ik bang dat ik wat verkeerds zeg of dat mensen mij niet verstaan. Ik heb ook niet zo'n harde stem.

Het is trouwens ook zo.. Als ik ergens heel stil ben, durf ik op een gegeven moment ook niks meer te zeggen. Omdat ik er dan buiten val. Maarja eigenlijk doe ik het dan ook zelf..

Binnenkort ga ik stoppen bij m'n huidige baantje. Ik wil ergens anders werken. Hoop zo dat er dan eindelijk eens verandering in kom. Ik word gek van mezelf.
    Story of my life. Serieus, het lijkt alsof ik dit zelf getypt heb.

A hot lifeguard is like kleenex, use once and throw away! - Blair Waldorf

20. Xtra-small
    Afbeelding van bubblepopx

Lilly
    93 berichten
    Lid sinds August 2011

Dat heb ik ook.

Ik denk dat iedereen me heel erg saai vind. Ik kan nooit lange gesprekken hebben omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Daardoor praat ik bijna nooit en ik kan ook niet leuke gesprekken hebben met m'n vrienden.

Sowieso durf ik vaak niet iets te zeggen tegen mensen omdat ze me indd toch niet verstaan of me wel horen maar gewoon negeren omdat ik een zachte kinderachtige stem heb :/. Nu denkt iedereen van m'n klas dat ik zo'n verlegen meisje ben.

21. Small
    Afbeelding van AgejoLove17

Weet je al =D
    321 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik heb soms echt zo'n hekel aan mijn uiterlijk
    vroeger toen ik 13 ofzo was toen liep er heel erg gothic bij en keek ik altijd heel erg boos en ik was ook boos mensen zeiden altijd dat ik lelijk was..
    nou zei mijn vriend laatst dat als je je lelijk voelt ookal ben je knap/average maar je lelijkheid uitstraalt dan gaan mensen je ook echt als lelijk zien...
    ik begin me dan echt te vragen of dat zo is..
    want eigelijk krijg ik altijd wel aandacht van jongens enzo maar het lijkt wel bij alsof 100 complimenten die 3 gemene opmerkingen niet goed kunnen maken
    Ik wil zelfverzekerd zijn en mezelf ''redelijk'' vinden
    Ik haat spiegels...soms kijk in de spiegel en denk ik ...mwah..
    en dan kijk in een ander en dan denk ik O_____O jezus wat een gedrocht!
    ik haat de mensen die mij zo hebben genoemd serieus ik wens ze geen gelukkig leven toe ik wens ze een rot leven toe. hoe gemeen dat ook klinkt
    hun hebben mijn hele zelfbeeld verpest...

22. Medium
    Afbeelding van SilverBlueberry

SilverBlueberry
    4,073 berichten
    Lid sinds October 2009

Ik las deze reactie op youtube ineens, ik vond het wel mooi!

I just realized something... Life is worth much more than how fat you are. How ugly you look. How lonely you feel. You have life. Life is the biggest prize anyone can offer. You live. Embrace it.

Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often

23. Medium
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    4,971 berichten
    Lid sinds September 2011

Wat ik (zelf) nog mooier vond en me ook erg heeft geholpen:

"Life is easy, we make it complicated"

Op zich wel waar, we maken het gewoon moeilijk voor onszelf (en voor elkaar). Ik ben zo anders gaan kijken naar... alles!

24. Xtra-small
    Afbeelding van Mathematically

L
    13 berichten
    Lid sinds March 2012

quote:
    Silverbleed schreef op 08 March 2012 @ 15:52:

Op zich wel waar, we maken het gewoon moeilijk voor onszelf (en voor elkaar). Ik ben zo anders gaan kijken naar... alles!
    Ja, daar heb je wel gelijk in. We kunnen ons leven zo makkelijk veranderen.. Maar toch doen we er zo moeilijk over. En heel erg bedankt voor het zinnetje, ik ga 'm onthouden ^^

25. Medium
    Afbeelding van like_a_boss

Tess
    1,673 berichten
    Lid sinds March 2012

quote:
    Silverbleed schreef op 08 March 2012 @ 15:52:

Dit is echt helemaal waar.

Niemand is alles, niemand is niets. Iedereen is altijd iets.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?