Dit onderwerp heeft 2108 reacties, en bestaat uit 85 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 85.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 12:12.
Meer zelfvertrouwen!
- Geplaatst op zaterdag 08 maart 2008 15:12Als iemand nog iets weet waar ik wat over kan schrijven..
PLEASE TELL IT ME!!
i'm waiting
xx - Geplaatst op zaterdag 08 maart 2008 20:47~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote]pantoffeltje schreef op 04 maart 2008 @ 20:52:
Kleding
Zo zit het ook met de gekleurde skinny. Eerst is het absoluut not done bij de populaire meiden, en lachen ze je vierkant uit als je erin loopt.
Nu zie je niet anders...
quote]
DANK JE!!
Ik werd eerst vies nabekeken op school,omdat ik een luipaardbroek,een
rode en blauwe skinny heb.Ik ben ze toch gewoon blijven dragen,en raad eens?
Een vriendin van me zei dat ze me bewondert omdat ik niet naar de
anderen luister en gewoon mezelf trouw blijf,en NOG beter,een ander
meisje heeft dezelfde rode skinny gekocht!!
Nu heb ik commentaar op mn rood haar (mama heeft ze gekleurd),
echt van alles zoals "BAHA,ze is echt zo lelijk,alsof dit veel verandert"
Mr twee vriendinnen (die niet op deze school zitten) waren er dan
weer helemaal weg van
Moest ik eens zeggen,want ik loop er nu al twee dagen mee rond
(nah ja,ik twijfel gewoon teveel aan mezelf en dus komen zo'n dingen hard
aan)Kiro is MIJN aapje - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 12:13
Ik heb veel respect voor jou! Ik vind het heel goed dat je je niks aantrekt van die koeien die zoiets zeggen!quote:Billvie schreef op 08 maart 2008 @ 20:47:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\[quote][b][message=2526982,noline]pantoffeltje schreef op 04 maart 2008 @ 20:52[/message]:[/b]
[b]Kleding[/b]
Zo zit het ook met de gekleurde skinny. Eerst is het absoluut not done bij de populaire meiden, en lachen ze je vierkant uit als je erin loopt.
Nu zie je niet anders...
quote]
DANK JE!!
Ik werd eerst vies nabekeken op school,omdat ik een luipaardbroek,een
rode en blauwe skinny heb.Ik ben ze toch gewoon blijven dragen,en raad eens?
Een vriendin van me zei dat ze me bewondert omdat ik niet naar de
anderen luister en gewoon mezelf trouw blijf,en NOG beter,een ander
meisje heeft dezelfde rode skinny gekocht!!
Nu heb ik commentaar op mn rood haar (mama heeft ze gekleurd),
echt van alles zoals "BAHA,ze is echt zo lelijk,alsof dit veel verandert"
Mr twee vriendinnen (die niet op deze school zitten) waren er dan
weer helemaal weg van
Moest ik eens zeggen,want ik loop er nu al twee dagen mee rond
(nah ja,ik twijfel gewoon teveel aan mezelf en dus komen zo'n dingen hard
aan)Love Letters - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 15:18ach jaa...

je hebt van die mensen
- Geplaatst op zondag 16 maart 2008 15:32Goed topic!!

- Geplaatst op zondag 16 maart 2008 15:47ik ben ook heel onzeker....
als ik hier of op een andere forum een foto van mezelf ga neerzetten dan word ik uitgescholden voor lelijk, mongool en ik werd afgekraakt.
in mijn gastenboek ook.
en op school schelden ze ook.
en míjn vriendin zei zelfs dat ik lelijk ben!
terwijl zij zelf gewoon lelijk is.
ze is me enige vriendin.
ik vínd mezelf ook heel super lelijk.
en dat zit constant in mijn hoofd, dat ik lelijk ben.
ik zou gewoon mooi willen zijn, ik denk dat ik voor altijd zo lelijk blijf.
(ik wil niet zielig doen ofzo, want dit moest er gewoon ff uit)
maar nu gaat het allemaal wel wat beter, en op school schelden ze niet meer.
maar nog wel als ik hier een foto dump van mezelf (wat ik dus niet meer doe)
ik ben nog wel wat onzeker.
maar ik verberg mijn onzekerheid gewoon.
en nu gaat iedereen vast en zeker zeggen dat ik zielig ben of dat ik me aanstel.
maar ik heb wel wat aan die tips
donutLIFE wijzigde dit bericht op 16-03-2008 16:33 met 35% - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 16:10Hoe zielig,mensen op een foto beoordelen
Ik bedoel,ik hou van mn vriendinnen om wie ze zijn
en niet om hoe ze dr uit zien
Ik denk zo: liever lelijk vanbuiten,dan vanbinnen
Trouwens,aan 'lelijkheid' kun je nog iets doen,
als je qua karakter tegenvalt heb je een groter probleem
Toch?Kiro is MIJN aapje - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 16:16
- Geplaatst op zondag 16 maart 2008 16:36quote:Ik verscheurde je foto, heb je brieven verbrand. In m'n hart moet ik huilen, maar ik doe nonchalant....
- Geplaatst op zondag 16 maart 2008 17:01quote:prizzy_12 schreef op 16 maart 2008 @ 15:47:
ik ben ook heel onzeker....
als ik hier of op een andere forum een foto van mezelf ga neerzetten dan word ik uitgescholden voor lelijk, mongool en ik werd afgekraakt.
in mijn gastenboek ook.
en op school schelden ze ook.
en míjn vriendin zei zelfs dat ik lelijk ben!
terwijl zij zelf gewoon lelijk is.
ze is me enige vriendin.
ik vínd mezelf ook heel super lelijk.
en dat zit constant in mijn hoofd, dat ik lelijk ben.
ik zou gewoon mooi willen zijn, ik denk dat ik voor altijd zo lelijk blijf.
(ik wil niet zielig doen ofzo, want dit moest er gewoon ff uit)
maar nu gaat het allemaal wel wat beter, en op school schelden ze niet meer.
maar nog wel als ik hier een foto dump van mezelf (wat ik dus niet meer doe)
ik ben nog wel wat onzeker.
maar ik verberg mijn onzekerheid gewoon.
en nu gaat iedereen vast en zeker zeggen dat ik zielig ben of dat ik me aanstel.
maar ik heb wel wat aan die tips
Meid, even voor de duidelijkheid: niemand die denkt 'wat zeur je' of zoiets, integendeel, ik vind het alleen maar verschrikkelijk dat mensen zó tegen jou durven doen.
Misschien ben je inderdaad niet een van de allerknapsten op de wereld, maar wat geeft dat?
Zoals iedereen hier al zegt: innerlijk is duizend keer belangrijker dan uiterlijk.
Natuurlijk kijk als je een persoon voor het eerst ziet naar de buitenkant, maar zeg nou zelf: als jij met jou vriendin kletst kijk je toch ook niet de hele tijd naar hoe ze eruit ziet?
Het is belachelijk dat mensen je zó uitschelden, waarschijnlijk weten ze niet hoeveel pijn ze je daarmee doen, en als ze dit wel weten vinden ze dat alleen maar leuk.
Hoe moeilijk het ook is: probeer er boven te staan!
Negeer het gepest, de opmerkingen, alles!
Als jij in huilen uitbarst in hun bijzijn, denken ze alleen maar 'zo, dat is ook weer gelukt' en hebben ze nog meer lol.
Ik kan het me niet voorstellen dat ik ooit een keer zoiets zou zeggen tegen iemand, maar helaas.. zulk soort mensen zullen altijd blijven bestaan.
Maar zeg nou zelf, zijn de pesters nou zo super geweldig?
Vast niet.
Vaak pesten mensen omdat ze zélf onzeker zijn, ontzettend verkeerd natuurlijk, maar helaas is hier weinig aan te doen.
En kijk is naar de populaire meiden op school, die lopen te pronken en kijken op hun 'ik ben zo mooi' manier. Zijn die nou zo geweldig?
Ik zou zo niet willen zijn hoor!
Want niemand (oke, bijna niemand dan) vind hun aardig, en de leukste meiden behoren niet tot die arrogante groep hoor.
Probeer echt blij te zijn met jezelf, doe dingen waar je gelukkig van wordt etc.etc.
Het helpt echt je beter te voelen, en ik garandeer je: ooit (misschien over een maand, misschien over een jaar..) is het gepest helemaal over en ben je gelukkig met wie je bent.
Ik denk dat het goed is voor jou om een lijstje te maken met dingen waarmee jij gelukkig bent, zodat als je je weer is helemaal rot voelt je daarnaar kan kijken, dan voel je je gelijk weer iets opgeluchter.
Ik hoop dat het straks allemaal helemaal goedkomt,
Liefs
xxpantoffeltje wijzigde dit bericht op 16-03-2008 18:14 met 46% - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 19:16de 'populaire' meiden worden hier ook altijd uitgescholden als bitchy & arrogant.. best erg toch ook, want een heel goede vriendin van mij is zelf, op andere school, ook behoorlijk poulair zeg maar.. & ook zij wordt 'gehaat' door sommige mensen, gewoon omdat ze een leuk leven heeft (&jaaa, ik weet echt heel zeker dat ze geen kreng is ofzo, je hoeft ook niet der humor te begrijpen om haar aardig te kunnen vinden. Mensen denken gewoon; populair? ohw.. das vast een trut.
Ook zij is namelijk best onzeker, zeker als je de mensen zo over haar hoort praten en das ook gewoon niet eerlijk :| - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 19:27ik heb ook zo'n tijd gehad
dat me zelfvertrouwe echt op 0 stond.
maar toen ben ik naar de bieb gefietst, heb alle boeken
die ik kon vinden over dat onderwerp uitgeleend & ik ben
beginnen lezen & toepassen!
staan heeel handige tips in die boeken
vaak zijn het deskundigen enzo die ze schrijven dus dat zou ik zeker proberen! - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 20:14
Dat is zó ontzettend waar. Respect.quote:pantoffeltje schreef op 16 maart 2008 @ 17:01:
[...]
Meid, even voor de duidelijkheid: niemand die denkt 'wat zeur je' of zoiets, integendeel, ik vind het alleen maar verschrikkelijk dat mensen zó tegen jou durven doen.
Misschien ben je inderdaad niet een van de allerknapsten op de wereld, maar wat geeft dat?
Zoals iedereen hier al zegt: innerlijk is duizend keer belangrijker dan uiterlijk.
Natuurlijk kijk als je een persoon voor het eerst ziet naar de buitenkant, maar zeg nou zelf: als jij met jou vriendin kletst kijk je toch ook niet de hele tijd naar hoe ze eruit ziet?
Het is belachelijk dat mensen je zó uitschelden, waarschijnlijk weten ze niet hoeveel pijn ze je daarmee doen, en als ze dit wel weten vinden ze dat alleen maar leuk.
Hoe moeilijk het ook is: probeer er boven te staan!
Negeer het gepest, de opmerkingen, alles!
Als jij in huilen uitbarst in hun bijzijn, denken ze alleen maar 'zo, dat is ook weer gelukt' en hebben ze nog meer lol.
Ik kan het me niet voorstellen dat ik ooit een keer zoiets zou zeggen tegen iemand, maar helaas.. zulk soort mensen zullen altijd blijven bestaan.
Maar zeg nou zelf, zijn de pesters nou zo super geweldig?
Vast niet.
Vaak pesten mensen omdat ze zélf onzeker zijn, ontzettend verkeerd natuurlijk, maar helaas is hier weinig aan te doen.
En kijk is naar de populaire meiden op school, die lopen te pronken en kijken op hun 'ik ben zo mooi' manier. Zijn die nou zo geweldig?
Ik zou zo niet willen zijn hoor!
Want niemand (oke, bijna niemand dan) vind hun aardig, en de leukste meiden behoren niet tot die arrogante groep hoor.
Probeer echt blij te zijn met jezelf, doe dingen waar je gelukkig van wordt etc.etc.
Het helpt echt je beter te voelen, en ik garandeer je: ooit (misschien over een maand, misschien over een jaar..) is het gepest helemaal over en ben je gelukkig met wie je bent.
Ik denk dat het goed is voor jou om een lijstje te maken met dingen waarmee jij gelukkig bent, zodat als je je weer is helemaal rot voelt je daarnaar kan kijken, dan voel je je gelijk weer iets opgeluchter.
Ik hoop dat het straks allemaal helemaal goedkomt,
Liefs
xx - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 20:18toppie topic!
- Geplaatst op zondag 16 maart 2008 20:19Goed topic!I was shot in the back by nilfisk addicted cowboys
- Geplaatst op zondag 16 maart 2008 20:24quote:xPAULA schreef op 16 maart 2008 @ 19:16:
de 'populaire' meiden worden hier ook altijd uitgescholden als bitchy & arrogant.. best erg toch ook, want een heel goede vriendin van mij is zelf, op andere school, ook behoorlijk poulair zeg maar.. & ook zij wordt 'gehaat' door sommige mensen, gewoon omdat ze een leuk leven heeft (&jaaa, ik weet echt heel zeker dat ze geen kreng is ofzo, je hoeft ook niet der humor te begrijpen om haar aardig te kunnen vinden. Mensen denken gewoon; populair? ohw.. das vast een trut.
Ook zij is namelijk best onzeker, zeker als je de mensen zo over haar hoort praten en das ook gewoon niet eerlijk :|
HO! ik bedoelde het niet zo van dat iedereen die populair is een bitch is enzo. Natuurlijk niet!
er zijn ook genoeg leuke meiden hoor, ik heb namelijk ook vwel leuke populaire vriendinnen.
Maar in dit geval gaat het om de niet zo leuke mensjes
idd is dat ook weer een probleem.. eigelijk is het ook nooit goed.
Ben je populair wordt er over je gepraat, ben je niet populair wíl je populair zijn, etc.etc.
Eigelijk geldt altijd hetzelfde: probeer boven de mensen te staan die over jou praten/je pesten etc.
Dit helpt jou het meest, en de rot opmerkingen zullen het snelst stoppen... - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 20:27quote:Giiiaaa schreef op 16 maart 2008 @ 19:27:
ik heb ook zo'n tijd gehad
dat me zelfvertrouwe echt op 0 stond.
maar toen ben ik naar de bieb gefietst, heb alle boeken
die ik kon vinden over dat onderwerp uitgeleend & ik ben
beginnen lezen & toepassen!
staan heeel handige tips in die boeken
vaak zijn het deskundigen enzo die ze schrijven dus dat zou ik zeker proberen!
Vraagje.. als je nog leuke/handige tips hebt, zou je ze dan misschien hier neer willen zetten?
xx - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 20:59Geweldig Topic!

Echt heel handig. & écht goeie tips!
Het is allemaal zó waar! 
Ik heb écht alles gelezen!
En mensen die je pesten zijn inderdaad meestal onzeker over zichzelf. Zo werd ik ook altijd door één jongen uitgescholden dat ik zo dik was. Dat ik zélfs nog dikkere benen had dan hem ( Hij was/ís zelf ook namelijk erg dik ). Eerst dat ik ; Pff, kijk toch eens naar jezelf man.! Maar later geloofde ik er wel in , omdat hij het constant zei.
Ik denk dat hij bang was dat iemand dat ooit over HEM Zij, en daarom wou hij mij als 'pispaaltje' gebruiken , zodat hij niet gepest zou worden & zodat hij bij de 'populaire' jongens hoorde.. Een soort weerspiegeling ofzo . Het is moeilijk uit te leggen, maar zo denk ik het wel.Life is full of surprises. - Geplaatst op zondag 16 maart 2008 21:04@ xFoolish: ik snap precies wat je bedoelt, en ik denk idd dat heel veel 'pesters' op die manier denken. Heel jammer, helaas...
- Geplaatst op maandag 17 maart 2008 17:11Goed topic.! Heel herkendbaar..
- Geplaatst op maandag 17 maart 2008 17:45Goed topic!
Het kan echt zoveel pijn doen als je tegen iemand zegt dat ze lelijk is!
Mijn broer zegt het heel vaak op zon toon dat hij het echt meent. Dan voel ik me op zon moment echt down en voel ik me echt heel lelijk.
Maar waar je dan wel weer vrolijk van word is als een knappe jongen ofzo naar je fluit(A) Haha dan denk je: er is iig iemand die me mooi vind.Hé, vallende engel, ik wil dat je mijn hand pakt! - Geplaatst op maandag 17 maart 2008 17:54quote:pantoffeltje schreef op 16 maart 2008 @ 20:24:
[...]
HO! ik bedoelde het niet zo van dat iedereen die populair is een bitch is enzo. Natuurlijk niet!
er zijn ook genoeg leuke meiden hoor, ik heb namelijk ook vwel leuke populaire vriendinnen.
Maar in dit geval gaat het om de niet zo leuke mensjes
idd is dat ook weer een probleem.. eigelijk is het ook nooit goed.
Ben je populair wordt er over je gepraat, ben je niet populair wíl je populair zijn, etc.etc.
Eigelijk geldt altijd hetzelfde: probeer boven de mensen te staan die over jou praten/je pesten etc.
Dit helpt jou het meest, en de rot opmerkingen zullen het snelst stoppen...
nee, maar dats ook wel weer rot xD.. tis idd nooit echt goed (a)
maar met t nergeren en der bovenstaan heeft ze ook geprobeerd, maar dan was ze volgens mensen weer 'arrogant' ofzo
hooww 
- Geplaatst op maandag 17 maart 2008 17:56
Ik krijg daar ook altijd meer zelfvertrouwen van als een jongen naar me fluit of zegt dat ik knap ben!quote:Katelijnee schreef op 17 maart 2008 @ 17:45:
Goed topic!
Het kan echt zoveel pijn doen als je tegen iemand zegt dat ze lelijk is!
Mijn broer zegt het heel vaak op zon toon dat hij het echt meent. Dan voel ik me op zon moment echt down en voel ik me echt heel lelijk.
Maar waar je dan wel weer vrolijk van word is als een knappe jongen ofzo naar je fluit(A) Haha dan denk je: er is iig iemand die me mooi vind.Living with regrets is just a waste of time - Geplaatst op maandag 17 maart 2008 18:33Je krijgt meer zelfvertrouwen door...
Je helemaal geen zak aan te trekken van wat anderen wel niet van je vinden. Wat maakt het jou uit dat iemand je trui niet leuk vind... Jij vindt 'm toch mooi? Daar gaat 't toch om?
Im a supergirl, and supergirls dont cry. - Geplaatst op maandag 17 maart 2008 21:29Haha.. dat is zoo helemaal waar..
als een jongen iets leuks naar je roept.. eigelijk heel fout, maar toch, diep van binnen voel je je dan toch ff helemaal happy