Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 18-10-2011 09:20.
Manic Panic of Directions Alkmaar
- Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 01:11Weet iemand waar ik in Alkmaar Manic Panic of Directions haarverf kan kopen? Want wil morgen m'n haren laten ontkleuren om daarna een turquoise kleur er in te doen. Maar ik heb dus geen idee waar ik dat kan kopen in Alkmaar...
Alvast bedankt!Your life is made by yourself!
- Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 01:20Ik weet alleen dat ze stargazer haarverf verkopen bij Cirkle Zenter (als ik het zo goed schrijf), maar daar ben je niet naar op zoek... Ik zou het verder ook niet weten. Misschien Mc Fiber in de Noorder Arcade?
Oh en je kunt het ook bij Kinki kappers laten doen, maar das niet heel goedkoop geloof ik. Misschien dat je het ook wel kan kopen daar?CHMCL wijzigde dit bericht op 18-10-2011 01:24 met 24%Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA! - Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 08:48Up!Your life is made by yourself!
- Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 09:04Kinki is 40 euro voor knippen en 40 euro voor verven dus ja weet niet of je het dat waard vindt.
Ik weet niet misschien in van die 'alto' winkeltjes? Er zit er een op het Fnidsen. Voorderest weet ik het niet, ik zou het gewoon op internet bestellen als ik jou was (attitudeholland of ebay ofzo), is het vaak ook goedkoperThe only thing worse than being talked about is not being talked about. - Oscar Wilde - Geplaatst op dinsdag 18 oktober 2011 09:20Ik heb afspraak morgen bij mijn eigen kapper... Ik ga denk wel even kijken hoe duur de potjes zijn bij kinki en anders naar cickel zenter! Misschien eerst zelfs nog even bij mc fiber kijken of ze daar ook haarverf hebben!
Een vriendin wilde het laten doen bij kinki maar zou 130 euro kwijt zijn...Your life is made by yourself!