Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 22-02-2012 21:20.
Mag ik dit product nog gebruiken?
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:37Hey, even een korte vraag:
Ik was mijn pot Lush haarmasker kwijt maar heb hem vandaag weer gevonden (eindelijk!). Maar er staat dat hij tot 15 februari te gebruiken is. Maar meer dan de helft zit er nog in en ik vind het zonde om weg te gooien!
Kan ik dit nog gebruiken? (:
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:38Ik denk het wel. Vaak is het zo dat die datum dan niet een uiterst houdbaarheiddatum is maar een maand later. Dit doen ze uit voorzichtigheid.
Ik zou hem wel zo snel mogelijk opmaken iig
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:40Thnx!
Ja ik wilde hem ook snel opmaken maar het is een grote pot en ik kan niet driekwart van de pot in 1x in mijn haar smeren hahaha! Dus ik denk dat hij binnen 2/3 weken pas op zal zijn (ik gebruik het niet elke dag). - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:40Nou dan kan het nog makkelijk! Anders is het ook zo zonde haha.
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:42Ik zou het gewoon gebruiken.
Het is echt niet zo dat je haar opeens groen wordt.Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason. - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:44Haha okee bedankt voor de reacties!
Ja nou mijn haar wordt misschien niet groen maar ik heb een keer een over de datum conditioner van nivea gebruikt en toen was mijn haar aan de bovenkant gewoon helemaal dik en vet de volgende dag >.< - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:44Haha okee bedankt voor de reacties!
Ja nou mijn haar wordt misschien niet groen maar ik heb een keer een over de datum conditioner van nivea gebruikt en toen was mijn haar aan de bovenkant gewoon helemaal dik en vet de volgende dag >.< - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:45quote:Lacrima schreef op 22 February 2012 @ 20:42:
Ik zou het gewoon gebruiken.
Het is echt niet zo dat je haar opeens groen wordt. - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:46Je kan hem nog best gebruiken hoor.
Als ie niet meer fijn ruikt en je er evt. narigheid aan over houdt, dan alsnog weggooien.
Meestal staat er een houdbaarheidsdatum op, maar ook mascara gebruik ik tot ie werkelijk op is hoor. Ook maskertjes en eventuele andere smeersels.www.twitter.com/Kraplapje - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:51je kan het gewoon op je gemakje opmaken hoor! kijk al hij nou een half jaar over de datum was zal ik het niet meer doen, maar aghh jou haar merkt dat echt niet hoor

producten specifiek voor je gezicht of zo zal ik niet gebruiken wanneer de datum verstreken is.
meestal staat er een datum op omdat na die datum het product niet helemaal meer optimaal kan werken (de geur verminderd, het kan er anders uitzien, de bedoeling van het product gaat gewoon wat achteruit) en vaak staat er ook op van: na 2 maanden (bijvoorbeeld) niet meer gebruiken omdat er dan teveel bacteriën enzo in zitten
maar aangezien dit alleen om je haar gaat maken bacteriën enzo denk ik niet uit
We think about tomorrow, then it slips away. We talk about forever, but we only got today. - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:18Als ie niet stink naar rottigheid dan kan je hem nog wel gebruiken.http://nailsbystephanie.blogspot.com/ Take a look!
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:20Bedankt voor de reacties! (: