1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Licht/babyroze kleurspoeling.

Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 20:47.

Licht/babyroze kleurspoeling.

1. Xtra-small
    Afbeelding van emmaaw

Emma
    4 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik wil graag de puntjes van mijn haar lichtroze verven, nu ben ik op zoek naar een goede (!) roze kleurspoeling. Het is niet de bedoeling dat het jaren blijft zitten maar ik wil er zeker één die er niet na 2 wasbeurten weer half uit is.

Dus, als iemand weet welke merken roze kleurspoeling verkopen, bij voorkeur ook waar deze verkocht worden, graag!

Groetjes

1. Medium
    Afbeelding van ABEAUTIFULLIE

jacinda
    1,034 berichten
    Lid sinds March 2008

Same question (:

Tell me would you kill, to save a life?

2. Medium
    Afbeelding van stereoheart

-
    1,850 berichten
    Lid sinds January 2010

Ik had blauwe bij de Ursula vandaan. Die bleef vrij lang zitten, vergaagde wel, maar dat blijf je toch houden. Weet niet wat het merk is verder.

to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive

3. Medium
    Afbeelding van 1207

merel
    3,315 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik heb er geen ervaring mee, maar koop iniedergeval geen goedkope troep bij de action. Veel mensen hebben er weliswaar geen last van, maar ik kreeg er een hele rode jeukende droge hoofdhuid van en mn haar werd ontzettend futloos en pluizig.
    Verder zou ik gewoon even naar de etos of kruitvat gaat en zoeken naar een kleurspoeling.

4. Xtra-small
    Afbeelding van emmaaw

Emma
    4 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik wil sowieso alleen de puntjes verven, ik heb van mezelf donkerbruin haar en ik ben veel te gek op mijn eigen kleurtje om het helemaal te verven. Roze puntjes wil ik wel.. Maar niet radicaal roze. Als ik zoek naar bv. manic panic is het allemaal echt extreem roze en dat vind ik dan net weer iets te ver gaan haha

5. Small
    Afbeelding van KISSTHATGRRRL

Demi
    281 berichten
    Lid sinds August 2008

Vaak blijven lichte pastelkleuren sowieso niet goed mooi zitten. Ook als je van jezelf (licht)blond haar hebt of gekleurd zal er altijd een gloed blijven zitten, moet je dan wel weer overheen met verf of blondering.

KISSTHATGRRRL wijzigde dit bericht op 07-02-2012 20:40 met 47%
    Ik heb al 20 euro verdiend!

6. Large
    Afbeelding van SWEETGOODBYES

Esje
    11,708 berichten
    Lid sinds April 2009

Als jij manic panic over je bruine haar gooit wordt het nooit zo extreem roze. Dan zal je het eerst moeten bleken. Je kan dus makkelijk manic panic gebruiken als je het niet eerst bleekt. Je zal zelfs wel een felle kleur moeten gebruiken om wat te kunnen zien.

7. Medium
    Afbeelding van Loopeend

Sandra
    1,562 berichten
    Lid sinds January 2008

Kijk ook eens in het aparte haarkleuren topic (:

8. Xtra-small
    Afbeelding van emmaaw

Emma
    4 berichten
    Lid sinds February 2012

Is Manic Panic uitwasbaar?

9. Small
    Afbeelding van KISSTHATGRRRL

Demi
    281 berichten
    Lid sinds August 2008

Het wordt wel elke wasbeurt lichter, maar mijn ervaring is dat ik de roze gloed blijf houden. Maar ik heb zelf licht geblondeerd haar. Bij donker haar en daaroverheen Manic Panic weet ik niet zeker, maar volgens mij zul je er daar een stuk minder van zien. Maar zoals Loopeend al zei kun je denk ik beter in het aparte haarkleuren topic kijken (:

10. Small
    Afbeelding van mhenn

mandy
    823 berichten
    Lid sinds January 2010

je zult lichtroze sowieso niet zien als je donkerbruin haar van je zelf hebt.. voor het eerst te ontkleuren

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?