Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2012 17:33.
Lekker ruikend haar?
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 12:57Titel zegt het al, hoe krijg je haar dat elk moment van de dag lekker ruikt? Ik was het meestal s'avonds en dan ruikt het de volgende morgen ook nog wel lekker naar mijn shampoo (van Wella), maar tegen het einde van de dag ruikt het algauw gewoon muf. Nou heb ik vrij dik haar en niet echt zin om het elke avond te wassen (is ook niet goed voor je haar..) maar ik wil wél graag dat het lekker ruikt als ik mensen een knuffel geef. Zijn hier tips/trucjes voor?
alvast bedankt!
xxReality is a lovely place but I wouldn\\\\\\\'t wanna live there
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:03
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:14Ja, al wel verschillende geprobeerd, maar blijft ook niet erg lang hangen..Reality is a lovely place but I wouldn\\\\\\\'t wanna live there
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:20Ik gebruik andrelon iedere dag of verassend volume, en die blijven allebei heel lang lekker ruiken. Bij mij dan XDIf I had a world of my own, everything will be nonsence. Nothing will be what it is, because everything will be what it isn\\\'t.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:21Probeer eens een keer shampoo en contitioner van Herbal Essences, die ruiken echt heel lekker en sterk. x
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:30Ik heb ook herbal erg lekker.
Ook heb ik een haar serum van de action (de grijze) die ruikt heerlijk en blijft lang zitten! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:36Mijn haar ruikt erg lekker als ik 't een keer gewassen heb met een shampoo die ik niet dagelijks gebruik/ruik. Ik weet niet of je je haar voor jezelf lekker wil laten ruiken of voor anderen, maar als je je haar bijvoorbeeld 's ochtends wast met je dagelijkse shampoo zal jij het niet goed kunnen ruiken maar mensen om je heen wel
.
Ik zou persoonlijk geen parfum in je haar spuiten omdat ik dat niet echt een geur vind voor haar. Bovendien schijnt het je haar nogal uit te drogen. Ik zou gewoon een keer een shampoo kopen die jij lekker vindt ruiken (gewoon in de winkel ruiken (': ) - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:37Je kan ook speciaal parfum voor je haar kopen (:
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:45Oke, bedankt voor de tips! Het kan idd zo zijn dat ik t zelf niet meer ruik, maar anderen wel. En dat speciale haar parfum is ook slim
Reality is a lovely place but I wouldn\\\\\\\'t wanna live there - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:07ik heb een pompje van andrélon; perfecte krul. en inderdaad, verassend volume ruikt ook heel lekker. deze blijven beiden heel goed hangen!wild hearts cannot be broken
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:42herbal essences, vooral de blauwe heeft een erg sterke geur. Als dit niet werkt moet je een conditioner van de Lush halen, omdat hier allemaal natuurlijke ingredienten inzitten barst het van de geur als je een vanille/bloemen-conditioner neemt, bijvoorbeeld American Cream, die ruikt extreem! <3
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:45Ik vind herbal heel lekker ruiken, maar mijn haar valt daar heeeel erg van uit. Het is ietjes te chemisch denk ik. Maar ik heb hetzelfde probleem ;p
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:54Ik wissel elke dag van Herbal Essences en Aussie. Ze ruiken allebei heerlijk, Aussie naar kauwgom een beetje en Herbal gewoon heel fruitig. Aussie blijft echt érg lang hangen.
Maar misschien gewoon nadat je het hebt gewassen en het dus nog handdoek droog is een spray op waterbasis inspuiten, zoals de klittenspray van Schwarzkopf of Guhl. Dan blijft de geur nog langer hangen vooral als je van hetzelfde shampoomerk dat spul gebruikt.Hakuna Matata, bitch! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:16Ik heb een soort lotion van swarzkopf (geen idee hoe je het schrijft?) dat doe ik altijd in mn haar. Het is een bruin flesje en geeft meer volume, het zorgt ook dat je haar minder pluizig is en het geeft een kokos-achtige geur. Heel veel mensen zeggen tegen mij dat mn haar lekker ruikt
http://mynameisthicax.tumblr.com/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:18Zwitsal goedemorgen haar lotion. :3 Dat ruikt super lekker. xDFreedom is just another word for nothing left to lose.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:35Conditioner, van bijv. head and shoulders, ruikt superlekker! En soms ruik je het zelf niet meer, maar anderen nog wel
Je bent mooi. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:45Ik vind herbal altijd erg lekker ruiken!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:47Bij mij ruik je Andrelon ook best lang, of Herbal. Of die van Head&Shoulders.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:52Parfum is superslecht voor je haar!
Herbal Essences blijf je echt heel goed ruiken, en Aussi ook
TUMBLR it's true romance is dead, I shot it in the chest then in the head - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:22
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:10droogshampoo van andrelon is heeerlijk!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:18
Deze gebruik ik ook, en gaat in tegenstelling tot die van Schwarzkopf heel wat langer mee. Maar zal de andere merken die hier worden genoemd ook eens proberen. Geeft een heerlijk gevoel als je haar ook heerlijk ruikt.quote:xspookey schreef op 07 February 2012 @ 17:10:
droogshampoo van andrelon is heeerlijk! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:25Ik was mijn haar elke ochtend (onder de douche of gewoon even snel onder de kraan) en ja ik weet dat dat slecht is om elke ochtend te doen.
Maar mijn haar ruikt elke dag lekker de hele dag door; Elvive total repair 5
ZO LEKKER!
En ja soms parfum in mijn haar doe ik ook:) - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 17:56heb je daar geen speciale shampoo voor ofzo?
&misschien ruik je het zelf niet meer maar andere wel,
mijn vader zegt soms ook 'wat ruik je lekker, hm het is je haar' zonder dat ik het zelf rookblog >> http://ourskinnysummer.tumblr.com/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 18:00Als ik een elastiekje in mn haar doe als het nog nat is en dat er halverwege de dag uit haal, ruikt het heel lekker!Life was much easier when apple and blackberry were just fruits