1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Ken jij zo'n kapper??

Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-10-2011 15:30.

Ken jij zo'n kapper??

1. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Waarom wil je dan niet gewoon naar kinki kappers.. Ze hebben ze ook in andere steden.

Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!

2. Xtra-small
    Afbeelding van Blackstar12

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@CHMCL

Ik heb gehoord van mensen dat ze daar ook niet helemaal goed knippen enzo. En ik wil het risico niet lopen dat xD
    ik had vorig jaar mijn haar laten knippen (niet bij kinki) had eerst heel lang haar, had een plaatje mee genomen van het haar wat ik wilde, had hij er meer dan 40 centimeter afgeknipt (!) en gewoon totaal niet wat ik wilde... x(
    Ik ben sinds dien dus een beetje voorzichtig met mn kapper keuze:P

To be a star, you must shine your own light, follow your own path, and don\\\'t worry about the darkness, for that is when the stars shine brightest

3. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Maar je wilt wel iemand met dezelfde opleiding als de kappers bij kinki kapper? Dan knippen ze toch hetzelfde of heb ik het nou fout.

4. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@CHMCL

xD ik snap wat je bedoeld :P
    Over de kinki kappers ZAKEN heb ik niet veel goeds gehoord.
    De kappers die elders werken en zo'n opleiding hebben gehad hoor ik alleen goeds over xD
    (ik weet het, het klinkt totaal vaag en je denkt waarschijnlijk iets van mens waar maak je een probleem van, ga gewoon naar kinki xD)
    Maar ik heb heel veel reacties en stukjes gelezen op andere fora en deze dat kinki niet goed is maar de meeste kappers die ergens anders werken het zowat helemaal goed knippen xD
    (ik ga gewoon af op wat ik te horen krijg:P)

To be a star, you must shine your own light, follow your own path, and don\\\'t worry about the darkness, for that is when the stars shine brightest

5. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Okee ik snap het :') Hahaha, ik was juist wel tevreden over kinki, maarja ik liet het alleen bijknippen (in laagjes en pony bijknippen) dus niet heel bijzonder. Ze deden wel mijn haar heel mooi stylen met krullen enzo :')

6. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@CHMCL

ok leuk ^^

maar idd voor bijknippen enzo zal ik ook wel naar kinki gaan, t is meer het kapsel zelf nu xP
    Maar aahm.... even on topic :D
    Weet je een goede kapper in de buurt van Rotterdam? (het liefste schiedam/vlaardingen maar dat is waarschijnlijk te specifiek, dus ik hou het maar op Rotterdam :P)
    thanks ^^

7. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

Iemand nog enig idee?
    Thanks <3

8. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,719 berichten
    Lid sinds September 2010

Bij mij in de buurt hebben ze geen kinki kappers?? Best jammer, ik heb er wel vaker over gelezen hier en het lijkt me cool

9. Xtra-large
    Afbeelding van MevrouwCactus

Cactus
    13,690 berichten
    Lid sinds May 2008

In Rotterdam zijn geloof ik 2 of 3 filialen van de Kinki, dus waarom ga je daar dan niet langs? Ik laat al jaren mijn haar in de Zwartjanstraat knippen en ze doen het nog steeds even goed.

sutcac was de naam...

10. Medium
    Afbeelding van Faybelline

Fay
    1,469 berichten
    Lid sinds June 2008

Oh ik las 'Ken jij zo'n knapper'

Maar OT: Nee ik ken niet zo'n kapper, sorry!

11. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,608 berichten
    Lid sinds April 2010

Kun je dat niet beter bij de Kinki Kapper in Rotterdam vragen?

12. Small
    Afbeelding van AfterEight

Cecile
    251 berichten
    Lid sinds May 2010

Nou het was maar een advies hoor.
    En als je het zorgvuldig doet gaat het er echt niet op lijken alsof je met een scheermes geblindoekt over je hoofd bent gegaan. maargoed ik begrijp ook wel dat je dat niet wilt...
    Ik zou verder niet weten hoe je iemand vind die een kinkikapperopleiding heeft gedaan en die niet bij de kinki werkt....

13. Medium
    Afbeelding van petshop

shirley
    1,618 berichten
    Lid sinds March 2009

kinkie kappers doen nooit wat je wilt :Pen voor puntjes bij late knippen wat mensen doen vind ik helemaal raar het is KINKIE niet ff puntjes bijknippen zonde van het geld

ik zou gewoon voor je laat doen heb je er trouwens foto van

tegen de kapper zeggen ik wil het egt zo dus dit precies zo dat zo zoveel eraf heel lang uitleggen

14. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@MevrouwCactus

Dit is een plaatje van het kapsel wat ik in gedachten had:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=171522149595213&set=o.160877853969655&type=3&theater
    Het zou bij mij wel iets korter zijn, maar dit is het idee.
    Als ik dit wil laten knippen, zit ik dan goed bij Kinki, of is een andere kapper beter? (Het is niet heel spectaculair ofzo, maar de meeste kappers snappen nooit wat je bedoeld :P )

Blackstar12 wijzigde dit bericht op 17-10-2011 00:33 met 20%

15. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Oh, een vriendin van mij had het gewoon zo laten knippen bij kinki kappers. Precies zo :')

Maar je moet er rekening mee houden dat zij waarschijnlijk vrij dik haar heeft omdat het ook getoupeerd is. Als je dun haar hebt zoals ik gaat het nooit hetzelfde zitten en zoiets zou ik nooit kunnen creeëren met mijn dunne haar.
    En extensions heeft ze ook in waarschijnlijk.

CHMCL wijzigde dit bericht op 17-10-2011 00:36 met 62%

16. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@CHMCL

O ok, hahaha :P
    Welke vestiging was dat als ik vragen mag? ^^

17. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Dat was in Alkmaar :') Dus behoorlijk uit de richting.

18. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@CHMCL

Het was al te mooi om waar te zijn x'D
    Maar denk je dat ik dit gewoon in Rotterdam zou kunnen laten knippen, zonder gedoe? :P

19. Medium
    Afbeelding van TheFinal

Maria
    1,200 berichten
    Lid sinds January 2011

http://www.kinki.nl/kinki-locations2.php?city_id=31 :)

Dat zijn dus de zaken, maar kappers met die opleiding ken ik niet. Sorry!

TheFinal wijzigde dit bericht op 17-10-2011 00:42 met 22%

20. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja, ik zou een plaatje meenemen en zo goed mogelijk uitleggen wat je wilt. Geen scheiding (heb je niet met zulk haar) en goed in lagen (als je nu wel een scheiding hebt moet je haar nog wel even wennen aan het nieuwe kapsel). Ik wil je er alsnog op wijzen dat als je echt dun haar hebt je voor een teleurstelling komt te staan! Ik weet niet hoe je haar is, maar ik waarschuw je alvast. Het zal wel zoiets worden, maar met veeeeel minder volume dan op de foto. Als je dik haar hebt kan het best.

21. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@TheFinal

Dankjewel ^^
    Ik zat net op precies dezelfde pagina, echt 2 seconde voor jouw bericht. :P
    Maar wel heel erg bedankt :D
    Heb jij, of iemand die je kent, misschien een goede ervaring met 1 van deze 3 vestigingen?
    Thanks! :)

22. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

Mijn haar is niet heel dun, gewoon dikte denk ik.
    En het volume probleem was ik me, helaas, al bewust van xD, tenzij je wilt gaan touperen zal het een stuk minder zijn dan op de foto idd.
    En touperen wil ik ECHT NIET gaan doen, als ik over 10 jaar dit niet meer leuk vind en enorm beschadigd/dood haar heb zal ik mezelf alleen maar voor het hoofd slaan... Maar ik vind er wel wat op als ik het kapsel eenmaal heb.
    Misschien dat ik met föhnen al een eind kom. :P
    Super bedankt iig voor je antwoorden, ik zal wel een foto erop zetten als het eenmaal geknipt is :D

23. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Okee, ik hoop voor je dat ze het een beetje goed doen! Maar met een plaatje en voldoende uitleg moeten ze het vast wel snappen.

24. Xtra-large
    Afbeelding van JohnnyBGoode

Maartje/John - De Schuifdeur
    15,132 berichten
    Lid sinds November 2007

Honestly, ik denk dat Kinki beter is als je ze gewoon de vrije hand geeft zeg maar, zo van 'doe maar wat'. Dat heb ik 2x gedaan en is superleuk geworden, maar m'n zusje had heel duidelijk uitgelegd wat ze wilde en het leek er helemaal niet op x]
    Maargoed dit is nog wel een redelijk standaard kapsel dus kunnen ze vast wel bij de Kinki.

The only thing worse than being talked about is not being talked about. - Oscar Wilde

25. Xtra-small

Valérie
    69 berichten
    Lid sinds April 2010

@JohnnyBGoode

Het is inderdaad niet een heel lastig kapsel, ik hoop dat ze het goed knippen bij kinki! Bij welke vestiging was die ervaring met je zusje? Was het in Rotterdam, zoja welke van de drie? :angel:
    Thanks ^^

btw, die Doctor Who plaatjes op je profiel zijn geniaal xD

Blackstar12 wijzigde dit bericht op 17-10-2011 15:34 met 12%

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?