Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-10-2011 15:30.
Ken jij zo'n kapper??
- Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 00:41Ja, ik zou een plaatje meenemen en zo goed mogelijk uitleggen wat je wilt. Geen scheiding (heb je niet met zulk haar) en goed in lagen (als je nu wel een scheiding hebt moet je haar nog wel even wennen aan het nieuwe kapsel). Ik wil je er alsnog op wijzen dat als je echt dun haar hebt je voor een teleurstelling komt te staan! Ik weet niet hoe je haar is, maar ik waarschuw je alvast. Het zal wel zoiets worden, maar met veeeeel minder volume dan op de foto. Als je dik haar hebt kan het best.Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!
- Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 00:47@TheFinal
Dankjewel ^^
Ik zat net op precies dezelfde pagina, echt 2 seconde voor jouw bericht.
Maar wel heel erg bedankt
Heb jij, of iemand die je kent, misschien een goede ervaring met 1 van deze 3 vestigingen?
Thanks!
To be a star, you must shine your own light, follow your own path, and don\\\'t worry about the darkness, for that is when the stars shine brightest - Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 00:56Mijn haar is niet heel dun, gewoon dikte denk ik.
En het volume probleem was ik me, helaas, al bewust van xD, tenzij je wilt gaan touperen zal het een stuk minder zijn dan op de foto idd.
En touperen wil ik ECHT NIET gaan doen, als ik over 10 jaar dit niet meer leuk vind en enorm beschadigd/dood haar heb zal ik mezelf alleen maar voor het hoofd slaan... Maar ik vind er wel wat op als ik het kapsel eenmaal heb.
Misschien dat ik met föhnen al een eind kom.
Super bedankt iig voor je antwoorden, ik zal wel een foto erop zetten als het eenmaal geknipt is
To be a star, you must shine your own light, follow your own path, and don\\\'t worry about the darkness, for that is when the stars shine brightest - Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 01:05Okee, ik hoop voor je dat ze het een beetje goed doen! Maar met een plaatje en voldoende uitleg moeten ze het vast wel snappen.Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!
- Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 01:42Honestly, ik denk dat Kinki beter is als je ze gewoon de vrije hand geeft zeg maar, zo van 'doe maar wat'. Dat heb ik 2x gedaan en is superleuk geworden, maar m'n zusje had heel duidelijk uitgelegd wat ze wilde en het leek er helemaal niet op x]
Maargoed dit is nog wel een redelijk standaard kapsel dus kunnen ze vast wel bij de Kinki.The only thing worse than being talked about is not being talked about. - Oscar Wilde - Geplaatst op maandag 17 oktober 2011 15:30@JohnnyBGoode
Het is inderdaad niet een heel lastig kapsel, ik hoop dat ze het goed knippen bij kinki! Bij welke vestiging was die ervaring met je zusje? Was het in Rotterdam, zoja welke van de drie?
Thanks ^^
btw, die Doctor Who plaatjes op je profiel zijn geniaal xDBlackstar12 wijzigde dit bericht op 17-10-2011 15:34 met 12%To be a star, you must shine your own light, follow your own path, and don\\\'t worry about the darkness, for that is when the stars shine brightest