Dit onderwerp heeft 12169 reacties, en bestaat uit 487 pagina's. U bent momenteel op pagina 478 van 487.
De laatste reactie is geplaatst op 23-02-2012 14:33. Dit onderwerp is gesloten!
Het modellentopic - nummer 3!
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 01:55bedankt<3
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:23@missmooimodel2
hoezo bedankt? Xd - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:32@missmooimodel2 idd waar bedank je ons voor ? xD
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:40huh hahahahah :p
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 16:02@Jaleesa hoe was je shoot in het prachtige Breda?

- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:36
graag gedaan hoor ;oquote:'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?' -Dumbledore - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:00Super mooi Jaleesa!Ik was Marietteee |Ieder land heeft mooie vrouwen. Wij, vrouwen, zijn gewoon mooi ongeacht onze afkomst (Van Pickpocket)
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:01
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:10Morgen naar Touché, Iemand nog tips?
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:07Wow dank jullie wel allemaal!
@Carly ik ben net weer thuis met een tussenstop in Oss. Het was heel leuk! Er zouden vandaag 3 modellen zijn (ik, blond.. Daarna rood en daarna een zwartharig model) had het rode model afgezegd, ze was ziek. Dus ik ben vandaag ook omgetoverd in een redhead. Ben benieuwd!
Hoorde vandaag ook dat ik deze maand nog een shoot heb voor de Multivlaai. Haha! Nog anderen leuke dingen? ^^http://www.jaleesakoelen.nl - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:08@delicioso, veel succes! komt vast wel goed je bent een super mooi meisje.
gewoon jezelf zijn en vrolijk/blij zijn. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:09quote:Jaleesaap schreef op 09 February 2012 @ 22:07:
Wow dank jullie wel allemaal!
@Carly ik ben net weer thuis met een tussenstop in Oss. Het was heel leuk! Er zouden vandaag 3 modellen zijn (ik, blond.. Daarna rood en daarna een zwartharig model) had het rode model afgezegd, ze was ziek. Dus ik ben vandaag ook omgetoverd in een redhead. Ben benieuwd!
Hoorde vandaag ook dat ik deze maand nog een shoot heb voor de Multivlaai. Haha! Nog anderen leuke dingen? ^^
hihi, multivlaai (:
moet je dan met taarten op de foto? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:26^ Geen idee, het is voor die achterwanden die ze in de winkels hebben. ;p Zie het wel, de shoot is het eind van deze maand.http://www.jaleesakoelen.nl
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 23:34Whaaaaa! Heb er opeens wéér een publi bij! Hoor net dat ik op de cover sta van een Italiaans blad. Die ligt daar zelfs in de winkels, hahahaa.
http://www.jaleesakoelen.nl - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 23:40supervet jaleesa!!The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 23:47^Ja ik schrok me dood! Kreeg net pas een link doorgestuurd, ik wist het niet eens. haha, dankje!http://www.jaleesakoelen.nl
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 07:13Wauw, Jaleesa, gefeliciteerd! Echt prachtig. Ook gaaf dat ie gewoon daar in de winkels ligt!Ik was Marietteee |Ieder land heeft mooie vrouwen. Wij, vrouwen, zijn gewoon mooi ongeacht onze afkomst (Van Pickpocket)
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 07:42
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 10:52@Jaleesa, Echt super vet (: Mooie foto ook!'Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?' -Dumbledore
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 13:52Nou ben bij touche geweest. was echt 10 x niks!
ze waren heel erg afstandelijk en extreem zakelijk bezig. kreeg na 5 minuten te horen (na polariods gemaakt te hebben en 1 kort gesprek waarbij ze me telkens onderbrak) dat ik prachtig was en de lengte had maar was wat ze zochten, en we mochten weer vertrekken. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 18:05@delicioso
Nou, als je eenmaal model bent, krijg dat nog 100x te horen bij verschillende castings. Dus het hoort er bij. Iniedergeval, doorzetten en naar het volgende bureau! :'D - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 18:18^nou ik had dit nog nooit meegemaakt, bij een bureau dan.
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:52@delicioso
Tja, soms wordt je als vuil behandeld, maar je moet gewoon bij een ander bureau proberen. Maar je moet niet al te hoge verwachtingen hebben.
Ik zelf ga eens proberen mijn moeder over te halen om naar bureaus(geen high fashion) hier in eindhoven te gaan. Aangezien ze amsterdam nogal ver vind. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 21:05@delicioso jeetje dat is raar.. zeker niet akkoord mee gaan. Het is zo te horen duidelijk een bureau voor jouw ( zou het voor mij ook niet zijn ) Ik zou op zoek gaan naar een ander bureau
Je bent 'geschikt' waarschijnlijk, om het zo maar te zeggen, dus niet opgeven hoor! - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 21:06@xDepulso hoe ver is amsterdam rijden ongeveer voor je? ( als ik dat vragen mag
)