Dit onderwerp heeft 4248 reacties, en bestaat uit 170 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 170.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 20:09.
Het algemene puistjes & acné topic
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 13:14Skin2moro werkt goed
dat zijn van die pillen, die bestrijden ze van binnenuit31-O7-2OO8 (L') - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 13:16Ik zou geen pillen gebruiken, er zijn altijd wel bijwerkingen.
gewoon gezond eten en elke ochtend en avond je gezicht met water wassen
& geen chips enzo eten . - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 13:27willen jullie er ook de prijs by zetten?
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 16:15Ik ben sinds begin juli met de pil begonnen ervoor, dat helpt ook, k krijg nu byna geen nieuwe puisten meer.
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 16:53maar behalve de pil, zijn er ook nog producten?
zo heb ik gehoord dat vichy erg slecht is, maar garnier pure wel goed werkt.
als jullie ervaringen hebben met dat soort producten hoor ik het graag!
maar bedankt voor alle reacties.
xxx franny - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 16:55door de pil krijg ik juist meer puistjes.
ik gebruik clearasil. helpt opzich wel - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:18een echte aanrader: tea tree
er is ook een artikeltje over op girlscene dacht ik, moet je maar even lezen dan
- Jij ziet mij en ik zie jou jij ziet liefde en ik schrik van jou - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:21- elke ochtend&avond goed je gezicht schoonmaken
- zo weinig mogelijk vette dingen eten, en gewoon gezond en gevariëerd
- ervan afblijven! aan je handen zitten zoooveel bacteriën en die maken het allemaal maar (veel) erger!
succes ^^ - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:22bedankt allemaal!
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:26Zoals Kimlicious al zei; Tea tree werkt echt super
ik had eerst niet zo veel puisten, maar als k ze had waren het van die grote... en toen las k op girlscene over tea tree, en ben de dag en nacht crème gaan kopen (ik dacht 2 euro of 2,50:D) ; ik heb nu bijna geen puisten meer
bij Kruidvat kun je het halen,,
push the envelope, wild child - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:38ja die tea tree is heel goedkoop, alle spullen heb je onder de 10 euro ofzo :p- Jij ziet mij en ik zie jou jij ziet liefde en ik schrik van jou
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:53ooh fantastisch! ga het uitproberen!

- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:55ik heb vichy, gebruik het nu n week, en zie echt al verschil!
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 17:57De Pil xD
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 19:19quote:xxEsmee schreef op 08 augustus 2007 @ 17:55:
ik heb vichy, gebruik het nu n week, en zie echt al verschil!
dus vichy werkt wel!
welke heb je precies?
xxx - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 19:47Het verschilt per persoon of het werkt. Ik krijg d'r uitslag van =']I am not afraid to walk this world alone
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 20:33ik zit er gewoon niet aan maar ik heb er ook haast geen last van misschien 3 per maand die je niet eens goed ziet
dus ik heb geen idee - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 20:41ik heb juist weer gehoord dat Vichy wel heel goed is...
Parasetamol helpt ook..
Moet je parasetamol oplossen in heel klein beetje water, zodat het een papje wordt en dan derop smerenI need a Cup of Love - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 20:42
Clearasil is super hardnekkig en agressief. Als je er even mee stop zit je weer onder. Heel slecht is het voor je..quote:MYBOO_ schreef op 08 augustus 2007 @ 16:55:
door de pil krijg ik juist meer puistjes.
ik gebruik clearasil. helpt opzich welBehind every great love is a great story. - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 20:43
Het is al zo lang bewezen.. door vette dingen te eten krijg je ze NIET!quote:EmmaElise schreef op 08 augustus 2007 @ 17:21:
- elke ochtend&avond goed je gezicht schoonmaken
- zo weinig mogelijk vette dingen eten, en gewoon gezond en gevariëerd
- ervan afblijven! aan je handen zitten zoooveel bacteriën en die maken het allemaal maar (veel) erger!
succes ^^Behind every great love is a great story. - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 21:40skin2moro zijn echte aanraders, het zijn geen pillen maar kauwtabletten en doordat het een medicijn is zijn er ook geen bijwerkingen
- Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 23:07In Skin2moro zitten alleen natuurlijke ingrediënten, dus in principe zijn er helemaal geen bijwerkingen. Je moet dan 2 × per dag één zo'n kauwtablet nemen, alleen als je er teveel pakt kan het een laxerend effect hebben. Ik gebruik het nu al een hele tijd, en het werkt gwn echt heel goed en zonder bijwerkingen
je kunt Skin2moro trouwens bij een winkel als DA halen ofzo (een potje met 60 pillen ofzo voor ¤20, wel prijzig dus.. maar echt de moeite waard
)
xx31-O7-2OO8 (L') - Geplaatst op woensdag 08 augustus 2007 23:11Inderm, eerst wordt het wat meer, en daarna is alles weg. Ik had best veel puistjes onder mijn ponnie, maar ik heb dat gebruikt en nu is alles weg. En ze komen ook niet terug. Moet je voor naar de dokter en dan kan je het gratis ophalen bij de apotheek. Helpt echt super goed!
- Geplaatst op donderdag 09 augustus 2007 10:28
Als ik gezond eet en geen vette dingne eet heb ik (haast) geen puisten meer! ligt er gewoon aan wat voor soort puisten je hebt. Is bij iedereen weer anders, je moet gewoon alles gaan proberen, hebik ook gedaan:).......quote:Vera12 schreef op 08 augustus 2007 @ 20:43:
[...]
Het is al zo lang bewezen.. door vette dingen te eten krijg je ze NIET! - Geplaatst op donderdag 09 augustus 2007 12:30dus dat skin2moro is erg goed. haha grappig van dat parasetamolletje
leuk al die tips!