1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Het algemene puistjes & acné topic

Dit onderwerp heeft 4248 reacties, en bestaat uit 170 pagina's. U bent momenteel op pagina 153 van 170.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 20:09.

Het algemene puistjes & acné topic

1. Small
    Afbeelding van alinaz

Alina
    338 berichten
    Lid sinds July 2010

wat te doen tegen verwijde poriën?

2. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van OBEY_

Evie
    25,310 berichten
    Lid sinds August 2010

@ alinaz Ik heb zo'n boekje met allemaal maskertjes erin, daar staat in dat je 2 eetlepels cacao met 1 eetlepel melk moet mengen en dat dan op je gezicht smeren. 10-15 minuten laten intrekken. Of het werkt? Geen idee..

Nieuwe gebruikersnaam, was de oude zat. Ik was _FLABBERGASTED

3. Medium
    Afbeelding van ikheetniethenk

Desi
    3,032 berichten
    Lid sinds April 2011

^dus chocolademelk:') ?
    Nou ja, misschien werkt het, maar het klinkt wel vreemd, haha.

4. Medium
    Afbeelding van xMARIQUITA

Noëlle
    1,494 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Lebisou schreef op 03 February 2012 @ 17:35:
    [...]

Het is denk ik heel lastig na te gaan wat het is met alleen een beschrijving, sorry!
    Ja ik wil wel een foto maken, maar t is al donker, ik zal morgen wel een foto maken als ik tijd heb :)

Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life.

5. Small
    Afbeelding van anaaaa

anna
    127 berichten
    Lid sinds May 2009

Ik heb al heeeel veel geprobeerd. Vorig jaar ben ik 1keer naar een dermatoloog geweest en zij raadde me aan om molkosan te kopen( o.a. verkrijgbaar bij kruidvat) als je elke avond je make up eraf haalt en dan de molkosan aanbrengt met een watje heb je al heeel snel veel minder tot geen puistjes meer. Bij mij heeft het echt heel goed geholpen terwijl ik overdag gewoon altijd foundation en poeder op heb!!

6. Small
    Afbeelding van Allstarss

Allstarss
    101 berichten
    Lid sinds January 2011

Ik heb maar heel af en toe een puistje, maar die knijp ik altijd uit waardoor mn hele gezicht nu vol rode vlekken zit, wat kan ik daartegen doen? $$

7. Medium

Noëlle
    1,494 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Allstarss schreef op 04 February 2012 @ 23:52:
    Ik heb maar heel af en toe een puistje, maar die knijp ik altijd uit waardoor mn hele gezicht nu vol rode vlekken zit, wat kan ik daartegen doen? $$
    Ik denk dat je het beste daarvoor naar de huisarts kunt gaan die je waarschijnlijk doorstuurt naar de dermatoloog.

8. Xtra-small
    Afbeelding van Kusnoaa123

Noa
    92 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    xMARIQUITA schreef op 05 February 2012 @ 01:33:
    [...]

Ik denk dat je het beste daarvoor naar de huisarts kunt gaan die je waarschijnlijk doorstuurt naar de dermatoloog.
    Als je al naar de huisarts zou gaan, wat volgens mij hier niet echt nodig is, gaat die je echt niet naar de dermatoloog sturen voor "heel af en toe een puistje"

9. Xtra-small
    Afbeelding van Kusnoaa123

Noa
    92 berichten
    Lid sinds May 2011

quote:
    Allstarss schreef op 04 February 2012 @ 23:52:
    Je zou een potje slakkengel kunnen kopen, dat zou moeten werken tegen het herstel van je huid. Sudocreme werkt volgens heel veel mensen ook heel goed.

10. Small
    Afbeelding van ApplexFlavor

/
    952 berichten
    Lid sinds June 2010

Op deze site zag ik een artikel over puistjes en wat je ertegen kon doen. Er zat dus een filmpje bij van een meisje die echt heel erg veel last had van acne (ze liet het echt duidelijk zien) en met een mega-laag foundation en poeder werkte ze dat allemaal weg. Ik wil dit ook wel graag proberen aangezien ik me erg schaam voor mijn gezicht, wie weet welke producten de producten die ze gebruikt in het filmpje kan vervangen? Want ik geloof niet dat je alle merken die zij gebruikt in nederland kunt kopen.

Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=ex33wtqnNz8

11. Medium

Noëlle
    1,494 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Kusnoaa123 schreef op 05 February 2012 @ 17:42:
    [...]

Als je al naar de huisarts zou gaan, wat volgens mij hier niet echt nodig is, gaat die je echt niet naar de dermatoloog sturen voor "heel af en toe een puistje"
    Nee maar wel voor 'mijn hele gezicht vol rode vlekken' haha.

12. Xtra-small
    Afbeelding van tiepfoutje

No
    31 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik had veel puistjes op mijn voorhoofd.
    En echt serieus nadat ik dit maskertje (zie foto) van dr van der Hoog had gebruikt was het bijna gelijk weg. Of nouja niet alle maar het meeste en het ergste wel! Ik wist niet dat er zo een wondermiddel bestond haha.

Nou tenminste, bij MIJ werkt het ik weet niet of het voor jullie huid werkt. Maar ja voor 2 euro kan je het altijd even proberen toch?!

Dit is het maskertje:

http://i1144.photobucket.com/albums/o489/inspiredbylove2/hoiiii.png

Volgens mij heb je ook een tube ervan. Maar die heb ik nog nooit van geprobeerd! Heeft iemand daar toevallig een review over???

XX

Keep calm, stay classy.

13. Small
    Afbeelding van 1507

Ashley
    702 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    tiepfoutje schreef op 06 February 2012 @ 15:55:
    Ik had veel puistjes op mijn voorhoofd.
    En echt serieus nadat ik dit maskertje (zie foto) van dr van der Hoog had gebruikt was het bijna gelijk weg. Of nouja niet alle maar het meeste en het ergste wel! Ik wist niet dat er zo een wondermiddel bestond haha.

Nou tenminste, bij MIJ werkt het ik weet niet of het voor jullie huid werkt. Maar ja voor 2 euro kan je het altijd even proberen toch?!

Dit is het maskertje:

[afbeelding]

Volgens mij heb je ook een tube ervan. Maar die heb ik nog nooit van geprobeerd! Heeft iemand daar toevallig een review over???

XX
    Ja, ik heb dit maskertje ook wel eens gebruikt! Het hielp idd wel goed, maar niet lang.. (iig bij mij niet) So, try it out!

14. Small
    Afbeelding van OutThere

Linda
    147 berichten
    Lid sinds December 2011

Die tube lijkt me dan gewoon de zelfde inhoud.

15. Small
    Afbeelding van WritingAnn2

Joanne
    262 berichten
    Lid sinds February 2012

Bij mij werkt echt niets gewoon. Het enige wat redelijk helpt is Clinique, super duur maar wel de moeite waard. Op aanraden van de dokter ben ik aan de pil gegaan, maar nu drie maanden later merk ik er nog geen verschil van. Ik was laatst bij de huisarts voor iets anders, en toen hebben we het er kort over gehad, maar waarschijnlijk moet ik nu naar de dermatoloog toe, aangezien ik bijna 20 ben en gewoon superhardnekkig acne heb, hoe goed ik mijn huid ook verzorg.
    Dus ben benieuwd!

16. Small
    Afbeelding van awkward

Marike
    318 berichten
    Lid sinds May 2009

Heeft hier iemand last van puisten/pukkeltjes op rug & bij borsten? Had er nooit last van, maar laatste maanden is het best wel onzeker-makend.

17. Small
    Afbeelding van littlelovestory

Melanie
    305 berichten
    Lid sinds September 2010

^ik ook helaas, al zijn ze bij mij niet echt rood, maar gewoon 'bultjes' . Volgens mij is dit redelijk normaal hoor.

Een vraagje:
    Ik heb vrij veel pukkeltjes op mn voorhoofd.
    Ze zijn gewoon rood, soms ook gewoon kleurloos..
    Ik scrub mijn huid 1x in de week, kort daardoor lijkt het wel minder te worden.
    & ik smeer het vaak savonds in met vochtinbrengende crème..
    Heeft iemand nog tips of een middeltje wat helpttt?
    (:

18. Small
    Afbeelding van BrokenWings

Daisy
    356 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    ApplexFlavor schreef op 05 February 2012 @ 20:59:
    Op deze site zag ik een artikel over puistjes en wat je ertegen kon doen. Er zat dus een filmpje bij van een meisje die echt heel erg veel last had van acne (ze liet het echt duidelijk zien) en met een mega-laag foundation en poeder werkte ze dat allemaal weg. Ik wil dit ook wel graag proberen aangezien ik me erg schaam voor mijn gezicht, wie weet welke producten de producten die ze gebruikt in het filmpje kan vervangen? Want ik geloof niet dat je alle merken die zij gebruikt in nederland kunt kopen.

Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=ex33wtqnNz8
    Ik heb zelf volgendsmij de xperience foundation van maxfactor volgendsmij... en dan gebruik ik daaroverheen, de dan de onzuiverheden die nog ziet doe ik een concealer overheen. En dan als laatste Dream creamy foundation van maybelline new york, ik vind het best wel goed werken. Maar mijn hele gezicht zit niet onder de puistjes, ik heb maar een paar plekjes dus ik weeet niet of het bij jou werkt, maar bij mij zit er nu niet zo'n enorme laag overheen, maar gewoon op de puistjes een iets dikker laagje...

Do not wait for the perfect moment, take a moment and make it perfect.

19. Medium
    Afbeelding van CIGARETTEJUNK

d.
    3,668 berichten
    Lid sinds March 2010

Ik krijg nooit een puistje (GELLUKIG!) maar heel af en toe eentje en dan smeer ik er een zalfje van de apotheek op en dan is die gelijk weg

20. Xtra-small
    Afbeelding van likeshoes

Iris
    6 berichten
    Lid sinds September 2010

het enige dat helpt en voor altijd helpt, is aan de diane pil gaan.
    Ik had altijd mijn hele gezicht vol met puistjes en nu niks meer !

21. Xtra-small
    Afbeelding van xjolet

Jolet
    48 berichten
    Lid sinds November 2011

Ik ben nu weer aan de benzyolperoxide (5%) en dat helpt ook heel erg.
    Maar daartussendoor, ik als mijn pukkels weer wat minder zijn maar m'n huis heel erg slecht en droog is, gebruik ik canendula créme. Als m'n huid dan weer wat mooier is gebruik ik zinkzalf.
    Dit is heel erg handig, mijn pukkels zijn nu bijna weg. Het zijn nu hele kleine talgbultjes, maar daar heb ik niet zo heel erg veel moeite mee. (:

22. Small
    Afbeelding van OutThere

Linda
    147 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik eet nu weken geen chocola en chips meer.
    Drink iedere dag 2 liter water en veel fruit.
    Geen zuivel, nu al met 3e strip van Diane Pil bezig
    En iedere dag Diferin gel.
    en GEEN foundation.
    NU BEN IK BIJNA PUISTLOOS :D

23. Xtra-small
    Afbeelding van Hamburgertje

sophie
    16 berichten
    Lid sinds December 2011

Mijn huid @#$%^&*^%$#@!+_)(*&^%

24. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Frogger

Frogger
    29,574 berichten
    Lid sinds January 2011

Mijn huid is de laatste tijd echt veel, veel, veeeeel beter! :D
    Ik gebruik nooit dagcreme, nooit nachtcreme. Vaseline helpt trouwens wel echt top! Voor het slapen gaan even goed je gezicht wassen en daarna er niks meer opsmeren. En dan kwartiertje later even wat vaseline op je oneffenheden aanbrengen en slapen! Het helpt!

25. Medium
    Afbeelding van lily7

Lily
    1,894 berichten
    Lid sinds January 2011

pf.. nadat ik gestopt ben met de pil heb ik er opnieuw een paar.. en nu ook weer met de winter... en mijn huid is gewoon niet egaal! Als ik van onder de douche kom valt het trouwens nog meer op..Normaal heb ik dan zo'n blos op mijn wangen van de warmte, en nu lijkt het alsof ik bloos door mijn puistjes --'

AARGH

come on, come on, come on, get through it!

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?