Dit onderwerp heeft 1360 reacties, en bestaat uit 55 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 55.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 21:48.
Het Grote Tattoo Topic #2
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:36
Ik zou toch gaan voor iets wat jullie allebij super vinden/wat jullie bind o.i.d. en op internet kijken voor inspiratie, in plaats van andere mensen vragen wat je voor de rest van je leven op je moet dragenquote:thatsmemarije schreef op 06 February 2012 @ 19:20:
Hee, ik wil met mijn zusje een sister tattoo laten zetten waarschijnlijk allebei op enkel of voet. Iemand al zo'n tattoo of gewoon ideeën?
music kills the silence - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:41@CHERRYBLOSSOMS die heb ik ook al voorbij zien komen ja! Ik wil hem op m'n zij dus daar is ie misschien een beetje lang voor, maar het is wel een mooie:)Een blog over mijn ietwat cynische kijk op dagelijkse dingen http://sophiedaily2012.tumblr.com/
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:26Deze vrijdag ga ik voor m'n eerste tattoo, op m'n ribben komt ie, de tattoo is niet groot, maar nu begin ik toch wat schrik te krijgen. Iemand ervaring met een tattoo op je ribbenkast?
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:21@Sophie
Life doesn't have to be perfect, to be wonderfulhttp://estherr2407.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:29Ik krijg over een uurtje m'n eerste, zenuwachtiiiiiig

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:36
Ik ga over een paar weken ook een kleintje op mijn ribben laten zetten, het schijnt wel pijnlijk te zijn, maar ik krijg daar altijd een kik van :' )quote:ilyy schreef op 08 February 2012 @ 10:26:
Deze vrijdag ga ik voor m'n eerste tattoo, op m'n ribben komt ie, de tattoo is niet groot, maar nu begin ik toch wat schrik te krijgen. Iemand ervaring met een tattoo op je ribbenkast? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:41
fotooooo? (:quote:christuvwxyz schreef op 08 February 2012 @ 12:29:
Ik krijg over een uurtje m'n eerste, zenuwachtiiiiiig
http://estherr2407.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:34.. wauw ik moest echt even nadenken over wat ik moest typen :| het is alsof ik aan iemand moet uitleggen waarom ik ermee te koop loop een loser te zijn als ik een shirt met 'loser' erop draag.
natuurlijk weet ik wat homofoob zijn betekent, dat is de hele reden dat ik de naam gekozen heb. Het gaat om de hele ironie van het woord en dat ik juist de grootste lol heb met mijn beste vriend en baas die beide gay zijn.
Daarbij snap ik in de eerste plaats niet waarom het een probleem is en wat er dan 'aan gedaan' zou moeten worden. Als er Racist had gestaan was er niets aan de hand geweest...
Dat ik dit moet uitleggen vind ik heel erg en onderstreept in mijn mening juist de bekrompenheid van NL :')

It is better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:37
Uh, dan was er ook wat van gezegd hoor. En er was een tijdje iemand die Hitler heette op gs, die werd ook er op aangesproken..quote:Homophobic schreef op 08 February 2012 @ 19:34:
.. wauw ik moest echt even nadenken over wat ik moest typen :| het is alsof ik aan iemand moet uitleggen waarom ik ermee te koop loop een loser te zijn als ik een shirt met 'loser' erop draag.
natuurlijk weet ik wat homofoob zijn betekent, dat is de hele reden dat ik de naam gekozen heb. Het gaat om de hele ironie van het woord en dat ik juist de grootste lol heb met mijn beste vriend en baas die beide gay zijn.
Daarbij snap ik in de eerste plaats niet waarom het een probleem is en wat er dan 'aan gedaan' zou moeten worden. Als er Racist had gestaan was er niets aan de hand geweest...
Dat ik dit moet uitleggen vind ik heel erg en onderstreept in mijn mening juist de bekrompenheid van NL :')
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:46Maar Hitler is een bepaald persoon. Dat is iets anders dan zomaar racist of zomaar homofoob. Het lijkt me nu wel duidelijk dat ze die naam niet gekozen heeft omdat ze een hekel heeft aan homo's.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:49quote:asella schreef op 06 February 2012 @ 19:36:
[...]
Ik zou toch gaan voor iets wat jullie allebij super vinden/wat jullie bind o.i.d. en op internet kijken voor inspiratie, in plaats van andere mensen vragen wat je voor de rest van je leven op je moet dragen
Wat een gezeik zeg.
Anyways, wilde ook samen met m'n zus zo'n tattoo, maar onze initialen samen ziet er niet mooi uit en we hebben allebeide een andere smaak qua tats. Als je op sister tatoos googled krijg je wel wat:

Ik vind ze persoonlijk allemaal niet mooi en vind de voet nog steeds een lelijke plek voor een tatttttWhat can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:53
Nee, met uitleg erbij is het duidelijk. Anders niet. En bekrompenheid? Ik vind het persoonlijk raar, misschien nog vager, met de uitleg erbij. Omdat je mensen kent die homo zijn (om eerlijk te zijn: iedereen kent wel iemand die gay is) en blablabla positief blablala, daarom heb je dat als username?! Zodat -wanneer mensen er over beginnen te zeiken- jij je mooie verhaaltje op kunt houden en loopt te zeiken dat mensen in nederland zo bekrompen zijn?quote:JaJanneke schreef op 08 February 2012 @ 19:46:
Maar Hitler is een bepaald persoon. Dat is iets anders dan zomaar racist of zomaar homofoob. Het lijkt me nu wel duidelijk dat ze die naam niet gekozen heeft omdat ze een hekel heeft aan homo's.What can you say?! Your life is shit today! TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:56Vandaag laten zetten, me so happyyyyy

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:59wauw! prachtigHet leven is te kort om iemand anders te zijn
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 22:02
Heb 'm derop gezet hierbovenquote:
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 22:02Hihi thankssss
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 22:12@christuvwxyz mooi zeg!!
Hier nog een stille volger haha, al sinds het eerste topic. Ik wilde eigenlijk wat vragen. Ik wil binnenkort een tattoo in mijn zij op mijn ribben laten zetten. Ik ben alleen bezig met afvallen en ik hoop nog 10 kg kwijt te raken. Zou dit een groot effect hebben op je tattoo? Dat hij lelijker wordt ofzo. En weet iemand die een goede artist in of rondom einhoven? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 22:34quote:Schynzel schreef op 08 February 2012 @ 19:53:
[...]
Nee, met uitleg erbij is het duidelijk. Anders niet. En bekrompenheid? Ik vind het persoonlijk raar, misschien nog vager, met de uitleg erbij. Omdat je mensen kent die homo zijn (om eerlijk te zijn: iedereen kent wel iemand die gay is) en blablabla positief blablala, daarom heb je dat als username?! Zodat -wanneer mensen er over beginnen te zeiken- jij je mooie verhaaltje op kunt houden en loopt te zeiken dat mensen in nederland zo bekrompen zijn?
Nee, omdat ik het een leuke username vind. Dat jij er een probleem mee hebt is jouw probleem. Als je er verder nog wat op aan te merken hebt PB je me maar. Dit is een topic over tattoo's.

It is better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:15quote:
XD
Heb je een spiegelreflex, maak je een foto met een random andere camera en bother je niets een om het lenskapje eraf te halen :'] - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:24My eyes have seen you
Free from disguise
Gazing on a city
under television skies
My eyes have seen you
Let them photograph your soul
Memorize your alleys
Oh and let them roll
Dit wil ik tussen borst en sleutelbeen. Iemand een idee hoe het mooi is?Welk lettertype etc? Is n songtekst van the doorsTheDoors wijzigde dit bericht op 09-02-2012 13:26 met 26%I must be crazy to want this Cause you are the girl of my dreams But I\'m prone to ruin the good things Cautious \'round balance it seems - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:34Ik weet wat ik wil, ik weet alleen de plek nog niet. Moeilijk :cTumblr | "Your arms feel like home."
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 14:57
Volgens mij wordt dit best wel priegelwerk op zo'n kleine oppervlakte. Ik zou zelf voor een minder lang stuk tekst gaan, of een andere plek kiezen.quote:TheDoors schreef op 09 February 2012 @ 13:24:
My eyes have seen you
Free from disguise
Gazing on a city
under television skies
My eyes have seen you
Let them photograph your soul
Memorize your alleys
Oh and let them roll
Dit wil ik tussen borst en sleutelbeen. Iemand een idee hoe het mooi is?Welk lettertype etc? Is n songtekst van the doors - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 15:01
Idd, die persoon zou dan ook vragen krijgen als "ben je racist". Niet zo raar toch als je dat als username gebruikt? Dan associeer je jezelf met dat -nogal negatieve- woord. Ik stoor me er niet zo zeer aan, maar ik vind het wel frappant (ondanks de uitleg) dat je voor zo'n username kiest.quote:READMYMIND schreef op 08 February 2012 @ 19:37:
[...]
Uh, dan was er ook wat van gezegd hoor. En er was een tijdje iemand die Hitler heette op gs, die werd ook er op aangesproken.. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 16:47Kunnen we deze discussie laten rusten en weer verdergaan met de tattoo's?
I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:20

Dit is de mijne, het is mijn moeders naam. Ik heb em 2 weken geleden laten zetten en ben er echt blij mee
greeneyespinklips.tumblr.com succesfullyskinny.tumblr.com