Dit onderwerp heeft 769 reacties, en bestaat uit 31 pagina's. U bent momenteel op pagina 30 van 31.
De laatste reactie is geplaatst op 25-04-2012 20:51.
Foundation Topic ...!
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 01:22Gebruik sinds kort geen foundation meer.
Mijn vriend & mijn ouders hebben me overgehaald het niet meer te gebruiken, veel beter voor je huid.
en aangezien ik het eigenlijk helemaal niet nodig heb is het maar beter ook.
ik raad jullie meiden dus eigenlijk aan wanneer mensen je adviseren geen foundation te gebruiken dat ook niet te doen, meestal zien andere mensen beter in dat je geen foundation nodig hebt dan jijzelf. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 19:20weet iemand wat mineral powder is? zag het bij de hema, ghehe.
liefs, lieke. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 19:52Ik zoek een heel luchtige foundation zeg maar voor een lichte huid want ik heb niet echt iets te bedekken (puistjes bijvoorbeeld), het is meer een beetje egaliseren dat ik wil. Ik gebruik de BB-crème van Garnier maar ik vind die eigenlijk toch nog wat te 'zwaar' voor mijn huid. Ik ga er ook van glimmen en ik vind dat het opvalt dat ik een crème opheb. Hopelijk kan iemand me helpen, bedankt! (:Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist.
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 22:40Wauw ik moet even kwijt dat ik laatst de Mac studio fix fluid heb gehaald, echt precies de juiste kleur en heel natuurlijk. (:No I wont give up on us.
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 23:43Ik gebruik ook de photo finish van Catrice.. Is de beste foundation die ik ooit heb gehad. En ik heb er echt heel veel gehad...
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 14:41Ik heb eigenlijk nog nooit eerder foundation gebruikt, omdat ik het gewoonweg niet nodig heb gehad. De laatste tijd heb ik last van oneffenheden die ik wil verbergen. Door de goede reacties ben ik van plan om de Photo Finish foundation van Catrice te kopen. Wie heeft hier goede ervaringen mee?lisaaaaaaaaaaa_ wijzigde dit bericht op 30-01-2012 14:43 met 12%
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 21:20^ik gebruik photo finish, ik vind hem super fijn hij dekt heel goed. Ik gebruik hem samen met de mineral powder van de hema. Mensen zien niet eens dat ik makeup draag.. Als je maar een paar kleine vlekjes hebt kan ik je ook de coverstick van essence aanraden.. Die hoef je alleen maar op je vlekjes te doen dekt super goed en smeert goed uit. Het kan natuurlijk aan de persoon liggen maar dit geld iig vvoor mij.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 21:50ik heb die nu even van essence omdat die goedkoop is:$
en omdat die niet zo heel dik is, het dekt niet heel goed maar je hebt dan niet zon dikke laag foundation laat ik maar zeggen... - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 21:58quote:Rosalietje schreef op 30 December 2011 @ 18:45:
[...]
oeh, serieus? aaah, dan ga ik die ook maar eens halen!
die gebruik ik ook ;DD
maar bij mij gaat ie wel erg rap op dus heb altijd wel een extra liggen ;p - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:23Heeft iemand deze al geprobeerd?
Maybelline Dream Nude Airfoam dus. Lichte dekking, wat ik misschien wel eens wil proberen.Odi et amo - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:47ik heb gewoon zo'n potje zegmaar met een soort mouse van essence! hijs echt heeeel chill, vooral als je n wat lichtere kleur neemt bedekt ie erg goed.you can count on me like 123.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 16:59
www.misslipgloss.nl heeft er een review over geschreven, zij was er niet zo positief over. Maar wie weet werkt het voor jou wel!quote:knackebrod schreef op 07 February 2012 @ 22:23:
Heeft iemand deze al geprobeerd?
Maybelline Dream Nude Airfoam dus. Lichte dekking, wat ik misschien wel eens wil proberen. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:31Ik heb onlangs dé perfecte foundation gevonden. Van het merk FACE, wel gekocht in Stockholm. Ze hadden enorm veel kleuren waaruit je kan kiezen, dus ik heb er ook mijn perfecte kleur gevonden. De foundation is mat en blijft ook mat (waar ik met mijn vette huid vaak problemen mee heb). Hij blijft ook superlang zitten (ik stond op om 7u en ging slapen om 23u, en 's avonds zat ie nog altijd perfect). En ook op droge plekjes zie je geen velletjes e.d., wat ik met m'n andere foundations wel heb. Hij kost 30 euro maar is het zeker waard. (:
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:35ik zit te twijfelen catrice infinite matte of photofinish ?
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:39Ik heb zelf de bourjois healty mix gehad de afgelopen tijd, bij mijn eerste was het pompje kapot waardoor er soms niks uitkwam en dan in een keer een dikke klodder hierdoor is onder andere me lievelingstopje verpest want je krijgt het er dus niet uit. Ik vond het wel een fijne foundation maar hij begon steeds minder te worden, hij dekt minder en blijft minder lang zitten. Dus voor zover ik de commentaren hier lees ga ik denk ik overstappen op catrice photofinish.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:58Ik vind die van Essence wel goed, hij is goedkoop en werkt voor mij super. Ik meng hem wel altijd even met wat dagcremé.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:40ik gebruik photofinish van catrice op de mindere dagen, als mn huid er niet zo geweldig uitziet, ben er wel tevreden mee

en op gewone dagen gebruik ik tinted moisturizer, maar nu vraag ik me dus af of het net zo noodzakelijk is als bij foundation om het er iedere avond helemaal af te halen? ik doe dit wel, maar ik denk als het niet nodig is bespaart me dat weer die extra minuutjes
Live Love Laugh - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 20:57@ buttercups
eigenlijk 'moet' je je gezicht elke avond en ochtend reinigen, dus ookal kost het je paar minuutjes, ik zou het toch doen als ik jou was! (: dan kan je huid snachts weer wat bijkomen, en met tinted moisturizer lukt dat niet.If we\'re not supposed to have midnight snacks, then why is there a light in the fridge? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:08quote:VintageROCKS schreef op 09 February 2012 @ 17:31:
Ik heb onlangs dé perfecte foundation gevonden. Van het merk FACE, wel gekocht in Stockholm. Ze hadden enorm veel kleuren waaruit je kan kiezen, dus ik heb er ook mijn perfecte kleur gevonden. De foundation is mat en blijft ook mat (waar ik met mijn vette huid vaak problemen mee heb). Hij blijft ook superlang zitten (ik stond op om 7u en ging slapen om 23u, en 's avonds zat ie nog altijd perfect). En ook op droge plekjes zie je geen velletjes e.d., wat ik met m'n andere foundations wel heb. Hij kost 30 euro maar is het zeker waard. (:
Oooh, klinkt goed
Zie op internet ook dat merk staan maar toch lastig om via een computer de juiste kleur te vinden haha
Maarja, misschien wil ik wel eentje van MAC aanschaffen. Of nouja, ik moet gewoon een keer langs de Douglas ofzo..Trollolol - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:13Weet iemand eigenlijk waar ze MAC foundations verkopen in het oosten? Ik heb het namelijk in Amsterdam gekocht en hij is nog lang niet op, maar als ze het niet hier niet hebben koop ik er een keer een op voorraad in Amsterdam.
Maar ik koop liever geen make-up op voorraad eigenlijk :')tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:16Kan je niet online bestellen tegen de tijd dat je een nieuwe nodig hebt? Als je toch weet welke je moet hebben qua kleur lijkt me dat geen probleem tochTrollolol
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:50Als je kan bestellen zonder creditcard, ja :')
Anders heb ik wel een probleem.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:30
Je kan online bestellen bij de Bijenkorf, kan je ook gewoon met iDeal betalenquote:Polyethylene schreef op 09 February 2012 @ 21:50:
Als je kan bestellen zonder creditcard, ja :')
Anders heb ik wel een probleem.
Trollolol - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 14:12weet iemand een foundation voor een heeeele lichte huid en die gewoon heel de dag GOED blijft zitten?

xo - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 15:09
Die zoek ik ook, hij moet lichter zijn dan de lichtste l'Oréal true match foundation, want die is zelfs te donker voor mij.quote:Rosalietje schreef op 16 February 2012 @ 14:12:
weet iemand een foundation voor een heeeele lichte huid en die gewoon heel de dag GOED blijft zitten?
xoTUMBLR it's true romance is dead, I shot it in the chest then in the head