1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Foundation Topic ...!

Dit onderwerp heeft 769 reacties, en bestaat uit 31 pagina's. U bent momenteel op pagina 30 van 31.
De laatste reactie is geplaatst op 25-04-2012 20:51.

Foundation Topic ...!

1. Medium
    Afbeelding van YouDaOne

K.
    1,069 berichten
    Lid sinds June 2011

Gebruik sinds kort geen foundation meer.
    Mijn vriend & mijn ouders hebben me overgehaald het niet meer te gebruiken, veel beter voor je huid.
    en aangezien ik het eigenlijk helemaal niet nodig heb is het maar beter ook.

ik raad jullie meiden dus eigenlijk aan wanneer mensen je adviseren geen foundation te gebruiken dat ook niet te doen, meestal zien andere mensen beter in dat je geen foundation nodig hebt dan jijzelf.

2. Small
    Afbeelding van Rosalietje

R. + L.
    203 berichten
    Lid sinds February 2011

weet iemand wat mineral powder is? zag het bij de hema, ghehe.
    liefs, lieke.

3. Medium
    Afbeelding van SHAKExITxUP

*
    2,007 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik zoek een heel luchtige foundation zeg maar voor een lichte huid want ik heb niet echt iets te bedekken (puistjes bijvoorbeeld), het is meer een beetje egaliseren dat ik wil. Ik gebruik de BB-crème van Garnier maar ik vind die eigenlijk toch nog wat te 'zwaar' voor mijn huid. Ik ga er ook van glimmen en ik vind dat het opvalt dat ik een crème opheb. Hopelijk kan iemand me helpen, bedankt! (:

Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist.

4. Small
    Afbeelding van Ribbons

ikhebgeennaam
    961 berichten
    Lid sinds July 2011

Wauw ik moet even kwijt dat ik laatst de Mac studio fix fluid heb gehaald, echt precies de juiste kleur en heel natuurlijk. (:

No I wont give up on us.

5. Xtra-small
    Afbeelding van aliuqett

Shanna
    60 berichten
    Lid sinds January 2012

Ik gebruik ook de photo finish van Catrice.. Is de beste foundation die ik ooit heb gehad. En ik heb er echt heel veel gehad...

6. Small
    Afbeelding van lisaaaaaaaaaaa_

Lisa
    186 berichten
    Lid sinds September 2011

Ik heb eigenlijk nog nooit eerder foundation gebruikt, omdat ik het gewoonweg niet nodig heb gehad. De laatste tijd heb ik last van oneffenheden die ik wil verbergen. Door de goede reacties ben ik van plan om de Photo Finish foundation van Catrice te kopen. Wie heeft hier goede ervaringen mee?

lisaaaaaaaaaaa_ wijzigde dit bericht op 30-01-2012 14:43 met 12%

7. Xtra-small
    Afbeelding van aliuqett

Shanna
    60 berichten
    Lid sinds January 2012

^ik gebruik photo finish, ik vind hem super fijn hij dekt heel goed. Ik gebruik hem samen met de mineral powder van de hema. Mensen zien niet eens dat ik makeup draag.. Als je maar een paar kleine vlekjes hebt kan ik je ook de coverstick van essence aanraden.. Die hoef je alleen maar op je vlekjes te doen dekt super goed en smeert goed uit. Het kan natuurlijk aan de persoon liggen maar dit geld iig vvoor mij.

8. Small
    Afbeelding van madxx

Madeleine
    451 berichten
    Lid sinds May 2011

ik heb die nu even van essence omdat die goedkoop is:$
    en omdat die niet zo heel dik is, het dekt niet heel goed maar je hebt dan niet zon dikke laag foundation laat ik maar zeggen...

9. Small
    Afbeelding van Tixie

Emma
    198 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Rosalietje schreef op 30 December 2011 @ 18:45:
    [...]

oeh, serieus? aaah, dan ga ik die ook maar eens halen! :)

die gebruik ik ook ;DD
    maar bij mij gaat ie wel erg rap op dus heb altijd wel een extra liggen ;p

10. Small
    Afbeelding van knackebrod

L.
    940 berichten
    Lid sinds October 2010

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Maybelline Dream Nude Airfoam dus. Lichte dekking, wat ik misschien wel eens wil proberen.

Odi et amo

11. Xtra-small
    Afbeelding van juuultjex

Julia
    87 berichten
    Lid sinds July 2011

ik heb gewoon zo'n potje zegmaar met een soort mouse van essence! hijs echt heeeel chill, vooral als je n wat lichtere kleur neemt bedekt ie erg goed.

you can count on me like 123.

12. Small
    Afbeelding van FASHIONETTE

Sarah
    613 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    knackebrod schreef op 07 February 2012 @ 22:23:
    Heeft iemand deze al geprobeerd?

Maybelline Dream Nude Airfoam dus. Lichte dekking, wat ik misschien wel eens wil proberen.
    www.misslipgloss.nl heeft er een review over geschreven, zij was er niet zo positief over. Maar wie weet werkt het voor jou wel!

13. Large
    Afbeelding van VintageROCKS

Elisa
    9,040 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb onlangs dé perfecte foundation gevonden. Van het merk FACE, wel gekocht in Stockholm. Ze hadden enorm veel kleuren waaruit je kan kiezen, dus ik heb er ook mijn perfecte kleur gevonden. De foundation is mat en blijft ook mat (waar ik met mijn vette huid vaak problemen mee heb). Hij blijft ook superlang zitten (ik stond op om 7u en ging slapen om 23u, en 's avonds zat ie nog altijd perfect). En ook op droge plekjes zie je geen velletjes e.d., wat ik met m'n andere foundations wel heb. Hij kost 30 euro maar is het zeker waard. (:

14. Small
    Afbeelding van MyOnly

No.
    287 berichten
    Lid sinds June 2011

ik zit te twijfelen catrice infinite matte of photofinish ?

15. Xtra-small
    Afbeelding van Chikako

Anouk
    10 berichten
    Lid sinds December 2010

Ik heb zelf de bourjois healty mix gehad de afgelopen tijd, bij mijn eerste was het pompje kapot waardoor er soms niks uitkwam en dan in een keer een dikke klodder hierdoor is onder andere me lievelingstopje verpest want je krijgt het er dus niet uit. Ik vond het wel een fijne foundation maar hij begon steeds minder te worden, hij dekt minder en blijft minder lang zitten. Dus voor zover ik de commentaren hier lees ga ik denk ik overstappen op catrice photofinish.

16. Small
    Afbeelding van Transforme

Kaylee
    813 berichten
    Lid sinds October 2011

Ik vind die van Essence wel goed, hij is goedkoop en werkt voor mij super. Ik meng hem wel altijd even met wat dagcremé.

17. Xtra-small
    Afbeelding van buttercups

butter
    98 berichten
    Lid sinds March 2011

ik gebruik photofinish van catrice op de mindere dagen, als mn huid er niet zo geweldig uitziet, ben er wel tevreden mee :)

en op gewone dagen gebruik ik tinted moisturizer, maar nu vraag ik me dus af of het net zo noodzakelijk is als bij foundation om het er iedere avond helemaal af te halen? ik doe dit wel, maar ik denk als het niet nodig is bespaart me dat weer die extra minuutjes :)

Live Love Laugh

18. Medium
    Afbeelding van Koellkast

-
    1,817 berichten
    Lid sinds November 2007

@ buttercups
    eigenlijk 'moet' je je gezicht elke avond en ochtend reinigen, dus ookal kost het je paar minuutjes, ik zou het toch doen als ik jou was! (: dan kan je huid snachts weer wat bijkomen, en met tinted moisturizer lukt dat niet.

If we\'re not supposed to have midnight snacks, then why is there a light in the fridge?

19. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    VintageROCKS schreef op 09 February 2012 @ 17:31:
    Ik heb onlangs dé perfecte foundation gevonden. Van het merk FACE, wel gekocht in Stockholm. Ze hadden enorm veel kleuren waaruit je kan kiezen, dus ik heb er ook mijn perfecte kleur gevonden. De foundation is mat en blijft ook mat (waar ik met mijn vette huid vaak problemen mee heb). Hij blijft ook superlang zitten (ik stond op om 7u en ging slapen om 23u, en 's avonds zat ie nog altijd perfect). En ook op droge plekjes zie je geen velletjes e.d., wat ik met m'n andere foundations wel heb. Hij kost 30 euro maar is het zeker waard. (:

Oooh, klinkt goed :)
    Zie op internet ook dat merk staan maar toch lastig om via een computer de juiste kleur te vinden haha

Maarja, misschien wil ik wel eentje van MAC aanschaffen. Of nouja, ik moet gewoon een keer langs de Douglas ofzo..

Trollolol

20. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Polyethylene

Kim
    26,803 berichten
    Lid sinds January 2009

Weet iemand eigenlijk waar ze MAC foundations verkopen in het oosten? Ik heb het namelijk in Amsterdam gekocht en hij is nog lang niet op, maar als ze het niet hier niet hebben koop ik er een keer een op voorraad in Amsterdam.

Maar ik koop liever geen make-up op voorraad eigenlijk :')

tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.

21. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

Kan je niet online bestellen tegen de tijd dat je een nieuwe nodig hebt? Als je toch weet welke je moet hebben qua kleur lijkt me dat geen probleem toch

Trollolol

22. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Polyethylene

Kim
    26,803 berichten
    Lid sinds January 2009

Als je kan bestellen zonder creditcard, ja :')
    Anders heb ik wel een probleem.

tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.

23. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    Polyethylene schreef op 09 February 2012 @ 21:50:
    Als je kan bestellen zonder creditcard, ja :')
    Anders heb ik wel een probleem.
    Je kan online bestellen bij de Bijenkorf, kan je ook gewoon met iDeal betalen :)

Trollolol

24. Small
    Afbeelding van Rosalietje

R. + L.
    203 berichten
    Lid sinds February 2011

weet iemand een foundation voor een heeeele lichte huid en die gewoon heel de dag GOED blijft zitten? :)
    xo

25. Small
    Afbeelding van Memoria

/
    899 berichten
    Lid sinds March 2009

quote:
    Rosalietje schreef op 16 February 2012 @ 14:12:
    weet iemand een foundation voor een heeeele lichte huid en die gewoon heel de dag GOED blijft zitten? :)
    xo
    Die zoek ik ook, hij moet lichter zijn dan de lichtste l'Oréal true match foundation, want die is zelfs te donker voor mij.

TUMBLR it's true romance is dead, I shot it in the chest then in the head

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?