1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Foundation Topic ...!

Dit onderwerp heeft 769 reacties, en bestaat uit 31 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 31.
De laatste reactie is geplaatst op 25-04-2012 20:51.

Foundation Topic ...!

1. Xtra-small
    Afbeelding van vanmonroe

Giovanna
    13 berichten
    Lid sinds April 2008

Foundation Topic ...!

In dit topic kan je alles vragen over foundation's of iemand anders adviseren wat een goede foundation is of wat jou favo foundation is ...!

1. Xtra-large
    Afbeelding van lemonacid

Sharon
    13,442 berichten
    Lid sinds November 2007

-

lemonacid wijzigde dit bericht op 02-11-2011 09:31 met 100%

2. Xtra-small
    Afbeelding van Terrordoll

A
    27 berichten
    Lid sinds March 2008

Ik heb ook een witte huid .. Ik wil dream matte mouse van maybeline gaan kopen .. is die goed dekkend?
    X

Terrordoll wijzigde dit bericht op 08-04-2008 16:04 met 23%

3. Medium
    Afbeelding van Xduiveltjex

Michèle
    2,568 berichten
    Lid sinds December 2007

kheb zelf ook wel witte huid.. echt héél goed opletten welke kleur je koopt! als je donkerder neemt ziet het er vaak nep uit... en bij vele merken hebben ze ook niet superlichte foundations. ik vond er zelf eentje van nivea maar dat hebben jullie blijkbaar niet in nederland? ik zou echt oppassen wat je koopt, desnoods beetje meer geld aan uitgeven om de juiste kleur te hebben want anders heb je er toch nix aan.

x

If beauty kills the beast you are so dead!

4. Large
    Afbeelding van NTFO

Marianka
    7,610 berichten
    Lid sinds November 2007

je hebt van essence wel hele lichte, maar dies niet de áller beste ;)

Nuke Them From Orbit

5. Xtra-small
    Afbeelding van Liselita

Liselot
    71 berichten
    Lid sinds November 2007

's Ochtends zit het er bij mij redelijk mat op, maar na verloop van tijd wordt mijn huid heel vettig. Weet iemand een goede foundation waarvan je huid niet gaat glimmen?

6. Small
    Afbeelding van pien_92

Pien
    401 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Liselita schreef op 08 april 2008 @ 17:11:
    's Ochtends zit het er bij mij redelijk mat op, maar na verloop van tijd wordt mijn huid heel vettig. Weet iemand een goede foundation waarvan je huid niet gaat glimmen?
    Daar ben ikook naar op zoek !!!!

7. Medium
    Afbeelding van Stempel

Sherelle
    2,444 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb een mousse foundation van de hema. Was er eerst super blij mee maar nu niet meer......

Maar joh, binnekort is het zomer en dan gebruik ik geen foundation meer :D

"Een slonzige, brildragende en een pukkel op haar neus hebbende, schoonmaakster natuurlijk. Zo een dat totaal geen concurrentie voor je is." - 'Op de man af' van Jane Fallon

8. Small
    Afbeelding van xXLisXx

Lisje
    919 berichten
    Lid sinds November 2007

Als ik een foundation moet aanraden dan ihet absoluut die van bourjois met een ingeboude kwast. Die is echt goed. En presies mijn kleur . Echt een aanrdertje. hij kost 15 euro maar dat is het wel waard!

Lovee X Lis

9. Large
    Afbeelding van Typfoudt

Jennie
    11,632 berichten
    Lid sinds November 2007

Bij mij ziet het er altijd heel nep uit, ik zoek dus ook een goede.

10. Small
    Afbeelding van _helloYOU

Rebecca
    672 berichten
    Lid sinds November 2007

ik doe alleen mineralenpoeder anders lijk ik een barbiee

joie de vivre

11. Large
    Afbeelding van Typfoudt

Jennie
    11,632 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb net Dream Matte Mousse gehaald. Hij is goed :naughty:

12. Medium
    Afbeelding van EllaJune

EllaJune
    2,287 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb die van essence (de minerale). Hij dekt wel..

13. Small
    Afbeelding van Niicole

Nicole
    188 berichten
    Lid sinds November 2007

ik vind dat je bij dream matt mouse heel gauw schilfers ziet ik heb zelf die van Bourjois 10 hour ofzo en die is echt fijn die is er ook in veel verschillende kleuren. verder zou ik gewoon een poeder nemen als je een hele lichte huid hebt en je er geen kan vinden

14. Xtra-small
    Afbeelding van ellevogue89

Claudia
    24 berichten
    Lid sinds March 2008

Is die 10 Hour Sleep van Bourjois goed? Ik lees heel veel goede reactie's van mensen ...

http://www.bourjois.co.uk/globals/images/products_lg/10_hour_sleep_l.jpg

15. Small
    Afbeelding van _n0liita

Amanda
    224 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik gebruik meestal die van Clinique! is wel prijzig, maar dan heb je ook wat. Heb gister een foundation van the body shop gekocht die is ook super!!

16. Small
    Afbeelding van CUPxxCAKE

hmmm....
    501 berichten
    Lid sinds March 2008

10 hour sleep van bourjois geeft je een lekker tintje maar het dekt niet goed en heeft de neiging om oranje uit te slaan..
    En al die kutfoundation van L'oreal is zooi, alles is oranje maargoed,

ik gebruik sinds zaterdag MAC studio fix fluid :kusje: LOVE IT !!!! BESTE MAKE UP EVER !!!! <333333
    heb het in A'dam bij de enige macwinkel in nederland gekocht, icl. pompje komt het uit op 31 euro ofzo maar hij is het geld zeker waardd !! Je kunt met 1 x pompen je gehele gezicht GOED doen , hij is zzzzooooooo Super !!!! <3<333333 :D

17. Small
    Afbeelding van Sedaaa

304 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik vind zelf de foundations van Maybelline echt super! Vooral de Supersilky ofzo en de Dream Matte Mousse ofzo.

18. Medium
    Afbeelding van sheslovely

Dana
    4,717 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    xXLisXx schreef op 08 april 2008 @ 18:14:
    Als ik een foundation moet aanraden dan ihet absoluut die van bourjois met een ingeboude kwast. Die is echt goed. En presies mijn kleur . Echt een aanrdertje. hij kost 15 euro maar dat is het wel waard!
    Is die er ook voor een hele witte huid? Want bij mij dekken ze meestal wel goed, maar ik lijk meestal net een oempaloempa vanweg de oranjeheid.. mijn huid is veel te licht voor al die foundations.

hung around with faces and names.

19. Xtra-small
    Afbeelding van Italiaa_x

Jessica
    19 berichten
    Lid sinds April 2008

Eeeii,

Ik heb heel veel foundations, maar een paar waar ik écht tevreden over ben.
    Ik heb er zoveel omdat ik bijna nooit de goede kleur heb.

Dream mat mouse vind ik goed. goed tegen glimmem.
    Maxfactor dat potje. Luiqid foundation fso.

Die van boujours of zoiets met dat kwastje vind ik vreselijk. Dekt bij mij totaal niet.

Groetjes,

20. Small
    Afbeelding van __Chantalx

Chantal
    404 berichten
    Lid sinds November 2007

Het beste tegen een glimmende huid is toch echt gewoon poeder denk ik.
    Ik heb er 1 van rimmel (weet de naam ff niet meer) en die is echt super goed. Als ik die opdoe glimt mijn huid niet meer. En het blijft 6 uur lang goed zitten. Hij kostte rond de 7 euro dacht ik.

21. Small
    Afbeelding van _n0liita

Amanda
    224 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    CUPxxCAKE schreef op 02 mei 2008 @ 10:49:
    10 hour sleep van bourjois geeft je een lekker tintje maar het dekt niet goed en heeft de neiging om oranje uit te slaan..
    En al die kutfoundation van L'oreal is zooi, alles is oranje maargoed,

ik gebruik sinds zaterdag MAC studio fix fluid :kusje: LOVE IT !!!! BESTE MAKE UP EVER !!!! <333333
    heb het in A'dam bij de enige macwinkel in nederland gekocht, icl. pompje komt het uit op 31 euro ofzo maar hij is het geld zeker waardd !! Je kunt met 1 x pompen je gehele gezicht GOED doen , hij is zzzzooooooo Super !!!! <3<333333 :D
    oeeeeh klinkt goed! binnekort inslaan dus :D :D

22. Medium
    Afbeelding van Chocopasta

nikky
    2,283 berichten
    Lid sinds November 2007

Ikheb gewoon een goedkope van etos en hijlijkt niet nep en blijft echt lang zitten enwerkt bij mij dekkent! en is niet duur ookniet!!

The only girl who loves him is his mother - mulan

23. Small
    Afbeelding van dontknowx

Onbekend
    248 berichten
    Lid sinds March 2008

Ik zoek een goed dekkende foundation.Ik heb dr al meerdere geprobeerd; Miss Helen mouse, Rimmel Cool Matt mouse, Maybeline new york mousse en nog vele vloeibare enz. Tot nu toe is één van L'Oreal mij nog het beste bevallen alleen krijg ik hier een klein beetje schilfertjes van bij mijn neus! Vet raar..Zelf was ik van plan om Maybelline Super silky (ofzo) te kopen, iemand goede ervaringen mee??Kus.

24. Medium
    Afbeelding van Chocopasta

nikky
    2,283 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    _BRUNETTEx schreef op 02 mei 2008 @ 22:21:
    Ik zoek een goed dekkende foundation.Ik heb dr al meerdere geprobeerd; Miss Helen mouse, Rimmel Cool Matt mouse, Maybeline new york mousse en nog vele vloeibare enz. Tot nu toe is één van L'Oreal mij nog het beste bevallen alleen krijg ik hier een klein beetje schilfertjes van bij mijn neus! Vet raar..Zelf was ik van plan om Maybelline Super silky (ofzo) te kopen, iemand goede ervaringen mee??Kus.
    Ikhad dat eerst opmn wang en dan doe ik opdat plekje een beetje creme overheen, werkte bijmij iig wel!

The only girl who loves him is his mother - mulan

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?