Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 15-10-2011 16:37.
Brainwashkappers
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 16:19i LOVE brainwash! Ik ga er nu al een paar keer heen bij de brainwash in Almere
en ik vind het echt ontzettend goed! Voor 15 euro doen ze alles waar een andere kapper bijvoorbeeld 60 voor vraagt.. Ik denk niet dat je er heen moet gaan voor hele extreme dingen.. maar gewoon een beetje model knippen en puntjes doen ze goed
if you leave without a reason, don't come back with an excuse - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 16:24Heb zelf goede ervaring bij Brainwash
Toen ik mijn haar zelf donker had geverft, begon het later groen uit te slaan.. ben toen naar de kapper gegaan en ze hebben mij erg goed geholpen, binnen de kortste keren was ik weer blond!!
Ik ging in Zwolle - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 16:49^in de assendorp? zit er ook aan te denken mijn haar te laten kleuren bij de kapper en aangezien het daar niet zo duur is. maar je was wel tevreden dus?If we\'re not supposed to have midnight snacks, then why is there a light in the fridge?
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 16:54het is mn vaste kapper, ze zijn best goed al zijn ze soms best slordig
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 16:57^hoe kunnen ze goed zijn als ze slordig zijn? dat snap ik niet helemaal ;pIf we\'re not supposed to have midnight snacks, then why is there a light in the fridge?
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 17:28ik hou van de brainwash ik ga altijd naar die in huissen (:
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 17:43Ik hoorde van mijn vriend dat brainwash in brouwhuis best duur is, en ik hoorde daar ook meer mensen over klagen dat hun duur zijnDennis, Jij geeft mij de liefde die ik nodig heb!
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 18:46ik laat alleen mn puntjes daar knippen, die mensen hebben ook een opleiding gehad dus dat moeten ze wel kunnen : )
en het is lekker goedkoop..
maar als je een echt model in je haar wilt zou ik naar een andere kapper gaan, want bij ons zitten er vooral hele jongen/ onervaren kappers.
mijn moeder gaat trouwens wel altijd naar brnainwash:
verven 15,-
highlights 15,-
wassen+knippel 15,-
en dat ziet er altijd wel oke uit..Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 18:49Ik heb mijn lange haar er helemaal kort (in model) laten knippen en ik ben er super blij mee! Ze waren ook heel aardig en de kapster nam bij mij echt de tijd om het goed te doen. Ze vroeg ook af en toe of het nog korter mocht etc. Ik ben best tevreden over deze kapper.
Maar het kan natuurlijk ook liggen aan degene die je knipt.Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA! - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 19:28ik ben totaal geen fan van de brianwashkappers.
ik kom daar ook nooit meer, ik heb daar 1x mijn haar laten knippen en het zag er echt gewoon 'niet' uit.. heb toen een maand mijn haar in een staart gehad (wat ik nog nooit bij andere kappers heb gehad)
daarnaast heb ik 2x ooit highlights daar laten zetten omdat het er heel goedkoop is.
nouja goedkoop, dat merkte je wel... de 1e x zag je niks...
& de 2e keer was de verf helemaal uitgelopen tot een lange streep op mijn achterhoofd... daarvoor hebben ze een kapper uit eindhoven moeten bellen om het bij te werken...
Ik ben ook ooit met mijn vriend meegeweest en daar vroegen ze hem zelfs toen ze het haar hadden geknipt of de ene kant langer was dan de ander? wtf? jij bent toch de kapper? daarnaast hadden ze bij 1 oor veel te hoog opgeschoren wat er gewoon NIET uitzag. nou heeft mijn vriend ook wel moeilijk haar maar dit ging wel ver.
(allemaal verschillende kappers geweest..)
slechte ervaringen mee. maar ik hoor ook mensen die er wel tevreden over zijn (over het algemeen jongens dan) - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 19:30ik ga er wel altijd naartoe (: lekker goedkoop & ze geven goede knipbeurten!
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 19:31Ik heb er over het algemeen goede ervaringen mee. Een paar keer was het niet helemaal naar m'n zin, maar dat heb ik bij andere kappers ook wel gehad. Ik ben er al vier jaar vaste klant. Heel vriendelijk personeel en dus vrijwel altijd gewoon goed knippen.You know I need you, like a poet needs the pain. | Verkooptopic! | Looklet.
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 19:38Ik heb er geen goede ervaringen mee. Vind dat ze ontzettend slordig zijn, het gaat bij zulke 'goedkope' kappers om de meeste mensen te knippen heb ik zo'n idee. Ik kwam er een keer binnen en zonder dat ze mijn haar goed deden begonnen ze al met knippen. Het gaat allemaal vlug vlug. Ik en mijn zusje haar haren zijn allebei hardstikke schuin geknipt. Hier kwamen we achter toen we naar een andere kapper gingen die dit ons heeft laten zien.
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 20:28misschien goed idee als iedereen er bij zet in welke plaats ze zijn geweest bij de brainwash? want de ene brainwash kan wel heel slecht zijn, terwijl er bij een andere misschien juist wel hele goede kappers werken.If we\'re not supposed to have midnight snacks, then why is there a light in the fridge?
- Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 11:25upIf we\'re not supposed to have midnight snacks, then why is there a light in the fridge?
- Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 13:39bij ons in gouda is er net een gekomen, twijfel wel of ik er heen moet gaan iemand er al geweest?
- Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 13:56
haha noukijk, eersthad ik me haar daar geverfd en dat hadden ze gewoon goed gedaan enzo, maar je haalde de restvan de verf die op me oren zaten er helemaal niet af, dus das best slordig ;pquote:Koellkast schreef op 13 October 2011 @ 16:57:
^hoe kunnen ze goed zijn als ze slordig zijn? dat snap ik niet helemaal ;p - Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 14:08waarom zitten hun salons op mest verlaten plekken -__-
- Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 16:36ik ben daar laatst met mn vriend geweest en was er niet zo blij mee. Dat meisje luisterde helemaal niet en knipte meer zoals ze het zelf wilde knippen. Op zich was het bij hem niet zo slecht geknipt zoals bij ladyshaddix maar het was ook niet echt mooi. Mn vriend heeft van die grote warrige krullen dus na 2 weken was het wel weer om aan te zien, maar de eerste weken had ie een heel lelijk bloempotkapsel
- Geplaatst op zaterdag 15 oktober 2011 16:37
Valt wel mee hoor, in delft zit ie gewoon in t centrumquote:MISCHKA schreef op 15 October 2011 @ 14:08:
waarom zitten hun salons op mest verlaten plekken -__-