Dit onderwerp heeft 44 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 15-10-2011 16:37.
Brainwashkappers
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:33Hallo meiden,
ik wil Zaterdag naar een Brainwash kapper, hebben jullie hier ervaring mee zoja welke? En ik hoorde dat fohnen extra geld kosten enzo, klopt dit? Ik heb de Site wel gezien maar wil graag jullie ervaring horen.
Hopelijk laten jullie je reactie achter, alvast bedankt.
xx
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:37Hoi, ik ben er trouwe klant, al sinds ze er net zijn.
Ik vind het prima, wassen, knippen en stylen is 15 euro.
In model fohnen dus echt zoals bijv een bruiloft kost 15 euro. Droog fohnen volgens mij niet hoor.
Ik vind dat ze je goed helpen, soms moet je wel lang wachten, maar ze zijn op maandag open en ook tot 8 uur, dat vind ik fijn
welke stad ga je?*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:39Droog fohnen kost geen extra geld hoor, ik kreeg zelfs een maskertje bij die 15 euro in (toen was het zelfs nog maar 13 geloof ik). Super service dus
Insert all Muse lyrics here - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:43okii, ja ik wil zelf in Helmond gaan. Dus maar ik heb normaal een andere kapper, maar wil eens iets anders proberen, maar vind het wel weer eng. hahaha.
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:46welke kapper in helmond? ik ga vaak in brouwhuis naar de brainwash! pas kwam ik daar om kwart voor 7 en ze zijn tot 8 open.. er zaten nog 3 mannen(!) en toen zeiden ze dat ze het niet meer ging redden.. En ze waren ook met 3 of 4 kapsters. Mannen zijn toch zo klaar? of onderschat ik het nou? Vond het dus een beetje raar dat ik dik een uur voordat hij sluit binnenkom en ik dan niet meer geholpen kan worden, ze weten dat het dan druk is, dus zet dan meer personeel in denk ik dan zo..
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:49^
Misschien hadden ze nog afspraken staan voor daarna? (na die mannen)twittert || Everything makes sense when you\'re with me. - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:50^ je kunt daar geen afspraken plannen dus dan kan niet
- Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 23:57Ja het kan ook zijn dat ik in Asten ga, dat weet ik niet is even kijken wat de planning wordt voor Zaterdag.
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 00:00en heb trouwens goede en slechte ervaringen met brainwash, 1x is me haar namelijk scheef geknipt
maar de andere keren dat ik daar ben geweest was het wel goed, maar ga toch liever naar de kapper die we in de straat hebben, trouwens nog goedkoper ook! - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 00:07Nog goedkoper? Jezus xDInsert all Muse lyrics here
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 00:08haha ja, kost 10,50 en brainwash 15 toch? plus geen wachtrij en sneller klaar
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 00:14quote:xinlove schreef op 12 October 2011 @ 23:46:
welke kapper in helmond? ik ga vaak in brouwhuis naar de brainwash! pas kwam ik daar om kwart voor 7 en ze zijn tot 8 open.. er zaten nog 3 mannen(!) en toen zeiden ze dat ze het niet meer ging redden.. En ze waren ook met 3 of 4 kapsters. Mannen zijn toch zo klaar? of onderschat ik het nou? Vond het dus een beetje raar dat ik dik een uur voordat hij sluit binnenkom en ik dan niet meer geholpen kan worden, ze weten dat het dan druk is, dus zet dan meer personeel in denk ik dan zo..
had ik laatst ook, echt vet lang zitten wachten en mensen konden om 7 uur al niet meer geholpen worden. Er waren 3 kapsters waarvan er maar 1 kon knippen. Dus dat had hier ook kunnen zijn?
Maar ik moet toegeven soms hebben ze ook gewoon geen zin. Ik heb ook gewoon een keer gevraagd van: wil je mij weg hebben ofzo, waarop zij zei: nee, neuh, je moet gewoon beseffen dat het wachten is.*And at last I see the light and it\'s like the fog has lifted, And at last I see the light and it\'s like the sky is new. And it\'s warm and real and bright* #IamDisneyandIloveit - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 00:202 ervan waren er aan het knippen en eentje was bezig met iemand zn haren wassen, dus zou kunnen dat die ene dan niet kan knippen?
nee heb inderdaad ook soms het idee dat ze om half 8 al klaar willen zijn terwijl ze pas om 8 uur sluiten:p - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 02:00
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 08:30Ik zal nu wel erg dom zijn, maar: Brainwashkapper?
Dat klinkt alsof ze je gaan hersenspoelen!Lick, bite and shoot! - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 09:06^hahaha.
Ik wil er denk ik ook heen.. Mijn broertje en ik willen beide onze haren laten knippen daar. Ik twijfel.You have to climb a mountain before you can enjoy the view. - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 09:32Ach, een beetje bijknippen kan daar prima, maar echt een ander kapsel of een gewaagde look zou ik daar niet laten doen.
Het is een goedkoper kapsalon, daar staan niet de allerbeste kappers.. - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 10:00Ik ga er ook altijd naartoe, en ik vind het zelf wel prima voor het geld dat je er aan uitgeeft. Maar ik zou geen moeilijke dingen laten doen idd, als je echt een ander kapsel wilt zou ik naar een wat betere kapper gaan. Het enige grote nadeel is dat je er soms wel echt ontzettend lang moet wachten. Dan staan er 5 kapsters, waarvan er op de een of andere manier maar 3 aan het werk zijn ofzo, heel vreemd.flowers pop out of the street, everywhere I place my feet
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 10:32Ik heb er goeie ervaringen mee, heb het er 2x laten knippen (in Geldrop en in Best) en 1x laten verven: van mijn vaalrode haar naar zwart met een felrode pluk (in Geldrop).
Wat ze ook doen: alles kost 15 euro per verschillend aspect.
Bij knippen zit ook wassen/drogen/modelleren bij.
Maar bij dat verven in zwart met rood was het dus:
-Ontkleuren 15 euro
-Zwart verven 15 euro
-Ontkleurde pluk rood verven 15 euro
Totaal dus 45 euro.
De kleuren waren erg mooi, alleen vond ik het na een tijdje toch niet mooi en de rode pluk heb ik zelf thuis bruin geverfd xD maar ik wil mijn knalrode haar van eerst terug, dus ik ga misschien binnenkort ook weer. En dan is het denk ik 30 euro, voor ontkleuren en verven. En misschien laat ik het dan ook meteen knippen want het wordt te lang in m'n gezicht.
(ik ga dan ook naar brouwhuis, woon daar sinds kort dichtbij :p) - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 10:34ja ik heb nu ongeveer schouder lang haar maar ik weet niet precies wat ik wil ik denk gewoon iets stoers en bruine spoeling, maarja kan ik dan zeggen van ik wil een stoer kapsel met een donkerbruine spoeling ( gaat dat dan goed komen denken jullie )
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 10:35quote:Yenthe schreef op 13 October 2011 @ 09:32:
Ach, een beetje bijknippen kan daar prima, maar echt een ander kapsel of een gewaagde look zou ik daar niet laten doen.
Het is een goedkoper kapsalon, daar staan niet de allerbeste kappers..
Lol, ze hebben toch allemaal dezelfde opleiding gehad of niet dan?
Het verschilt vaak gewoon per kapster, of die aanvoelt wat jij bedoelt
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 12:56Toevallig, ben er gisteren geweest! ik heb best lang haar, en wilde echt heel weinig van de lengte af en beetje mijn laagjes bij laten knippen. Dit is natuurlijk niet erg moeilijk, maar ze hebben mij erg goed geknipt moet ik zeggen
ook heeft ze wat van dat verzorgingsspul erin gedaan en het geföhnt en kostte maar 15 euro 
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 13:27mijn kapper zit tegenover een brainwashkapsalon, en die zit het (natuurlijk) altijd helemaal af te kraken, maar mijn vriendin was er laatst geweest en het zag er best leuk uit!
- Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 14:07Ik ben er een paar keer geweest maar heb er geen goede ervaring mee.
Als slachtvee word je in een stoel gedouwd en zo snel mogelijk weggestuurd. Nou betaal je er wel weinig voor, maar toch. Geen fijne ervaring.
Daarnaast, doordat ze (iig in mijn stad) dus totaal geen tijd voor je nemen hebben ze mijn kapsel verpest. Volgens mij geven ze gewoon een standaard knipbehandeling zonder naar type haar te kijken.
Dus mijn pony was COMPLEET geruineerd nadat ik daar was geweest (zag het pas duidelijk toen ik thuiskwam. Ik heb superstijl haar dus dat moet meerdere keren nagelopen worden. In dit geval was het één keer geknipt, gedroogd, hup, dus toen het eenmaal goed gedroogd was toen ik thuiskwam zag ik dat het schots en scheef zat).Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op donderdag 13 oktober 2011 15:30Geen goeie ervaringen mee. Ja het is inderdaad goedkoop, maar mijn haar groeit gewoon niet meer terwijl het al dikke 8 maanden geleden is dat ik het voor het laatst heb laten knippen (bij brainwash) en ik ben niet de enige, 2 vriendinnen van mij hebben hetzelfde probleem. Dat mens heeft het ook gewoon veel te kort geknipt, het zag er echt niet uit! Mijn laagjes waren gewoon helemaal fout geknipt, het was hartstikke scheef. Mijn pony was ook hartstikke scheef. Nou blijkt het dus dat de meeste meisjes daar nog in opleiding zijn, dus ik raad het je niet aan om daar je haren te laten knippen.there was a difference between what you said and what you did.