1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. Bleken van tanden

Dit onderwerp heeft 99 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 26-01-2012 12:24.

Bleken van tanden

1. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

Hoi!

Ik had wat gezocht in het forum naar topics over tanden bleken, maar vond niet echt een topic wat nog recent was en ik dacht, ik maak een nieuwe aan.
    Als er al wel een topic is - sorry! - mag hier een slotje op dan stel ik mijn vraag daar!

Ik heb ongeveer een halfjaar geleden mijn tanden laten bleken, met een bon via vakantieveilingen.nl. Dit kostte mij ruim 100 euro en ook nog flink wat reiskosten maar ik had het er dubbel en dwars voor over; ik ben erg onzeker wat m'n tanden aangaat, ik ben sowieso snel onzeker maar ik vind mijn tanden echt niet mooi. Ik heb een beugel gehad, ze zijn nu wel rechter (niet naar mijn wens maar het is te doen vind ik) maar ik vind ze veel te geel. Ze zijn niet extreem geel ofzo, maar ik schaam me er gewoon voor en dat voelt rottig als je gewoon eens uitbundig wil lachen enzo.
    Afijn, ik heb ze dus laten bleken met zo'n apparaat, duurde een halfuur en toen zag ik wel ''verbetering'', maar daarna vertelden die vrouwen mij doodleuk dat ze niet lichter konden bleken dan de oorspronkelijke kleur van mijn tanden.
    (Even tussendoor; ik poets 2x per dag, ooit zelfs 3x, ik verzorg mijn tanden echt goed dus daar ligt het niet aan)

Nu kwam ik op internet tegen: Crest Whitestrips. Ze zeggen (maar dat doen ze allemaal..) dat het werkt. Je moet de strip een halfuur op je tanden laten zitten en dan worden ze zichtbaar witter.
    Heeft iemand hier ervaring mee, of met een andere bleek-manier die niet (te) duur is? Ik heb ook al eerder een bleekpennetje gekocht voor 20 euro bij de drogist maar dit werkte ook voor geen meter.
    Is het überhaupt mogelijk mijn tanden lichter te maken of zal ik ermee moeten leren leven?

Dankjuliewel alvast :)
    Liefs!

1. Xtra-small
    Afbeelding van poepske

britt
    4 berichten
    Lid sinds December 2011

heeej.
    ik heb precies hetzelfde probleem,
    ik poets ook elke dag 2x mn tanden soms ook 3x.
    en verzorg ze ook kei goed, maar die van mij worden ook heeelemaal niet witter..
    ik wil zoiets ook wel doen, en weet dus ook geen raadt..
    ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen!
    xxx

2. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

hoi!
    balen is dat hè!
    maar ik denk dat het van poetsen niet witter gaat worden..
    alleen ik vind het zo stom dat ik mijn hele leven netjes gepoetst heb, zelfs als kindje braaf terwijl het gemiddelde kind niet wil poetsen haha... en toch heb ik geen witte tanden, zoals zoveel andere meisjes.
    nou heb ik ook antibiotica gehad toen ik een blaasontsteking had op mijn 8e, en daardoor heb ik op mijn voortand ook een klein vlekje. dit komt daardoor, dat weet ik, maar die gele tanden?
    wie weet wie weet kan iemand ons helpen? hihi!

3. Small
    Afbeelding van FOXYFOX

Linda
    186 berichten
    Lid sinds November 2009

hier was niet lang geleden een topic over, over die crest white strips

http://forum.girlscene.nl...rips/list_messages/131808

4. Medium
    Afbeelding van maybeee

maybeee
    1,473 berichten
    Lid sinds October 2009

haha dat was mij topic. ik verkoop ze nog steeds. een kuur van 12 dagen :) ik heb er dus 2 gebruikt toen(het waren er 14) maar ik merkte al na twee dagen dat mijn eigen tanden wel bleekte en het neppe stukje niet dus toen ben ik er mee op gehouden. als je interesse hebt hoor ikhet wel :)

5. Small
    Afbeelding van principessax

lyenne
    184 berichten
    Lid sinds January 2012

aah das echt kut!
    Ik heb ook wel eens gehoord van tandlak?
    ik weet niet precies wat dat inhoud maar je zou is kunnen googelen (:

6. Small

lyenne
    184 berichten
    Lid sinds January 2012

aah das echt kut!
    Ik heb ook wel eens gehoord van tandlak?
    ik weet niet precies wat dat inhoud maar je zou is kunnen googelen (:

7. Small

lyenne
    184 berichten
    Lid sinds January 2012

dubbel -

8. Large
    Afbeelding van Califer

Kimberly
    5,023 berichten
    Lid sinds March 2009

Ik denk dat je een heel verkeerd beeld hebt van wat het inhoud witte tanden te hebben. Natuurlijk witte tanden zijn niet spierwit, mss je melktanden maar volwassen kiezen zijn echt niet zo spierwit als je op Hollywood foto's ziet. Wss zijn je tanden gewoon gezond wit en de reden dat je ze niet witter kan poetsen is omdat dat niet kan.

Als je ze echt zo parelwit wilt hebben dan kun je wel andere dingen gaan gebruiken, maar die zijn vaak schadelijk voor je tanden.

9. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

dankjewel!
    heb inmiddels alles gelezen maar ben er nog niet uit of dit een goede manier is.
    als ik de foto's zie ziet het er goed uit..... hmmm.

10. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    Califer schreef op 25 January 2012 @ 23:03:
    Ik denk dat je een heel verkeerd beeld hebt van wat het inhoud witte tanden te hebben. Natuurlijk witte tanden zijn niet spierwit, mss je melktanden maar volwassen kiezen zijn echt niet zo spierwit als je op Hollywood foto's ziet. Wss zijn je tanden gewoon gezond wit en de reden dat je ze niet witter kan poetsen is omdat dat niet kan.

Als je ze echt zo parelwit wilt hebben dan kun je wel andere dingen gaan gebruiken, maar die zijn vaak schadelijk voor je tanden.

nee, ik heb geen verkeerd beeld... ik weet dat natuurlijke tanden niet spierwit horen te zijn. ik heb ook een sterk gebit, dit heeft mijn tandarts altijd gezegd. ook zei hij dat een sterk gebit meestal wat geler is en zeker niet spierwit.
    ik wil dan ook geen spierwitte tanden, maar mezelf wat zelfverzekerder maken. ik wil gewoon kunnen lachen zonder dat ik automatisch een hand voor mijn mond sla of me onzeker voel. snap je?

11. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    maybeee schreef op 25 January 2012 @ 22:59:
    haha dat was mij topic. ik verkoop ze nog steeds. een kuur van 12 dagen :) ik heb er dus 2 gebruikt toen(het waren er 14) maar ik merkte al na twee dagen dat mijn eigen tanden wel bleekte en het neppe stukje niet dus toen ben ik er mee op gehouden. als je interesse hebt hoor ikhet wel :)
    oh haha dankjewel voor je reactie! ik zal je wel even een note sturen. :)

12. Small

lyenne
    184 berichten
    Lid sinds January 2012

13. Small

lyenne
    184 berichten
    Lid sinds January 2012

off topic: doet mijn foto het bij jullie?

14. Small
    Afbeelding van FOXYFOX

Linda
    186 berichten
    Lid sinds November 2009

quote:
    maybeee schreef op 25 January 2012 @ 22:59:

hoe bedoel je het neppe stukje niet?
    ik heb dit weekend een proefpaket besteld van 3 strips, als het goed is zijn ze morgen binnen, mijn tanden zijn eigenlijk niet echt geel, maar ze waren vroeger wel witter, het komt doordat ik de laatste tijd veel sterke thee drink denk ik...

15. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

^
    Ik heb inderdaad in het verkoopgedeelte ooit gelezen dat iemand ze verkocht.. zij dus!
    Volgens mij had zij een afgebroken stukje tand laten maken maar dat is dan een stukje neptand zegmaar wat eraan wordt gezet. En dat bleekt dus niet mee. Als ik het goed zeg.

16. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

17. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

18. Small

lyenne
    184 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    aah shit, dankjewel haha!

19. Small
    Afbeelding van FOXYFOX

Linda
    186 berichten
    Lid sinds November 2009

ahzo,
    ik ga eerst die 3 proefstrips gebruiken, als ik verschil zie wil ik er misschien wel meer kopen :), maar voor mij hoeven ze nu ook niet super super wit te zijn, dat ziet er ook niet natuurlijk uit vind ik...

20. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

^
    Nee zo denk ik er ook over.
    Ik hoef echt niet zo'n barbiepop te worden, ik vind het ook zo amerikaans om van die spierwitte verblindende tanden te hebben :P

21. Small
    Afbeelding van Dotxx

Dot
    127 berichten
    Lid sinds May 2011

Ik heb ze pas geleden gebruikt en ik ben er erg tevreden over! Ik had de Classics, waarbij je 2 weken lang, 2 keer per dag die strips een half uur op je tanden moet doen.

Dit komt neer op 28 zakjes -> 56 strips; wat handig is om te weten als je ze op Ebay wil bestellen, want daar gebruiken ze nogal wat verschillende termen :p Ik heb ze op Ebay voor zo'n 16 euro gekocht (incl verzendkosten)

Mijn tanden zijn echt veel witter geworden, en ik heb geen last gehad van gevoelige tanden.

22. Medium
    Afbeelding van R1992

Rowan
    1,096 berichten
    Lid sinds November 2011

^
    Dankjewel! Daar heb ik wat aan :) Hihi.
    Ik hoor veel over classic, en dan nog een soort... wat is het verschil ertussen en merk je dat? Weet je dat toevallig?

23. Medium
    Afbeelding van maybeee

maybeee
    1,473 berichten
    Lid sinds October 2009

oh ik heb trouwens de stain chield versie. deze hoef je maar 5 minuten per dag te dragen. daarom had ik ze ook genomen omdat ik me heel snel aan dat soort dingen erger als het lang duurt haha

24. Small
    Afbeelding van Dotxx

Dot
    127 berichten
    Lid sinds May 2011

Er zijn inderdaad wat verschillende soorten, volgens mij is het percentage "bleekspul" verschillend :)

Hier op deze site kan je de verschillen volgens mij wel zien
    klik

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?