1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Beauty, Health & Hair
  4. BB Cream

Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 19:49.

BB Cream

1. Medium
    Afbeelding van U_R_SHIT

Jolie
    1,588 berichten
    Lid sinds June 2009

doe van garnier is veeeeelste donker voor mij , ik lijk net een wortel ;s

2. Xtra-large
    Afbeelding van GoldenKiller

Sumeyye
    19,256 berichten
    Lid sinds November 2010

Ik heb die van Garnier. Ik hoef niets te bedekken dus hij is ideaal!!!!!!

KUTKINDEREN :')

3. Large
    Afbeelding van BratPack

Kelly
    5,639 berichten
    Lid sinds February 2010

quote:
    Puilooi schreef op 05 February 2012 @ 12:46:
    nja het is al enkele jaren populair in azie. Het is eigenlijk een alles in 1 pakket... Het bevat zowel alle dagelijks benodigde verzorging en een kleur. Het is beter dan je dagcreme mengen met je foundation.

Want foundation verstopt toch je poriën... Ik gebruikte vroeger Zino Instant Smooth, maar die bevat geen kleur dus ik wil overstappen naar Skin79, omdat ik het toevallig op de website zag....

Op internet en YT zie ik allemaal goede reviews, maar wil toch voor de zekerheid weten of er iemand slechte ervaring mee heeft.
    Dat is onzin, je moet sowieso altijd een goede dagcreme/primer onder je foundation gebruiken, en tegenwoordig verstopt foundation je porien al niet meer. Om dan 'alles in 1' te nemen zou je BB cream kunnen gebruiken maar aangezien daar weer allerlei chemische troep zoals whitening in zit en het meestal lang niet zo mooi dekt/staat als foundation, laat ik die BB cream liever liggen.

4. Small
    Afbeelding van KimandtheDoctor

Kim
    366 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    weemoed schreef op 05 February 2012 @ 14:12:
    Review van de BB cream van Garnier op Misslipgloss. Zij was er niet al te enthousiast over, dus misschien handig om even te lezen.
    En Beautygloss was er juist wel enthousiast over!

5. Small
    Afbeelding van ehmacarena

Mayke
    302 berichten
    Lid sinds January 2011

volgens mij valt die bbcream van garnier bij iedereen heel verschillend.

why do you live? because i have something worth living for \'

6. Small
    Afbeelding van lisaaaaaaaaaaa_

Lisa
    186 berichten
    Lid sinds September 2011

Het verschilt heel erg per huid of Garnier's BB cream dekkend is voor jouw huid. Hij dekt er goed op mijn huid, maar menig beautybloggers en meiden zijn er niet positief over.

7. Small
    Afbeelding van macchiato345

Nicole
    166 berichten
    Lid sinds March 2011

Ik heb zo het idee dat iedereen er vet veel uitknijpt en dan gewoon teveel in een keer op smeert.... Ik doe eerst m'n normale matterende dagcreme op en dan een dun laagje bb, dan wacht ik even, en dan een tweede laagje bb en dan zit het perfect en heb je ook 'n voldoende dekking, tenzij je echt een acne-huid hebt... Maar als je gewoon een paar oneffenheden hebt en een beetje roodheid is het prima weg te werken op die manier.

8. Medium
    Afbeelding van Wildfire

Marsmellow
    3,287 berichten
    Lid sinds July 2009

Ik had echt een hele fijne, van Missha. Gekocht op Ebay voor 6 euro oid voor 20 ml, hij dekte echt heel goed :D
    Filmpje: http://www.youtube.com/wa...k&feature=player_embedded

Wildfire wijzigde dit bericht op 06-02-2012 14:52 met 25%
    I have the right to remain silent.

9. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik durf echt geen BB cream van Ebay te bestellen, ben veel te bang dat het OF super dik/cakey is, of dat er whitening blekende shit in zit.

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

10. Medium
    Afbeelding van Dazzeltje

Dazzeltje
    1,216 berichten
    Lid sinds July 2009

Ik gebruik ook BB cream, vind het echt fijn spul. Hier een handige link: http://mens-en-gezondheid...-voor-de-lichte-huid.html

11. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    Sparrow schreef op 06 February 2012 @ 14:53:
    Ik durf echt geen BB cream van Ebay te bestellen, ben veel te bang dat het OF super dik/cakey is, of dat er whitening blekende shit in zit.
    Ik ook niet hoor, zag bij mtv ooit zo'n vrouw waarbij haar hele huid was gebleekt door smeerzooi.

Trollolol

12. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Wildfire schreef op 06 February 2012 @ 14:50:
    Ik had echt een hele fijne, van Missha. Gekocht op Ebay voor 6 euro oid voor 20 ml, hij dekte echt heel goed :D
    Filmpje: http://www.youtube.com/wa...k&feature=player_embedded
    Ah die lijkt super fijn! Maar die natural beige is de donkerste kleur toch? En die smeert ze op haar hand, en dat is veeeeeeel te wit voor mijn huid helaas :(

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

13. Small
    Afbeelding van xwhatsmyname

B
    297 berichten
    Lid sinds January 2011

toevallig heb ik die net gekocht, alleen dan op http://www.bbcreamshop.eu/
    daar is hij wel iets goedkoper :)

(:

14. Small
    Afbeelding van Fashique

Larissa
    259 berichten
    Lid sinds March 2009

De BB Cream van Garnier vind ik echt super, krijg t alleen steeds niet over m'n hart om iets van 10 euro voor een cream neer te leggen :$.
    Misschien toch maar doen aangezien de proefmonsters me echt goed bevielen..

http://fashique.tumblr.com/

15. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Fossil schreef op 06 February 2012 @ 14:56:
    [...]

Ik ook niet hoor, zag bij mtv ooit zo'n vrouw waarbij haar hele huid was gebleekt door smeerzooi.
    Ja bij Price Of Beauty toch?

16. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    18,663 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik vind de BB cream van Garnier best oké, de donkere kleur is qua kleur echt perfect voor mijn huid, maar hij dekt eigenlijk niet goed genoeg. Ik was eerst helemaal lyrisch van 'oh het is zo fijn geen foundation maar toch wel dekking blabla' maar eigenlijk dekt hij vet slecht :'). Het voelt wel fijn aan, maar concealer zie je ook vet goed zitten, tenzij je het heel goed wegwerkt.

17. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,904 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    Sparrow schreef op 06 February 2012 @ 15:02:
    [...]

Ja bij Price Of Beauty toch?
    Jup

Trollolol

18. Xtra-large
    Afbeelding van GoldenKiller

Sumeyye
    19,256 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    Fashique schreef op 06 February 2012 @ 15:01:
    De BB Cream van Garnier vind ik echt super, krijg t alleen steeds niet over m'n hart om iets van 10 euro voor een cream neer te leggen :$.
    Misschien toch maar doen aangezien de proefmonsters me echt goed bevielen..
    Hij is 14 euro en kom op, voo gezichtverzorigng/makeup kun je best wel meer voor uitgeven dan prut op je egzicht smeren

KUTKINDEREN :')

19. Medium
    Afbeelding van bluelion

Blue
    4,386 berichten
    Lid sinds May 2010

had een sample. je zag wel verschil als je 'voor' en 'na' bekeek, maar op school zullen ze het niet hebben gemerkt.

[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262]

20. Small
    Afbeelding van Fashique

Larissa
    259 berichten
    Lid sinds March 2009

quote:
    GoldenKiller schreef op 06 February 2012 @ 16:27:
    [...]

Hij is 14 euro en kom op, voo gezichtverzorigng/makeup kun je best wel meer voor uitgeven dan prut op je egzicht smeren
    Ja daar heb je absoluut gelijk in! Tot nu toe smeer ik niets alleen want heb t niet heel erg nodig, maar vond me huid wel fijner aanvoelen toen ik het een paar dagen gebruikte. Dus toch maar halen denk :)

http://fashique.tumblr.com/

21. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,712 berichten
    Lid sinds November 2010

Volgens mij is er bij de kruidvat korting en kost die daar 10 euro

22. Small
    Afbeelding van KISSTHATGRRRL

Demi
    281 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik heb de bb-cream van dat plaatje, ik vind 'm erg fijn. Je moet wel een lichte huid hebben anders denk ik dat deze niet mooi is. Hij dekt redelijk dus als je niet overdreven veel vlekjes of onzuiverheden hebt is deze zeker genoeg.

Ik heb de mijne hier besteld: http://www.bbcreamshop.eu/, geen reclame ofzo maar ik zie hier meiden het niet fijn vinden om er een op ebay te bestellen. Hier staat ook veel info over BB-creams op

KISSTHATGRRRL wijzigde dit bericht op 07-02-2012 20:44 met 30%
    Ik heb al 20 euro verdiend!

23. Medium
    Afbeelding van ikheetniethenk

Desi
    3,032 berichten
    Lid sinds April 2011

quote:
    Sparrow schreef op 06 February 2012 @ 15:04:
    Ik vind de BB cream van Garnier best oké, de donkere kleur is qua kleur echt perfect voor mijn huid, maar hij dekt eigenlijk niet goed genoeg. Ik was eerst helemaal lyrisch van 'oh het is zo fijn geen foundation maar toch wel dekking blabla' maar eigenlijk dekt hij vet slecht :'). Het voelt wel fijn aan, maar concealer zie je ook vet goed zitten, tenzij je het heel goed wegwerkt.
    Bij mij werkt ie wel prima? Ik moet indd wel zoals hierboven beschreven is, twee dunne laagjes op doen. Een dikke is te oranje, en een dunne is niet dekkend genoeg. 2 Dunne is precies wat ik nodig heb(:

24. Xtra-small
    Afbeelding van LeftFootFirst

Lindsay
    64 berichten
    Lid sinds August 2011

-

LeftFootFirst wijzigde dit bericht op 27-03-2012 18:47 met 101%

25. Small
    Afbeelding van xWhoYouAre

Tirza
    534 berichten
    Lid sinds December 2010

is garnier bb cream geschikt voor een zeer droge/schilferige huid??

http://somedaylovewillfindu.tumblr.com/

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?