Dit onderwerp heeft 1760 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina 49 van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 08-03-2012 13:35. Dit onderwerp is gesloten!
Aparte haarkleuren #3.2
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:18Jullie hebben allemaal zo'n mooi haar!!
Ik zou het ook graag willen maar ik durf het niet
I'm not perfect like you, I'm perfect like me - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:50
Ik heb donkerblond haar en mijn kleur is goed genoeg te zien en redelijk fel. Ik was meestal mijn scheiding en pony in mijn geval en 3 keer in de week helemaal ofzo. Ik heb mijn verf via internet gekocht.quote:Ik was Wishyoulovedme. Niet dat iemand me kent. Maar alsnog. Dan weet je dat. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:50Bedankt allemaal!
Heb vandaag in zo'n kapperswinkel gekeken en ze hadden daar directions (: Dus ga denk ik kopen alleen ik ga echt problemen krijgen met mn ma... Maarja, gelukkig is het kleurspoeling.
Maar als het er bijna uit is, wordt het dan niet heel lelijk? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 20:34een vraagje:
ik heb mijn haar in november gekleurd met een rode kleurspoeling. Die spoeling is nu soort van oranje en ik heb ook een enorme blonde uitgroei. Ik was al een hele tijd met head&shoulders,maar de kleur gaat er maar niet uit
Nu vroeg ik me af of je een blonde permanent over een oranje haarkleur/spoeling heen kan gooien... ben beetje bang dat je de oranje spoeling erdoorheen ziet. Weet iemand of het kan? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 23:24@Liisa92, ik heb geen idee of het kan. Heb nu precies hetzelfde, maar ik ga het er niet op gokken. Ik verf het eerst bruin en daarna doe ik er wel weer blond overheen. Wil het niet riskeren om met een coupe blond/oranje de deur uit te moeten. (ook al is het al een rare oranje/roze waas)
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 11:55zo mijn haar is ook weer half bijgeverft haha :') de halve wasbak blauw. Als brave dochter toch maar eventjes alles schoongemaakt haha :')
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:39Eerst had ik een dip dye rose-red van directions en toen die er bijna helemaal uit was heb ik afgelopen zaterdag atlantic-blue gedaan, ik ben er erg blij mee

Het is wel een beetje dood, dus hierna weer bijknippen.

- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 14:09

het was blond, nu is het "aubergine" :p - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 14:56@9687: Wauw die blauwe is echt mooi! In welke winkel heb je die gehaald? c:
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 16:14^ hair zone dacht ik.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:13Even een vraagje, denken jullie dat deze kleur mij staat?
Dit was mijn haar maandje geleden.

Niet citeren aub.I have been dreaming a lucid dream. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:16Ik denk het wel hoor! Maar ik vind je haar zoals het een maand geleden was ook al mega awesome !
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:21Wat das vet wat je had! @Martinoes
Veel werk om het bij te houden zeker?*Just remember, we're always under the same stars* - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:59quote:Iridescence schreef op 08 February 2012 @ 12:02:
[...]
euuj miraya ik heb het paarswitgrijsahtig gehad!
[afbeelding]
zooo mooi!
ik ga zaterdag naar kinki! udsfvyushjfd! ik hoop dat ze er wat van kunnen maken.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:02

waaauw zo wil ik mijn haar.
kapsel en al! deze ga ik zaterdag meenemen, alleen dan wil ik het zo kort tot aan mijn oor en niet zo ver als zij geeft.. en de kleur kan helaas niet..Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:03
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:05
Waarom kan de kleur niet dan? Wel heel vet als je dat aandurft! Lijkt me erg mooiquote:Excogitation schreef op 09 February 2012 @ 19:02:
[afbeelding]
waaauw zo wil ik mijn haar.
kapsel en al! deze ga ik zaterdag meenemen, alleen dan wil ik het zo kort tot aan mijn oor en niet zo ver als zij geeft.. en de kleur kan helaas niet..
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:14Ik heb die dipdye 2 maanden volgehouden. Is inderdaad veel werk, haha. Vooral omdat het echt kleine plukjes waren. Nu is het er bijna uit, en heb ik alleen nog een beetje groenig over... Dus ik wil wat nieuws. Maar ben zo bang dat rood haar me dus niet staat!I have been dreaming a lucid dream.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:14omdat mijn haar dood en midden goudblond is (helaas) dus denk niet dat dat luktIk was overdressed. - Mijn hair tumblr!
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:18
t staat je denk ik wel hoorquote:Martinoes schreef op 09 February 2012 @ 19:14:
Ik heb die dipdye 2 maanden volgehouden. Is inderdaad veel werk, haha. Vooral omdat het echt kleine plukjes waren. Nu is het er bijna uit, en heb ik alleen nog een beetje groenig over... Dus ik wil wat nieuws. Maar ben zo bang dat rood haar me dus niet staat!
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:23Oke, bedankt
I have been dreaming a lucid dream. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:27Weten jullie btw of je je haar ook gewoon die kleur kan laten verven bij de BrainWash? Of welke haarverf zou ik moeten hebben? Ik heb geen ideee!I have been dreaming a lucid dream.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:35

dit zijn de kleuren van directions, maar dan moet je het dus wel eerst bleken enzo.
ik zou gewoon even langs brainwash en het vragen. denk wel dat ze die kleur hebben.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:41Hmm ja klopt. Oke, ik ga morgen denk even langs! BedanktI have been dreaming a lucid dream.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:22
Hmja ik ben niet echt heel erg oranje meer..meer kastanjebruin. Iemand nog ideeën of het kan?quote:xVivalavida schreef op 08 February 2012 @ 23:24:
@Liisa92, ik heb geen idee of het kan. Heb nu precies hetzelfde, maar ik ga het er niet op gokken. Ik verf het eerst bruin en daarna doe ik er wel weer blond overheen. Wil het niet riskeren om met een coupe blond/oranje de deur uit te moeten. (ook al is het al een rare oranje/roze waas)