Dit onderwerp heeft 1159 reacties, en bestaat uit 47 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 47.
De laatste reactie is geplaatst op 14-05-2012 17:17.
Algemene make-up slow
- Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 19:58
Ik kom daar echt heel vaak maar Wet N Wild en NYX vind ik nooitquote:PlanetJedward schreef op 10 June 2011 @ 19:47:
Oh en Wet 'n Wild en NYX. (:
Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:00Ik heb deze tijdje geleden gekocht van NYX. Moet alleen nog even zoeken hoe ik het moet gebruiken. Weet iemand iets?
love is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:01^ Nu we het toch over NYX hebben.. Die jumbo eyepencils van NYX zijn echt zo fijn!
De kleur milk kan je gebruiken als highlighter onder je wenkbrauw en in je ooghoeken.
En je kan ze gebruiken als oogschaduwbasis en dan zijn je oogschaduw kleuren echt een stuk feller.
iemand een ideetje waarvoor je ze nog meer kan gebruiken?"Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:01@xnaillover Dat zijn toch een soort gel/glitter/oogschaduws of zie ik dat verkeerd?Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got
- Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:02@xNaillover
MissGlamorazzi heeft daar een tutorial over:
http://www.youtube.com/wa...eature=player_profilepage"Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:03quote:Labellefleur schreef op 10 June 2011 @ 20:01:
@xnaillover Dat zijn toch een soort gel/glitter/oogschaduws of zie ik dat verkeerd?
Jep, het zijn de glitter cream palletjes.
En het smeert dus ook als een crème uit, en je kan ze ook gebruiken als lipgloss enzo!
love is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:04
Oh, dankjewel!quote:staaacy_ schreef op 10 June 2011 @ 20:02:
@xNaillover
MissGlamorazzi heeft daar een tutorial over:
http://www.youtube.com/wa...eature=player_profilepagelove is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:04bedankt iedereen voor de reacties
http://dipping-swords-in-metaphors.tumblr.com/ - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:14ooo thanks voor dat filmpje!
Ik ga morgen meteen het palletje gebruiken!love is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:17alsjeblieffft
"Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:19Lijkt me nog best moeilijk spul..
Waar bestellen jullie je nyx, Boozyshop?Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:20quote:Labellefleur schreef op 10 June 2011 @ 20:19:
Lijkt me nog best moeilijk spul..
Waar bestellen jullie je nyx, Boozyshop?
Ja dat is het ook (Als het over die glitter cream gaat)
Ja ik wel tenminste, haha!
Oja, weetje wat ook een aanrader is?
Sleek paletten, ilooooooveit!
Oja, mag je ook foto's maken? Anders ga ik morgen denk ik een foto plaatsen
love is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:23Ik bestel inderdaad op boozyshop

En heb paar dagen geleden me sleek palette binnen gehad!
In de kleur storm ik heb er ook een review van me op blog..
Ik post ook wel ff foto's!"Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:24
Swatches van mijn sleek palette
"Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:24
ooh das wel jammer, zag er best goed uit!quote:PlanetJedward schreef op 10 June 2011 @ 19:23:
Ik heb ergens gehoord dat die Out of Space collectie van Catrice niet in Nederland komt! ):
life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:24
Ik heb sleek palette Acid. Ook aanrader, met 4 super felle kleuren Roze, Geel, Groen en Geel. Dat word zo mooi in de zomerquote:staaacy_ schreef op 10 June 2011 @ 20:23:
Ik bestel inderdaad op boozyshop
En heb paar dagen geleden me sleek palette binnen gehad!
In de kleur storm ik heb er ook een review van me op blog..
Ik post ook wel ff foto's!
love is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:25Stacy, maak jij ook filmpjes @ youtube?love is a story that will never ends..
- Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:26@xNaillover jaaa
jij ook ?"Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:27quote:
Ooo leuk! Hoe heet je?
Nee haha, ik wil het wel. Maar ben bang voor de reacties in mijn omgeving en op school :$ Maar ik ga zeker even op je abboneren, of het moet zijn dat ik dat al ben
love is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:27Ja foto's, leuk!
Oh ik vind storm zo mooi he, alleen draag ik nooit oogschaduw...Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:28Leuk dat je filmpjes maakt stacey! En een blog hebt, ik heb ook een blog maar ik faal een beetje met posten haha. Naja komt goed!Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got
- Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:29@xNaillover
Ik heet beautyyvictimss en boeiend gewoon doen! Ik ga nu naar een andere school dus heb ik daar niet zn last van."Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:30@Labellefleur wat is je blog ?
"Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are." - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:30oo stacy, je blog is superleuk!

btw; ik vind het trouwens super leuk zo'n topic
love is a story that will never ends.. - Geplaatst op vrijdag 10 juni 2011 20:32Ja ik vind z'n topic ook leuk

Wat zijn jullie namen dan kan ik die gewoon typen, inplaats van je pf naam."Treat people as you would like to be treated, Karma's only a bitch if you are."