Dit onderwerp heeft 79 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 07-02-2012 22:27.
ADD (ADHD)
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 21:37IK WORD GEK. Ik MOET en ZAL slagen, dit is NIET eerlijk stond mijn hele havo tijd zoiezo gemiddeld een 7, in mijn EXAMENJAAR gaat het mis
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 21:38
Door jullie heb ik die extra tijd ook gekregen heb het namelijk 4 jaar niet gekregen omdat ik niet wist dat het bestond. Ik had altijd problemen met toetsen omdat ik last had van staren of random weg kijken en vergeten dat ik een toets aan het maken was. Dus thanks meiden!quote:Sunlightt schreef op 29 March 2011 @ 13:36:
ik heb ook ADD, en heb ook een pasje voor extra tijd maar heb het eigenlijk nooit nodig. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 21:44ik kan ook het idee dat ik dat had ik ben toen naar de dokter geweest ik kreeg de keuze tussen ritalin ( dat dat medicijn die ook gebruikt word bij ADHD) voor betere concentratie en dat het rustiger word in je hoofd of naar yulius maar mijn dokter zei zelf ook bij yulius duurt het maanden en nu ben ik aan de ritalin niet veel maar ik heb ik er zeker baat bijO3O6O8 (L)!!
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:20Ik herken mezelf er eigenlijk best wel in :p
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:27quote:Snoeszepoes schreef op 07 February 2012 @ 21:37:
IK WORD GEK. Ik MOET en ZAL slagen, dit is NIET eerlijk stond mijn helehmavo tijd zoiezo gemiddeld een 7, in mijn EXAMENJAAR gaat het mis